Citroën C5 Break v užitkovém provedení N1

Citroën C5 Break je nyní k dispozici i ve verzi N1 s možností odpočtu DPH. Citroën ČR získal homologaci pro verze se zážehovými motory 1.8i 16V a 2.0i 16V i pro žádané vznětové jednotky 1.6 HDi 16V a 2.0 HDi 16V.

Citroën C5 Break v provedení N1 nabízí běžné pětimístné uspořádání interiéru, s instalovanou dělící přepážkou. Cena přestavby vozu je 18 500 Kč včetně DPH. Základní cena modelu C5 Break v užitkové verzi N1 činí 535 715 Kč bez DPH.

Nový C5 Break doplňuje širokou paletu modelů Citroën s možností přestavby na verzi N1, zahrnující Xsaru Picasso, osobní Berlingo, C8 a Jumpy FlexiVan.

Tip: Test faceliftovaného liftbacku 2.0 HDI

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků