Během představení  plug-in hybridní varianty SUV C5 Aircross  ještě neměl Citroën k dispozici všechny ověřené hodnoty svého elektrifikovaného modelu. | Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën

Během představení plug-in hybridní varianty SUV C5 Aircross ještě neměl Citroën k dispozici všechny ověřené hodnoty svého elektrifikovaného modelu. | Citroën C5 Aircross Hybrid | Zdroj: Citroën

Teď už ale došlo na homologaci dle testovacího cyklu WLTP, takže máme mnohem lepší představu, jak si hybridní SUV povede blíže reálnému provozu. | Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën

Teď už ale došlo na homologaci dle testovacího cyklu WLTP, takže máme mnohem lepší představu, jak si hybridní SUV povede blíže reálnému provozu. | Citroën C5 Aircross Hybrid | Zdroj: Citroën

C5 Aircross Hybrid používá kombinaci přeplňované šestnáctistovky o výkonu 132 kW (180 koní) a elektromotoru o výkonu 80 kW (109 koní). Systémový výkon ústrojí je 165 kW (225 koní) a 320 N.m točivého momentu. | Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën

C5 Aircross Hybrid používá kombinaci přeplňované šestnáctistovky o výkonu 132 kW (180 koní) a elektromotoru o výkonu 80 kW (109 koní). Systémový výkon ústrojí je 165 kW (225 koní) a 320 N.m točivého momentu. | Citroën C5 Aircross Hybrid | Zdroj: Citroën

Na přední kola tato síla putuje skrze osmistupňovou automatickou převodovku. Součástí je rovněž lithium-iontový bateriový modul o kapacitě 13,2 kWh. | Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën

Na přední kola tato síla putuje skrze osmistupňovou automatickou převodovku. Součástí je rovněž lithium-iontový bateriový modul o kapacitě 13,2 kWh. | Citroën C5 Aircross Hybrid | Zdroj: Citroën

Upřesněno tak máme, že v čistě elektrickém režimu je C5 Aircross Hybrid schopný ujet až 55 kilometrů. | Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën

Upřesněno tak máme, že v čistě elektrickém režimu je C5 Aircross Hybrid schopný ujet až 55 kilometrů. | Citroën C5 Aircross Hybrid | Zdroj: Citroën

Kombinovanou spotřebu pak Citroën udává od 1,4 litru na 100 km, zatímco hodnota produkovaných emisí čítá 39 gramů na kilometr. | Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën

Kombinovanou spotřebu pak Citroën udává od 1,4 litru na 100 km, zatímco hodnota produkovaných emisí čítá 39 gramů na kilometr. | Citroën C5 Aircross Hybrid | Zdroj: Citroën

Známe i rychlost nabíjení v závislosti na použité nabíječce a zásuvce. Maximálně 2 hodiny bude trvat nabíjení přes WallBox 32 A, a to příplatkovou nabíječkou (7,4 kW). | Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën

Známe i rychlost nabíjení v závislosti na použité nabíječce a zásuvce. Maximálně 2 hodiny bude trvat nabíjení přes WallBox 32 A, a to příplatkovou nabíječkou (7,4 kW). | Citroën C5 Aircross Hybrid | Zdroj: Citroën

Sériovou nabíječkou (3,7 kW) pak trvá nabití přes 14A zásuvku typu Green’up Legrand asi 4 hodiny. Přes standardní domácí 8A zásuvku a sériovou nabíječku (3,7 kW) si nakonec počkáte asi 7 hodin. | Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën

Sériovou nabíječkou (3,7 kW) pak trvá nabití přes 14A zásuvku typu Green’up Legrand asi 4 hodiny. Přes standardní domácí 8A zásuvku a sériovou nabíječku (3,7 kW) si nakonec počkáte asi 7 hodin. | Citroën C5 Aircross Hybrid | Zdroj: Citroën

Prozatím známe jen francouzskou cenovku. C5 Aircross Hybrid bude začínat na částce 39.950 eur (asi 1 milion korun). K prvním majitelům se novinka dostane v polovině roku 2020. | Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën

Prozatím známe jen francouzskou cenovku. C5 Aircross Hybrid bude začínat na částce 39.950 eur (asi 1 milion korun). K prvním majitelům se novinka dostane v polovině roku 2020. | Citroën C5 Aircross Hybrid | Zdroj: Citroën

Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën

Citroën C5 Aircross Hybrid | Zdroj: Citroën

Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën

Citroën C5 Aircross Hybrid | Zdroj: Citroën

Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën

Citroën C5 Aircross Hybrid | Zdroj: Citroën

Teď už ale došlo na homologaci dle testovacího cyklu WLTP, takže máme mnohem lepší představu, jak si hybridní SUV povede blíže reálnému provozu. | Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën
C5 Aircross Hybrid používá kombinaci přeplňované šestnáctistovky o výkonu 132 kW (180 koní) a elektromotoru o výkonu 80 kW (109 koní). Systémový výkon ústrojí je 165 kW (225 koní) a 320 N.m točivého momentu. | Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën
Na přední kola tato síla putuje skrze osmistupňovou automatickou převodovku. Součástí je rovněž lithium-iontový bateriový modul o kapacitě 13,2 kWh. | Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën
Upřesněno tak máme, že v čistě elektrickém režimu je C5 Aircross Hybrid schopný ujet až 55 kilometrů. | Citroën C5 Aircross Hybrid Zdroj: Citroën
12
Fotogalerie

Citroën C5 Aircross Hybrid detailně: Spotřeba 1,4 l/100 km, na elektřinu až 55 km

Plug-in hybridní Citroën C5 Aircross prošel homologačními testy dle protokolu WLTP a francouzská značka tedy zveřejňuje oficiální hodnoty dojezdu a spotřeby.

Během představení plug-in hybridní varianty SUV C5 Aircross ještě neměl Citroën k dispozici všechny ověřené hodnoty svého elektrifikovaného modelu. Teď už ale došlo na homologaci dle testovacího cyklu WLTP, takže máme mnohem lepší představu, jak si hybridní SUV povede blíže reálnému provozu.

C5 Aircross Hybrid používá kombinaci přeplňované šestnáctistovky o výkonu 132 kW (180 koní) a elektromotoru o výkonu 80 kW (109 koní). Systémový výkon ústrojí je 165 kW (225 koní) a 320 N.m točivého momentu. Na přední kola tato síla putuje skrze osmistupňovou automatickou převodovku. Součástí je rovněž lithium-iontový bateriový modul o kapacitě 13,2 kWh.

Upřesněno tak máme, že v čistě elektrickém režimu je C5 Aircross Hybrid schopný ujet až 55 kilometrů. Kombinovanou spotřebu pak Citroën udává od 1,4 litru na 100 km, zatímco hodnota produkovaných emisí čítá 39 gramů na kilometr.

Známe i rychlost nabíjení v závislosti na použité nabíječce a zásuvce. Maximálně 2 hodiny bude trvat nabíjení přes WallBox 32 A, a to příplatkovou nabíječkou (7,4 kW). Sériovou nabíječkou (3,7 kW) pak trvá nabití přes 14A zásuvku typu Green’up Legrand asi 4 hodiny. Přes standardní domácí 8A zásuvku a sériovou nabíječku (3,7 kW) si nakonec počkáte asi 7 hodin.

Prozatím známe jen francouzskou cenovku. C5 Aircross Hybrid bude začínat na částce 39.950 eur (asi 1 milion korun). K prvním majitelům se novinka dostane v polovině roku 2020.

Citroën

Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást skupiny Stellantis.

Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA.

Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 AircrossCitroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën BerlingoCitroën Jumper

Doporučujeme

Články odjinud