Citroën C5 Break: na vlně vzduchu (spy photos)

Špionážním fotografům se podařilo zachytit nový Citroën C5 Break při zimních testech. Maskování vozu je veliké, však i nedávno jsme vám přinesli podobně zachycenou cépětku v provedení sedan a k ní i ilustraci možné podoby vozu.

Oficiální premiéra se očekává již tento rok na podzimním autosalonu ve Frankfurtu, na trhu by se měl vůz objevit počátkem roku příštího. A teď stručná specifikace. Chybět nebude hydropneumatické odpružení, automatická parkovací brzda, zadní svítilny z LE diod či systém AFIL, který kontroluje nechtěný přechod do jízdních pruhů.

Mnoho konstrukčních dílů bude společných s Peugeotem 407, ovšem 99% viditelných častí bude zcela nových. Oblíbené dieselové agregáty budou v nabídce zastupovat jednotky HDI s objemem 2,0 a 2,2 l s výkony 110 a 125 kW (150 a 170 k). Vrcholem naftové nabídky bude šestiválec 2,7 l s výkonem 153 kW (208 k). O zážehových jednotkách neprozradil prozatím Citroën nic.

S délkou 4,90 metru bude nová cépětka měřit síly především s připravovanou Lagunou třetí generace. Změny se mají dotknout také interiéru. Ten bude širší, modernější a a po vzoru jiných vozů značky prošpikován displayi. Chybět nebude ani volant s pevným středem a mnoho ovládacích prvků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Citroën C5 Break dorazí se představí ještě letos

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků