Panove, od rana jsem na tom clanku byl asi 10x a i v diskusi a stale cekam, zda se nekdo neozve ohledne podvozku.Pokud vim, tak C5tka nemela nikdy vzduchove odpruzeni, ale ma hydraulicke, tedy pruzi tam kapalina. Pokud ma mit vzduchovy podvozek, pak je to ohromna novinka. Myslim, ze autor se jenom spletl. pripadne byl ovlivnen tim, ze nove C4 Picasso dostalo zadni pnematicky (vzduchem) odpruzenou napravu.Pochybuju, ze by Citron odesel od sveho jedinecneho Hydromaticu...
Já bych jen doplnil, že Hydramatic jsou automatické převodovky General Motors, Radek pravděpodobně myslí Hydractive :-) Ale co, hydractive, hydramatic, Novodur, Romadůr, vždyť je to skoro to samé :-)
Cože? Pruží kapalina? Si se asi neučil fyziku co? Je to HYDROPNEUMATICKÉ odpružení, takže kapalina tlumí a udržuje výšku a pruží plyn(dusík)...
Kapalina není stlačitelná?
tak tam uz naozaj by sa zisla aspon zakladna vedomost z fyziky :-)
No my se učili, že mírně stlačitelná je. Tak se ptám, zda se nezměnila za tu dobu co jsem ze základní školy ;-)
Ospravedlnujem sa za chybu, prebehol som este raz spy spravu a Citroen zrejme zostane u hydropneumatickeho odpruzenia...
On Citroën už nepoužívá Hidropneumatické pérování, on už používá vzduchové??? To jsem nevěděl.....Kapalina a vzduch je asi možná odlišná věc. Možná nemám ty správné informace.
Nadherene auto!Kdyby jsem vzal Formana a zabalil ho do plachty tak vam poslu uplne stejne fotky a taky na nich bude kulove videt.
nie je to nejaky skory prichod nastupcu?:-/
Brzký příchod? Vždyť se dělá od roku 2000. Nemůže se všechno vyrábět tak dlouho, jako DS ;-)Jinak vzkaz pro autory: věta "Chybět nebude ani volant s pevným středem a mnoha ovládacími prvkami." je vskutku pěknou tečkou za článkem. :-D
Anebo 2001? Teď nevím... :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.