C5 Aircross Hybrid 136 pohání tříválcový motor PureTech o objemu 1,2 litru s variabilní geometrií lopatek v turbodmychadlu a fungující v Millerově cyklu. Zdroj: Citroën

C5 Aircross Hybrid 136 pohání tříválcový motor PureTech o objemu 1,2 litru s variabilní geometrií lopatek v turbodmychadlu a fungující v Millerově cyklu. | Zdroj: Citroën

Spalovací jednotka o výkonu 100 kW (136 k) a s 230 Nm točivého momentu plní emisní normu Euro 6.4 a podle výrobce byla navržena speciálně pro kombinaci s elektromotorem. Zdroj: Citroën

Spalovací jednotka o výkonu 100 kW (136 k) a s 230 Nm točivého momentu plní emisní normu Euro 6.4 a podle výrobce byla navržena speciálně pro kombinaci s elektromotorem. | Zdroj: Citroën

Ten je synchronní s permanentními magnety, jeho maximální výkon činí 21 kW (28 k) a točivý moment 55 Nm. Při nízké zátěži a v malých rychlostech je schopen vůz pohánět zcela sám, souběžně s tříválcem pak na kola posílá 9 kW (12 k). Uložen je v elektrifikované šestistupňové dvouspojkové převodovce ë-DCS6. Zdroj: Citroën

Ten je synchronní s permanentními magnety, jeho maximální výkon činí 21 kW (28 k) a točivý moment 55 Nm. Při nízké zátěži a v malých rychlostech je schopen vůz pohánět zcela sám, souběžně s tříválcem pak na kola posílá 9 kW (12 k). Uložen je v elektrifikované šestistupňové dvouspojkové převodovce ë-DCS6. | Zdroj: Citroën

Nová verze slibuje úsporu jednoho litru na sto kilometrů ve srovnání s výhradně spalovacím provedením PureTech 130 EAT8. Zdroj: Citroën

Nová verze slibuje úsporu jednoho litru na sto kilometrů ve srovnání s výhradně spalovacím provedením PureTech 130 EAT8. | Zdroj: Citroën

V kombinovaném provozu by tak měla ušetřit zhruba 15 procent paliva, v městském pak téměř 30 procent. Zdroj: Citroën

V kombinovaném provozu by tak měla ušetřit zhruba 15 procent paliva, v městském pak téměř 30 procent. | Zdroj: Citroën

Hybridní provedení má podle Citroënu stát podobně jako naftová verze a zachová si všechny typické prvky C5 typu vnitřního prostoru, sedadel i odpružení s hydraulickými dorazy Advanced Comfort nebo struktury výbav Feel, Feel Pack, Shine a Shine Pack. Zdroj: Citroën

Hybridní provedení má podle Citroënu stát podobně jako naftová verze a zachová si všechny typické prvky C5 typu vnitřního prostoru, sedadel i odpružení s hydraulickými dorazy Advanced Comfort nebo struktury výbav Feel, Feel Pack, Shine a Shine Pack. | Zdroj: Citroën

Drobnou změnou budou palubní ukazatele stavu hybridního pohonu, úrovně nabití baterie a procenta ujeté vzdálenosti v elektrickém režimu. Zdroj: Citroën

Drobnou změnou budou palubní ukazatele stavu hybridního pohonu, úrovně nabití baterie a procenta ujeté vzdálenosti v elektrickém režimu. | Zdroj: Citroën

 C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6  Zdroj: Citroën

C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6 | Zdroj: Citroën

 C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6  Zdroj: Citroën

C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6 | Zdroj: Citroën

 C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6  Zdroj: Citroën

C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6 | Zdroj: Citroën

 C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6  Zdroj: Citroën

C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6 | Zdroj: Citroën

 C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6  Zdroj: Citroën

C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6 | Zdroj: Citroën

 C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6  Zdroj: Citroën

C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6 | Zdroj: Citroën

 C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6  Zdroj: Citroën

C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6 | Zdroj: Citroën

Spalovací jednotka o výkonu 100 kW (136 k) a s 230 Nm točivého momentu plní emisní normu Euro 6.4 a podle výrobce byla navržena speciálně pro kombinaci s elektromotorem. Zdroj: Citroën
Ten je synchronní s permanentními magnety, jeho maximální výkon činí 21 kW (28 k) a točivý moment 55 Nm. Při nízké zátěži a v malých rychlostech je schopen vůz pohánět zcela sám, souběžně s tříválcem pak na kola posílá 9 kW (12 k). Uložen je v elektrifikované šestistupňové dvouspojkové převodovce ë-DCS6. Zdroj: Citroën
Nová verze slibuje úsporu jednoho litru na sto kilometrů ve srovnání s výhradně spalovacím provedením PureTech 130 EAT8. Zdroj: Citroën
V kombinovaném provozu by tak měla ušetřit zhruba 15 procent paliva, v městském pak téměř 30 procent. Zdroj: Citroën
14
Fotogalerie

Citroën C5 přijíždí i jako 48V tříválcový mild-hybrid. Slibuje skoro o 30 % nižší spotřebu a cenu turbodieselu

Novinka v nabídce doplní plug-in hybridní varianty. Ty si již v prodejích ukously čtyřicetiprocentní podíl.

Zájemci o francouzské SUV, kteří chtějí elektrickou asistenci bez nutnosti dobíjet, si nyní mohou vybrat novou mild-hybridní verzi C5 Aircross Hybrid 136. Tu pohání tříválcový motor PureTech o objemu 1,2 litru s variabilní geometrií lopatek v turbodmychadlu a fungující v Millerově cyklu.

Spalovací jednotka o výkonu 100 kW a s 230 Nm točivého momentu plní normu Euro 6.4 a podle výrobce byla navržena speciálně pro kombinaci s elektromotorem. Ten je synchronní s permanentními magnety, jeho výkon činí 21 kW a točivý moment je 55 Nm. Při nízké zátěži a v malých rychlostech je schopen vůz pohánět sám, souběžně s tříválcem pak na kola posílá 9 kW (12 k). Uložen je v elektrifikované šestistupňové dvouspojkové převodovce ë-DCS6. Energii bere z 0,43kWh baterie pod sedadlem spolujezdce.

Nová verze slibuje úsporu jednoho litru na sto kilometrů ve srovnání s výhradně spalovacím provedením PureTech 130 EAT8. V kombinovaném provozu by tak měla ušetřit zhruba 15 procent paliva, v městském pak téměř 30 procent.

Hybridní provedení má podle Citroënu stát podobně jako naftová verze a zachová si všechny typické prvky C5 typu vnitřního prostoru, sedadel i odpružení s hydraulickými dorazy Advanced Comfort nebo struktury výbav Feel, Feel Pack, Shine a Shine Pack. Drobnou změnou budou palubní ukazatele stavu hybridního pohonu, úrovně nabití baterie a procenta ujeté vzdálenosti v elektrickém režimu.

Citroën

Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást skupiny Stellantis.

Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA.

Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 AircrossCitroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën BerlingoCitroën Jumper

Doporučujeme

Články odjinud