Jedině Mitsubichi ASX
To raději Mazdu nebo Subaru. Za stejný peníz dostanu lepší auto.
základ se svítícími světly a čtyřválcem 775tis, no nevím... Kolik dávají slevu z ceníku? 20%? Víc?
tak jsem koukal na konfigurátor a cena příplatků je taky hustá. Na 900tis je člověk jako nic (a to pořád nemá tu pěknou hnědou kůži z galerie, která sama o sobě je pomalu za 100tis). Dost sebevědomé, řekl bych...
A není ten tříválec v tak velké stodole nějak moc velký a silný motor? Nestačil by dvouválec?
Taky jsem se podivil nad tím spojením "vlajková loď v segmentu SUV" a "jako základ 3-válec". Chápu, že je to jenom základ, nikdo nikoho nenutí to koupit, ale i tak...
No a pak se podívej na rozměry a zjistíš, že to je kategorie o velikosti kombíku nižší střední třídy... Pořád ti to připadá jako základ špatně? Mně ne.C5Aircross není pětimetrový křižník, aby musel mít obří motor.
Ale jo, klidně ať tam je třeba i litrový 3-válec. Jen mi to přišlo podivné v tom spojení "vlajková loď". Možná je spíš problém v tom, že toto je vlajková loď Citroenu, že na větší a luxusnější auta zanevřel. Pokud teda nepočítám DS, ale to je prý jiná značka a i tak je DS7 rozměrovo +- jako tento C5 Air. Jinak třeba interiér je velmi slušný (počítám že je to max. výbava), k takovému mi ten malý motor prostě nesedí. Ale je to každého věc, jejich politika.
Uvidíme, s čím přijdou příští rok. Chtěli představit i nástupce klasické C5, ale zda k tomu opravdu dojde, to si nejsem jistý. Podle mě spíš ne, i Peugeot 508 bude mít problémy se výrazněji uchytit, jakkoli se mi to auto moc líbí. Jenže střední třída v Evropě padá.
Ty červený bradavice:-/ proč?
Protože to není auto pro zaprděný čecháčky.Třeba u C3 a C3 Aircross má podobné barevné doplňky asi 80% prodaných aut. A pokud nechceš, nemusíš si tam nic podobného koupit.
Taky se mi to vůbec nelíbí, stejně jako byly třeba ty "nárazníky" na dveřích. Ale jasně, svoje zákazníky si to najde, jen je otázka kolik, v porovnání s něčím "umírněnějším".
Mám na to i teorii: Tak ona taky cílovka v západní a východní Evropě se dost liší, proto dochází k těmto nedorozuměním. Lidi, co na západě kupují nová mainstreamová auta (jako toto), mají na východě max na ojetiny. Lidi, co kupují nová auta na východě, jezdí na západě v prémii. Proto nám tady na východě připadá divné, že auto za 900tis vypadá poněkud infantilně, ale pro lidi na západě to tak drahé není a spíše se to trefuje do jejich nízkopříjmového infantilního vkusu. :-D.Nemluvím pak o Číně a pod., tam nemají žádnou motoristickou tradici, takže z hlediska vkusu jsou úplně mimo :-).
Hlavně nikde nevyčnívat, aby si mne náhodou někdo nevšimnul a nezdrbal mne někde na fejsbůku co sem si to dovolil. Ani bych potom nemoh do hospody. Raději se schovám někam doprostřed davu a budu dělat to co ostatní a budu jezdit něčím normálním. Váš typickej českej Lojza. A Venca s Bobinou vod vedle taky. Jo a na pravopis nekoukejte, naučte se koukat, ať víte co je hezký.
Protože to nějakému pařížskému performerovi přijde naprosto úchvatné. V kanclu to odprezentoval, všem vytryskly slzy dojetí, jak jsou úžasný tým a už to jede na linku. Najmout správného designéra je umění.
Citroen má dnes po Fiatu nejotřesnější portfolio modelů. Doufám, že ta feministická píča, co to řídí, půjde brzy od válu. Kde skončily ty koncepty Metropolis, Numero9, Survolt.
až na grandpicasso.-No1
Tam, kde všechny podobně nesmyslné koncepty. V muzeu. Nic takového by totiž lidi nekoupili. Ty znáš snad někoho, kdo si koupí luxusní limuzínu se značkou Citroënu? Všichni jen ohrnují nos. A Survolt je pěkně hnusný, je dobře, že tak překomplikované tvary nechali Volkswagenu pro Výron.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.