Citroën postupně elektrifikuje své portfolio, z něhož aktuálně vyřadil zážehovou verzi PureTech 180 pro SUV C5 Aircross. Citroën

Citroën postupně elektrifikuje své portfolio, z něhož aktuálně vyřadil zážehovou verzi PureTech 180 pro SUV C5 Aircross. | Citroën

Místo něj nastoupí stejně výkonný plug-in hybrid. Citroën

Místo něj nastoupí stejně výkonný plug-in hybrid. | Citroën

Ten je založen na benzinovém PureTechu s výkonem 150 k doplněném o 81kW elektromotor. Citroën

Ten je založen na benzinovém PureTechu s výkonem 150 k doplněném o 81kW elektromotor. | Citroën

Díky nové baterii (12,4 kWh) s modernizovaným chemických složením ujede C5 Aircross 58 km v čistě elektrickém režimu. Citroën

Díky nové baterii (12,4 kWh) s modernizovaným chemických složením ujede C5 Aircross 58 km v čistě elektrickém režimu. | Citroën

Samotný elektromotor je schopný pohánět vůz až do rychlosti 135 km/h. Citroën

Samotný elektromotor je schopný pohánět vůz až do rychlosti 135 km/h. | Citroën

Soustava je spojená s aktualizovanou automatickou převodovkou e-EAT8. Citroën

Soustava je spojená s aktualizovanou automatickou převodovkou e-EAT8. | Citroën

Nová verze se může pochlubit emisní hodnotou CO2 35 g/100 km. Citroën

Nová verze se může pochlubit emisní hodnotou CO2 35 g/100 km. | Citroën

Pomocí 7,4kW nabíječky získáte plnou kapacitu baterie za 1 hodinu a 45 minut. Citroën

Pomocí 7,4kW nabíječky získáte plnou kapacitu baterie za 1 hodinu a 45 minut. | Citroën

Inženýři také vyladili silnější verzi 225 e-EAT8 Plug-in hybrid. Citroën

Inženýři také vyladili silnější verzi 225 e-EAT8 Plug-in hybrid. | Citroën

Pro C5 Aircross připravili novou baterii se zvětšenou kapacitou ze 13,2 na 14,2 kW při zachování stejného počtu 96 článků. Citroën

Pro C5 Aircross připravili novou baterii se zvětšenou kapacitou ze 13,2 na 14,2 kW při zachování stejného počtu 96 článků. | Citroën

Tím se emise CO2 modelu dostaly na 28 g/100 km. Citroën

Tím se emise CO2 modelu dostaly na 28 g/100 km. | Citroën

Stejný pohon je využíván také u C5 X, kde zůstala původní baterie, ale aktualizoval se její management pro efektivnější využití a dosažení emisní hodnoty CO2 27 g/100 km. Foto: Citroën

Stejný pohon je využíván také u C5 X, kde zůstala původní baterie, ale aktualizoval se její management pro efektivnější využití a dosažení emisní hodnoty CO2 27 g/100 km. | Foto: Citroën

Její nabití při použití 7,4kW nabíječky trvá 2 hodiny. Foto: Citroën

Její nabití při použití 7,4kW nabíječky trvá 2 hodiny. | Foto: Citroën

Bonusem pro firemní zákazníky je služba PHEV Connect analyzující chování uživatelů při používání a nabíjení vozů. Citroën

Bonusem pro firemní zákazníky je služba PHEV Connect analyzující chování uživatelů při používání a nabíjení vozů. | Citroën

Pro první rok je zdarma a firmě pomůže naučit zaměstnance využívat elektrifikované pohony co nejefektivnějším způsobem. Citroën

Pro první rok je zdarma a firmě pomůže naučit zaměstnance využívat elektrifikované pohony co nejefektivnějším způsobem. | Citroën

Citroën C5 Aircross s novým pohonem 180 e-EAT8 Plug-In hybrid startuje ve výbavě Feel na akční ceně 970 000 Kč (cena bez slevy je 1 050 000 Kč). Citroën

Citroën C5 Aircross s novým pohonem 180 e-EAT8 Plug-In hybrid startuje ve výbavě Feel na akční ceně 970 000 Kč (cena bez slevy je 1 050 000 Kč). | Citroën

Silnější derivát 225 e-EAT8 Plug-In hybrid je po slevě dostupný od výbavy Feel Pack za 1 010 000 Kč (cena bez slevy je 1 140 000 Kč). motor1.com

Silnější derivát 225 e-EAT8 Plug-In hybrid je po slevě dostupný od výbavy Feel Pack za 1 010 000 Kč (cena bez slevy je 1 140 000 Kč). | motor1.com

C5 X ve stejné verzi a úrovni výbavy vás vyjde minimálně na 1 190 000 Kč. Foto: Citroën

C5 X ve stejné verzi a úrovni výbavy vás vyjde minimálně na 1 190 000 Kč. | Foto: Citroën

Místo něj nastoupí stejně výkonný plug-in hybrid. Citroën
Ten je založen na benzinovém PureTechu s výkonem 150 k doplněném o 81kW elektromotor. Citroën
Díky nové baterii (12,4 kWh) s modernizovaným chemických složením ujede C5 Aircross 58 km v čistě elektrickém režimu. Citroën
Samotný elektromotor je schopný pohánět vůz až do rychlosti 135 km/h. Citroën
18
Fotogalerie

Citroën C5 Aircross má novou plug-in hybridní verzi. Spolu s C5 X se může pochlubit i vylepšením baterie

Citroën C5 Aircross už teď koupíte s novým plug-in hybridním pohonem. Automobilka zapracovala také na baterii vrcholné verze.

Citroën postupně elektrifikuje své portfolio, z něhož aktuálně vyřadil zážehovou verzi PureTech 180 pro SUV C5 Aircross. Místo něj nastoupí stejně výkonný plug-in hybrid. Je založen na PureTechu s výkonem 110 kW doplněném o 81kW elektromotor. Díky nové baterii (12,4 kWh) s modernizovaným chemických složením ujede C5 Aircross až 58 km v elektrickém režimu. Samotný elektromotor je schopný pohánět vůz až do rychlosti 135 km/h. Soustava je spojená s vylepšenou převodovkou e-EAT8. Pomocí 7,4kW nabíječky získáte plnou kapacitu baterie za 1 hodinu a 45 minut. Nová verze se může pochlubit emisní hodnotou CO2 35 g/100 km.

Inženýři také vyladili silnější verzi 225 e-EAT8 Plug-in hybrid. Pro C5 Aircross připravili novou baterii se zvětšenou kapacitou ze 13,2 na 14,2 kW při zachování stejného počtu 96 článků. Tím se emise CO2 modelu dostaly na 28 g/100 km. Stejný pohon je využíván i u C5 X, kde zůstala původní baterie, ale aktualizoval se její management pro efektivnější využití a dosažení emisní hodnoty CO2 27 g/100 km. Její nabití při použití 7,4kW nabíječky trvá 2 hodiny.

S větším počtem externě nabíjitelných modelů se zvětšuje také podpora značky v oblasti nabíjení. V rámci služeb Free2Move eSolutions pomůže automobilka klientovi realizovat instalaci nabíječky na vybraném místě. Má taky přístup k 260.000 nabíjecích stanic po celé Evropě, kde s kartou eSolutions nabíjí za zvýhodněné ceny.

Bonusem pro firemní zákazníky je služba PHEV Connect analyzující chování uživatelů při používání a nabíjení vozů. Pro první rok je zdarma a firmě pomůže naučit zaměstnance využívat elektrifikované pohony co nejefektivnějším způsobem.

Citroën C5 Aircross s novým pohonem 180 e-EAT8 Plug-In hybrid startuje ve výbavě Feel na akční ceně 970.000 Kč (cena bez slevy je 1.050.000 Kč). Silnější derivát 225 e-EAT8 Plug-In hybrid je po slevě dostupný od výbavy Feel Pack za 1.010.000 Kč (cena bez slevy je 1.140.000 Kč). V ceníku je ale ještě verze se 13,2kW baterií. C5 X ve stejné verzi a úrovni výbavy vás vyjde minimálně na 1.190.000 Kč.  

Citroën

Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást skupiny Stellantis.

Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA.

Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 AircrossCitroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën BerlingoCitroën Jumper

Doporučujeme

Články odjinud