Citroën C5 Break v užitkovém provedení N1

CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. rozšiřuje svou nabídku osobních vozů s možností přestavby na užitkovou verzi N1 s odpočtem DPH.

Modelová řada Citroën C5 Break nyní nabízí atraktivní možnost odpočtu DPH ve verzích se žádaným motorem 2.2 HDi 16V (v kombinaci s pěti- i šestistupňovou manuální převodovkou) a 3.0i V6 24V s manuální převodovkou. Základní cena modelu C5 Break v užitkové verzi N1 činí 725 410 Kč bez DPH.

Vozy C5 Break N1 nabízejí běžné pětimístné uspořádání interiéru, s instalovanou dělící přepážkou. Cena přestavby činí 16 000 Kč.

Užitkový C5 Break doplňuje širokou paletu modelů Citroën s možností přestavby na verzi N1, zahrnující Xsaru Picasso, Berlingo, C8 a Jumpy Combi.

  • Xsara Picasso N1 – běžné verze od 441 230 Kč bez DPH, akční model Holiday dokonce od 429 016 Kč bez DPH
  • Berlingo N1 – od 343 352 Kč bez DPH
  • C5 Break N1 – od 725 410 Kč bez DPH
  • C8 N1 – od 728 598 Kč bez DPH
  • Jumpy Combi – 499 900 Kč bez DPH

Možnost přestavby vozu na verzi N1 je samozřejmě slučitelná se všemi aktuálními nabídkami značky Citroën.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků