Citroën C5 Break v užitkovém provedení N1

CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. rozšiřuje svou nabídku osobních vozů s možností přestavby na užitkovou verzi N1 s odpočtem DPH.

Modelová řada Citroën C5 Break nyní nabízí atraktivní možnost odpočtu DPH ve verzích se žádaným motorem 2.2 HDi 16V (v kombinaci s pěti- i šestistupňovou manuální převodovkou) a 3.0i V6 24V s manuální převodovkou. Základní cena modelu C5 Break v užitkové verzi N1 činí 725 410 Kč bez DPH.

Vozy C5 Break N1 nabízejí běžné pětimístné uspořádání interiéru, s instalovanou dělící přepážkou. Cena přestavby činí 16 000 Kč.

Užitkový C5 Break doplňuje širokou paletu modelů Citroën s možností přestavby na verzi N1, zahrnující Xsaru Picasso, Berlingo, C8 a Jumpy Combi.

  • Xsara Picasso N1 – běžné verze od 441 230 Kč bez DPH, akční model Holiday dokonce od 429 016 Kč bez DPH
  • Berlingo N1 – od 343 352 Kč bez DPH
  • C5 Break N1 – od 725 410 Kč bez DPH
  • C8 N1 – od 728 598 Kč bez DPH
  • Jumpy Combi – 499 900 Kč bez DPH

Možnost přestavby vozu na verzi N1 je samozřejmě slučitelná se všemi aktuálními nabídkami značky Citroën.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků