Citroën C5 Break: na vlně vzduchu (spy photos)

Špionážním fotografům se podařilo zachytit nový Citroën C5 Break při zimních testech. Maskování vozu je veliké, však i nedávno jsme vám přinesli podobně zachycenou cépětku v provedení sedan a k ní i ilustraci možné podoby vozu.

Oficiální premiéra se očekává již tento rok na podzimním autosalonu ve Frankfurtu, na trhu by se měl vůz objevit počátkem roku příštího. A teď stručná specifikace. Chybět nebude hydropneumatické odpružení, automatická parkovací brzda, zadní svítilny z LE diod či systém AFIL, který kontroluje nechtěný přechod do jízdních pruhů.

Mnoho konstrukčních dílů bude společných s Peugeotem 407, ovšem 99% viditelných častí bude zcela nových. Oblíbené dieselové agregáty budou v nabídce zastupovat jednotky HDI s objemem 2,0 a 2,2 l s výkony 110 a 125 kW (150 a 170 k). Vrcholem naftové nabídky bude šestiválec 2,7 l s výkonem 153 kW (208 k). O zážehových jednotkách neprozradil prozatím Citroën nic.

S délkou 4,90 metru bude nová cépětka měřit síly především s připravovanou Lagunou třetí generace. Změny se mají dotknout také interiéru. Ten bude širší, modernější a a po vzoru jiných vozů značky prošpikován displayi. Chybět nebude ani volant s pevným středem a mnoho ovládacích prvků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Citroën C5 Break dorazí se představí ještě letos

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků