Citroën C5 Aircross má české ceny. V základu vyjde lehce nad půl milionu

Mlátil  |  18. 12. 2018 00:57

Citroen má dnes po Fiatu nejotřesnější portfolio modelů. Doufám, že ta feministická píča, co to řídí, půjde brzy od válu. Kde skončily ty koncepty Metropolis, Numero9, Survolt.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 12. 2018 08:14

Tam, kde všechny podobně nesmyslné koncepty. V muzeu. Nic takového by totiž lidi nekoupili. Ty znáš snad někoho, kdo si koupí luxusní limuzínu se značkou Citroënu? Všichni jen ohrnují nos. A Survolt je pěkně hnusný, je dobře, že tak překomplikované tvary nechali Volkswagenu pro Výron.

Odpovědět  |   | 

až na grandpicasso.-No1

Odpovědět  |   | 
allf11  |  18. 12. 2018 06:22

Ty červený bradavice proč?

Odpovědět  |   | 
Jarmil  |  18. 12. 2018 08:01

Protože to nějakému pařížskému performerovi přijde naprosto úchvatné. V kanclu to odprezentoval, všem vytryskly slzy dojetí, jak jsou úžasný tým a už to jede na linku. Najmout správného designéra je umění.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 12. 2018 08:10

Protože to není auto pro zaprděný čecháčky.
Třeba u C3 a C3 Aircross má podobné barevné doplňky asi 80% prodaných aut. A pokud nechceš, nemusíš si tam nic podobného koupit.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  18. 12. 2018 13:36

Taky se mi to vůbec nelíbí, stejně jako byly třeba ty "nárazníky" na dveřích. Ale jasně, svoje zákazníky si to najde, jen je otázka kolik, v porovnání s něčím "umírněnějším".

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  19. 12. 2018 11:10

Hlavně nikde nevyčnívat, aby si mne náhodou někdo nevšimnul a nezdrbal mne někde na fejsbůku co sem si to dovolil. Ani bych potom nemoh do hospody. Raději se schovám někam doprostřed davu a budu dělat to co ostatní a budu jezdit něčím normálním. Váš typickej českej Lojza. A Venca s Bobinou vod vedle taky. Jo a na pravopis nekoukejte, naučte se koukat, ať víte co je hezký.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 12. 2018 13:25

Mám na to i teorii: Tak ona taky cílovka v západní a východní Evropě se dost liší, proto dochází k těmto nedorozuměním. Lidi, co na západě kupují nová mainstreamová auta (jako toto), mají na východě max na ojetiny. Lidi, co kupují nová auta na východě, jezdí na západě v prémii. Proto nám tady na východě připadá divné, že auto za 900tis vypadá poněkud infantilně, ale pro lidi na západě to tak drahé není a spíše se to trefuje do jejich nízkopříjmového infantilního vkusu. .
Nemluvím pak o Číně a pod., tam nemají žádnou motoristickou tradici, takže z hlediska vkusu jsou úplně mimo .

Odpovědět  |   | 
KDF  |  18. 12. 2018 10:04

A není ten tříválec v tak velké stodole nějak moc velký a silný motor? Nestačil by dvouválec?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  18. 12. 2018 11:50

Taky jsem se podivil nad tím spojením "vlajková loď v segmentu SUV" a "jako základ 3-válec". Chápu, že je to jenom základ, nikdo nikoho nenutí to koupit, ale i tak...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 12. 2018 11:53

No a pak se podívej na rozměry a zjistíš, že to je kategorie o velikosti kombíku nižší střední třídy... Pořád ti to připadá jako základ špatně? Mně ne.
C5Aircross není pětimetrový křižník, aby musel mít obří motor.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  18. 12. 2018 13:33

Ale jo, klidně ať tam je třeba i litrový 3-válec. Jen mi to přišlo podivné v tom spojení "vlajková loď". Možná je spíš problém v tom, že toto je vlajková loď Citroenu, že na větší a luxusnější auta zanevřel. Pokud teda nepočítám DS, ale to je prý jiná značka a i tak je DS7 rozměrovo +- jako tento C5 Air. Jinak třeba interiér je velmi slušný (počítám že je to max. výbava), k takovému mi ten malý motor prostě nesedí. Ale je to každého věc, jejich politika.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 12. 2018 19:40

Uvidíme, s čím přijdou příští rok. Chtěli představit i nástupce klasické C5, ale zda k tomu opravdu dojde, to si nejsem jistý. Podle mě spíš ne, i Peugeot 508 bude mít problémy se výrazněji uchytit, jakkoli se mi to auto moc líbí. Jenže střední třída v Evropě padá.

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 12. 2018 15:38

základ se svítícími světly a čtyřválcem 775tis, no nevím... Kolik dávají slevu z ceníku? 20%? Víc?

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 12. 2018 15:01

tak jsem koukal na konfigurátor a cena příplatků je taky hustá. Na 900tis je člověk jako nic (a to pořád nemá tu pěknou hnědou kůži z galerie, která sama o sobě je pomalu za 100tis). Dost sebevědomé, řekl bych...

Odpovědět  |   | 
Mára  |  19. 12. 2018 17:06

To raději Mazdu nebo Subaru. Za stejný peníz dostanu lepší auto.

Odpovědět  |   | 
petr  |  20. 12. 2018 00:11

Jedině Mitsubichi ASX

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A