Citroën C5 Break: na vlně vzduchu (spy photos)

Špionážním fotografům se podařilo zachytit nový Citroën C5 Break při zimních testech. Maskování vozu je veliké, však i nedávno jsme vám přinesli podobně zachycenou cépětku v provedení sedan a k ní i ilustraci možné podoby vozu.

Oficiální premiéra se očekává již tento rok na podzimním autosalonu ve Frankfurtu, na trhu by se měl vůz objevit počátkem roku příštího. A teď stručná specifikace. Chybět nebude hydropneumatické odpružení, automatická parkovací brzda, zadní svítilny z LE diod či systém AFIL, který kontroluje nechtěný přechod do jízdních pruhů.

Mnoho konstrukčních dílů bude společných s Peugeotem 407, ovšem 99% viditelných častí bude zcela nových. Oblíbené dieselové agregáty budou v nabídce zastupovat jednotky HDI s objemem 2,0 a 2,2 l s výkony 110 a 125 kW (150 a 170 k). Vrcholem naftové nabídky bude šestiválec 2,7 l s výkonem 153 kW (208 k). O zážehových jednotkách neprozradil prozatím Citroën nic.

S délkou 4,90 metru bude nová cépětka měřit síly především s připravovanou Lagunou třetí generace. Změny se mají dotknout také interiéru. Ten bude širší, modernější a a po vzoru jiných vozů značky prošpikován displayi. Chybět nebude ani volant s pevným středem a mnoho ovládacích prvků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Citroën C5 Break dorazí se představí ještě letos

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků