Zdravim.docital som sa, ze C5 ma sucinitel odporu vzduchu 0,29. Zaujimalo by ma to, ci je to pri normalnej jazde alebo pri jazde po dialnici (ked sa znizi podvozok a mierne sa predkloni). Vedel by niekto obe hodnoty (len pre zaujimavost)?Dakujem za odpoved. Pehy
design furt nic moc, ale je to lepší než ta nehoráznýá nuda předtím... no motor je podle mě dobrý stěžovat bych si na něj nestěžoval, to možná proto že nejezdím ničím super (307 1,4 benzín) a nebo mě někdo sveze či pujčí auto co rozhodně nezačíná datem výroby 200x takže sem si nestěžoval když jsem se v tom krátce svezl...říkám krátce tak pohodlnost na delší jízdy nemužu soudit....přeci jen příjemný sezení 20 minut neznamená příjemné sezení za 4 hodiny že...
poyrite se na nabidku prostoru na zadnych sedadlach...........
octavia 2.0TDI ponuka stejne(MOZNA VIC) prostoru vzadu. a je za mensi penize s plnou vybavou+zopar priplatkov....
Octavku mam a preto vim ze je stejne dobra (i bez hydroactive III) ako C5..a skoda se mi vic libi
No jak jsem tak koukal na ceniky, tak diky "laci" 2.0TDI neni ta Octavia az o tolik levnejsi. No a kdyz si uvedomime, ze C5 je celkove vetsi auto, ma vybavu kterou do Octavie neporidite ani za priplatek a narozdil od Octavie II skoncil jeji EuroNCAP crash test uspechem a nikoliv propadakem, tak bych nerekl ze je Skoda lepsi nabidka.
Keby ta C5 vyzerala dobre, tak ju vezmem...ale pre mna je hrozna,, preto radsej OII, aj ked je horsia..moj nazor
O2 má vzadu méně místa než C5. Jinak C5 poskytuje více pohodlí na delší cesty a hlavně oproti srovnatelnému motoru (2.0 TDI) více zvukového komfortu.
Peto, si si isty? :)lebo ak ano, tak je to zaujimave, papierovo ma oktavia viac miesta v interieri, aspon teda na dlzku. sirku neviem
Ano, jistý Na délku i na šířku. 190cm řidič měl v O2 za sebou méně místa a méně pohodlí než v C5.
Proč ta skromnost - Oktávka stejně dobrá jako C5? Oktávka je přeci jasně nejlepší! Nějaký hydropneumatický pérování od Citroenu, na který nemá ani CVRSS od General Motors - oboje strčí koncernová oktávka směle do kapsy, že?. Jen houšť a větší kapky!
Proč všichni srovnáváte nesrovnatelné Oktavka je přeci nižší střední třída...
Ty trdlo, jak můžeš srovnávat Oktávku s takovou károu, jako je C5? Obecně srovnávat Škodovky s Citroenama je nesmysl. Nic proti Škodovkám, měl jsem tu čest, taky to jezdí, ale zkus se někdy povozit v autě s koulema (hydropneumatickým pérováním) a budeš mluvit jinak. Prostě luxusní svezení za slušné peníze. A co se týče ojetých vozidel, tam je to jednoznačné. Ve stejné cenové kategorii, podotýkám cenové, je volba jasná. Např za cca 100-150.000,-Kč koupit rezatou drnčící poruchovou... Felicii nebo stejně starou Xantii?
Jen klid,vždyť Oktávka je fakt nejlepší.S těhlech příspěvků je zbytečné si dělat starosti,spousta lidí má Škodu za nej a jinou možnost nepřipustí a je zbytečné se tím rozčilovat,protože stejně budou mít vždy svou hlavu.Já jezdím Oplem,Oply mám rád,ale nikdy bych neřekl,že je nejlepší
Já se nerozčiluju, já jsem se jen neskutečně pobavil. Co bychom si namlouvali, občas jsou ty hrozny pěkně kyselé!
Musím dodat, že vibrace jsou docela příjemné a častokrát jsem na dělící čáry najížděl schválně…
Mmm, prechadzanie deliacej ciary na D1 musi byt vazne THAJSKA MASAZ!
Takze nove dvoulitrove HDI ma plus minus stejny vykon jako posledni 2.0TDI od VW cimz Frantici dohnali hlavni vyhodu protivnika. Ted se bude uz tezko obhajovat traktorovy zvuk a celkova neuhlazenost chodu TDIcek.
No jo, ale spotřeba je min. o litr vyšší a ve zrychlení a reakci pořád něco ztrácí. Faktem ale je, že kdo si koupí tuto C5, tak mu bude u prd...le, že to žere víc než TDI, a nějaká sekunda ho taky nerozhodí...prostě auto na pohodu, nic pro mě...
S Octavií 2.0 TDI jsem měl týdenní spotřebu 6,8 l, s těžší C5 jen o 0,3 l víc...
Ale no tak, to je naprosta a nehorazna blbost, kazdy maly skodofkar prece vi, ze "tedeicko" jezdi tak maximalne za 5 litru, a to jeste jen pri hodne brutalnim stylu "brzda/plyn" po meste nebo pri konstantnich 250 km/h cestou po D1
Nicmene bych stejne necekal, ze o tridu vetsi C5 bude zrat jen o tak malo vic, HDi pro me nikdy zadnym vzorem ve spotrebe nebylo...
Citroen C5 mě příjemě překvapil, 2.0 HDI je dostačující motor s dobrým točivým momentem, perfetkní tlumiče, což zaručuje pohodné ježdění na dlouhých trasách. Místa v zadu je pruměrně, čtyři dospělí se svezou v pohodě.
Nové natáčení bi-xenonových předních světel si chválil každý, na koho jsem narazil, včetně mě. Je to prvek, který měly mít auta už dobrých 7-10 let a ne až teď.
Vibrace v sedadlech při nechtěném přejetí krajnice: k tomuto prvku mám svoje výhrady, je dobře, že se dá vypnout. Tento systém se vyplatí na delších cestách, kdy opravdu hrozí mikrospánek, ale aby mě to masírovalo hýžďové svaly pokaždé, když si chci "říznout" přehlednou zatáčku.
C5 je klasický představitel francouzského stylu sedanů, není žádný sportovec, ale ve vyšších rychlostech se chová spolehlivě.
SITROEEEN? NE E NELIBI FUJ.MOZNA TO NENI SPATNE ALE JA NAK NEVIM.FURT JE TO FRANCOUZSKA PLEČKA
JAJ TO DOSTANU....
lepsi nez tvoje skudka
za ty prachy jedine FABII RS ,citroen je smecko
gott jazdi vo felicii
Kadle ty si jouda. Ale jo, v tom malým wagenu bys líp vypadal v Baden-badenu na dovolený.
Teda nevim, ale to příplatkový vyrovnání světlé výšky vozu umí i moje 1996 Xantie, která nemá Hydractiv, ale jen základní hydraulický pérování...
Ale no tak! Vyrování světlé výšky umí všechny C5 i všechny Xantie. Lepší Xantie měly Hydractive II (počítačem řízený stupeň tuhosti), stejně jako lepší C5 mají Hydractive III Plus (tuším automatickou změnu světlé výšky dle rychlosti a taktéž počítačem řízený stupeň tuhosti). To, co měly levnější Xantie, je normální Hydractiv.
Fakt moc povedený auto, možná si ho někdy koupím
To je subjektivni nazor :D - nekomu se libi, nekomu ne. Me napriklad C5 pripada takova bezpohlavni. Ale o tom to je, kazde auto je jine a kazdy si muze vybrat co je mu libo.
Díky za pěkný test - C5 je jedním z mých motoristických snů (snů z kategorie dostupných, z kategorie nedostupných jich je taky pěkných pár a jmenují se Porsche, Lamborghini, Ferrari, Aston Martin...
Moc povedené auto, super crashtest, dobrá výbava a za tu cenu... Na delší trasy naprosto ideální. Začínám o něm uvažovat, nevíte někdo jak je na tom C5-ka se spolehlivostí?
Zkus www.citroeny.cz/forum a tam je toho poměrně dost.
www.c5club.cz ...
neviem co sa touto strankou sleduje ale este stale /21.6.05/ je tam velky prd!
Jojo, teď po faceliftu je to úplně jiný auto, má švih! A se slevou stojí jen 579, to už ujde.
Kam se to hrabe na škodovku!! Ty sou nejlepší!!!!!!!!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.