Citroën C5 Break v užitkovém provedení N1

CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. rozšiřuje svou nabídku osobních vozů s možností přestavby na užitkovou verzi N1 s odpočtem DPH.

Modelová řada Citroën C5 Break nyní nabízí atraktivní možnost odpočtu DPH ve verzích se žádaným motorem 2.2 HDi 16V (v kombinaci s pěti- i šestistupňovou manuální převodovkou) a 3.0i V6 24V s manuální převodovkou. Základní cena modelu C5 Break v užitkové verzi N1 činí 725 410 Kč bez DPH.

Vozy C5 Break N1 nabízejí běžné pětimístné uspořádání interiéru, s instalovanou dělící přepážkou. Cena přestavby činí 16 000 Kč.

Užitkový C5 Break doplňuje širokou paletu modelů Citroën s možností přestavby na verzi N1, zahrnující Xsaru Picasso, Berlingo, C8 a Jumpy Combi.

  • Xsara Picasso N1 – běžné verze od 441 230 Kč bez DPH, akční model Holiday dokonce od 429 016 Kč bez DPH
  • Berlingo N1 – od 343 352 Kč bez DPH
  • C5 Break N1 – od 725 410 Kč bez DPH
  • C8 N1 – od 728 598 Kč bez DPH
  • Jumpy Combi – 499 900 Kč bez DPH

Možnost přestavby vozu na verzi N1 je samozřejmě slučitelná se všemi aktuálními nabídkami značky Citroën.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků