Citroën C5 Aircross do zásuvky dorazil do Česka. Má 225 koní a pořádnou slevu

Dix_  |  16. 09. 2020 08:36

V sobotu s ním budu jezdit na Citroen Roadshow.

Odpovědět  |   | 

já jestli bude volno, tak v neděli.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  16. 09. 2020 09:07

jj, po poradny sleve jiz od devitiset klacku. A to se vyplati!

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  16. 09. 2020 09:23

Tiež som čakal aká bude cena. 900+ je pekná pálka.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  16. 09. 2020 13:52

Ceny plug-in hybridních čtyřčat 3008, C5 Aircross, GrandlandX a DS Crossback jsou úplně absurdní a to tím spíš, že na plug-in hybridy mají slevy úplně marginální (daleko nižší slevy než na běžná provedení, což přípatek za plug-in dále navyšuje do naprosto absurdních mnohasettisícových částek). Když do toho Opla, co startuje s tříválcem za 400tis, naskládáte plug-in awd a plnou výbavu jste na ceně plug-in hybridního Mercedesu GLC (ten samozřejmě plnou výbavu nemá, ale holobyt to taky není).

Odpovědět  |   | 
abc  |  17. 09. 2020 07:54

Tak som si vyhladal cennikove ceny plug-in hybridnych MB GLC (SUV). 300e stoji v zaklade 59tis EUR. S oplom som sa dostal na 56tis (cennikova cena PHEV Ultimate 300k 4x4 a uplne vsetko co sa da priplatit, vratane najdrahsej farby, koze a nabijania). Ale samozrejme porovnavame neporovnatelne... Tak isto, ako ked porovnavam mild hybrid MB GLC SUV 200 v zaklade za 50tis v plne vybavenym plug-in Grandlandom. Prosim trosku objektivity, ked uz.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  17. 09. 2020 10:08

No podle mě jsi akorát potvrdil, co jsem napsal. Jestli 56 a nebo 53 to už snad nehraje roli... A navíc u Opla dostanete na PHEV slevu nějakých směšných 6% (zatímco na jiný model umí i přes 20%), kdežto u Mercedesu se slevou dostatene určitě výš. Takže ta cena nakonec může být fakt stejná. Přitom ta auta jsou samozřejmě nesrovnatelná...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  17. 09. 2020 10:15

Pointa byla v tom, že u ostatních automobilek (příklad Mercedes nebo Škoda) stojí PHEV relativně podobné peníze jako běžné modely (připlácí se cca desetitisíce Kč, resp. tisíce euro a nebo jako u O3 RS je cena dokonce stejná), kdežto u koncernu PSA se za PHEV připlácí statisíce Kč, resp. desetitisíce euro..., což ta auta činí neprodejná.
Přece si nikdo nekoupí GrandlandX (což je takové sranda autíčko pro důchodce s 10let zastaralým designem) za 53 000 €...

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  17. 09. 2020 18:35

Chápu, že elektromobil bude levnější než benzin v automatu. Ale nějak mi nejde do hlavy, jak může být plugin hybrid jen o pár korun dražší, když to jsou vlastně dvě auta v jednom.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  17. 09. 2020 19:21

1. na stejný výkon stačí o dva levely menší výkon spalováku (takže je to 1.4 TSI x 2.0 TSI)
2. za PHEV se neplatí emisní pokuta (naopak ušetří emisní pokutu za dalších x aut)
3. na PHEV asi tolik nevydělávají
4. baterie PHEV není zase tak velká, aby její cena bylo nějaké statisícové drama, elektromotor jakbysmet

Někdo to prostě marketingově pojat tak, že PHEV nabídne za cenu spalováku, jako třeba Škoda s Octavií RS, kde si obě verze najdou svého kupce s jinými prioritami a někdo to to pojal tak, že z PHEV udělá superluxusní zboží, když si ovšem zvolí lowcostově působící základ (Opel) a jeho cenu znásobí ne dvakrát, ale skoro třikrát, tak to prostě nemůže fungovat, protože je to v jádru pořád to stejné auto, které se cenovkou dostalo do úplně jiného revíru

Odpovědět  |   | 
Boby  |  16. 09. 2020 09:12

Jel jsem s ním cca hodinu.
Konečně auto co má smysl. Spotřeba 1,5 je sice nereálná, ale reálně za 4 ano. Dynamika slušná, pohodlí také a výbava plně dostačující. Cena podobných srovnatelná s konkurencí takže vysoká a nebude to žádné terno ať už v prodejích nebo přínosu ekologii.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  17. 09. 2020 18:42

Ale jo, je to prima auto pro ty trochu bohatší. Odpich jako elektromobil, přitom je to SUV a s dojezdem na elektriku to vydrží na cestu do práce i z práce.
Když si představím ten výkon, když je třeba do kopce, tak mohu závidět.
Z pohledu ekologie je to horší, ale o tu u aut nikdy nešlo.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  17. 09. 2020 22:18

Mně by teda vadila kombinace FWD a baterie pod zadním sedadlem. U běžného osobáku dejme tomu, ale u SUV je kombinace předního pohonu a těžkého zadku poněkud absurdní.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  17. 09. 2020 22:57

Nejsem odborník přes SUV. Nedávno jsem ale musel s normálním autem s pohonem předních kol pravidelně jezdit do hodně strmého svahu. Se spolujezdcem jsem nahoru vyjet nedokázal, ale s nákladem a dětma tak nějak v pohodě. Proto si myslím, že ten zatíženější zadek nemusí být na škodu.
V každém případě ale ten elektromotor musí v takových případech být mnohem schopnější zabrat i v nižších otáčkách a menší rychlosti.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  16. 09. 2020 09:20

Jděte už s těmi "senzačními" zprávami o hybridech či elektromobilech do (_!_)... Za cenu jednoho hybridu koupíte 2-4 s klasickým motorem a nemusíte "řešit" nabíjení . Navíc s sebou stále nevozíte mrtvou váhu baterie, spotřebované palivo snižuje hmotnost auta. Bez garáže, nebo parkovacího místa v obytném domě je vám hybrid na dvě věci... .

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  16. 09. 2020 12:54

Akoze príplatok za hybrid je vo výške 1-3 ceny auta? Srandista.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  16. 09. 2020 13:50

Nikde jsem nepsal o "příplatku" ale o ceně nového auta .

https://www.auto.cz/tohle-jsou-nejlevnejsi-no... ...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  16. 09. 2020 13:53

jako že auto jako auto?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  16. 09. 2020 13:54

Hlavne napísal blbosť. Pretože človek môže napísať, že za jeden Mercedes kúpi 4 Dacie. Auto ako auto. Čo je ale blbosť.

Treba porovnávať porovnateľne. Čiže o koľko stojí napr. Octavia s klasickým motorom a koľko Octavia s hybridom.

Chápeme sa?

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  16. 09. 2020 14:44

Nechápeme. Jezdil jsem ve Ferrari 458 Italia (700 HP), GMC Yukon XL 6.2L V8 HEMI (420 HP) a dalších, ale klidně budu jezdit i v Dacii . Na ekoteroristy ..re Goro bílý pes .

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  16. 09. 2020 16:51

A za cenu novej Dacie máš 10 jazdeniek.
Jednoducho tvoja logika je nezmysel.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 09. 2020 14:37

Prima, a kde tam máš auto velikosti a výbavové třídy té C5?

Odpovědět  |   | 

počkej, jaký řešení, ty nemáš na pozemku 380V? ještě řekni, že nemáě elektrokolo, aku vrtačku, flexu atd. Já bych uzákonil, že kdo nemá garáž nebo pozemek navalit mu daň za auto, že by neměl ani na internet. Snad ten co bydlí bez garaáže nebo pozemku může jezdit MHD.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 09. 2020 16:23

Už zase máš potřebu lidem diktovat a nařizovat, komunisto?

Odpovědět  |   | 

hele zase, nevím kde bydlíš, ale u tebe bych udělal vyjímku, aji kdybys měl svůj plácek, tobě bych zakázal i kolo(jestli na něm umíš jezdit)

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 09. 2020 17:58

U komančů mě to nepřekvapuje, a ty jsi z nich nejkomunističtější.

Odpovědět  |   | 

nezamlouvej situaci.Máš to od rodičů?

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 16. 09. 2020 19:30

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 09. 2020 21:03

Já něco zamlouvám? Ty ustavičně plácáš věci naprosto mimo mísu.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  16. 09. 2020 14:02

S ohledem na cenovou politiku (vysoké v kombinaci s nízkými slevami)u modelů 3008, C5 Aircross, GrandlandX a DS Crossback bych řekl, že daný koncern nemá zájem, aby tyto plug-iny někdo kupoval. To už i cenová politika koncernu VW má u plug-in hybridnách varinant větší loginu. Jsem zvědaný na cenovou politiku Toyoty u PHEV.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  16. 09. 2020 14:05

to je ale překlepů... pardon

Odpovědět  |   | 

to neřeš, ta toyota má nejlepší to ustrojí, ta C5 má aisin?

Odpovědět  |   | 
sgt  |  17. 09. 2020 09:11

Aktualne cely koncern PSA pouziva ako automaty len AISIN 8-stupne.

Odpovědět  |   | 
abc  |  18. 09. 2020 15:00

v nizsich radach myslim este stale aj 6st Aisin

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  18. 09. 2020 08:29

Asi to bude pravda.
PSA chystá do nabídky čistě elektrická osobní auta. Ale halvně chystá poloužitkové verze Berlinga (a spol), kde lze očekávat vysokou poptávku i v zemích, které nejsou elektrickým vozidlům příliš nakloněné.
Toto chápu od PSA jako sdělení: "Chtěli jste SUV se silnějším motorem? Dobře, když si připlatíte, my Vám k tomu perfektně odladěnému downsizovanému PureTechu přidáme elektromotor, a to je přeci lepší."

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro