Citroën C5 Aircross do zásuvky dorazil do Česka. Má 225 koní a pořádnou slevu

34 komentářů

EL2020
16. září • 14:02

S ohledem na cenovou politiku (vysoké v kombinaci s nízkými slevami)u modelů 3008, C5 Aircross, GrandlandX a DS Crossback bych řekl, že daný koncern nemá zájem, aby tyto plug-iny někdo kupoval. To už i cenová politika koncernu VW má u plug-in hybridnách varinant větší loginu. Jsem zvědaný na cenovou politiku Toyoty u PHEV.

Rejpal
18. září • 8:29

Asi to bude pravda.
PSA chystá do nabídky čistě elektrická osobní auta. Ale halvně chystá poloužitkové verze Berlinga (a spol), kde lze očekávat vysokou poptávku i v zemích, které nejsou elektrickým vozidlům příliš nakloněné.
Toto chápu od PSA jako sdělení: "Chtěli jste SUV se silnějším motorem? Dobře, když si připlatíte, my Vám k tomu perfektně odladěnému downsizovanému PureTechu přidáme elektromotor, a to je přeci lepší."

EL2020
16. září • 14:05

to je ale překlepů... pardon :-)

petr r. (petrumr)
16. září • 15:16

to neřeš, ta toyota má nejlepší to ustrojí, ta C5 má aisin?

sgt
17. září • 9:11

Aktualne cely koncern PSA pouziva ako automaty len AISIN 8-stupne.

abc
18. září • 15:00

v nizsich radach myslim este stale aj 6st Aisin

Kevil
16. září • 9:20

Jděte už s těmi "senzačními" zprávami o hybridech či elektromobilech do (_!_)... Za cenu jednoho hybridu koupíte 2-4 s klasickým motorem a nemusíte "řešit" nabíjení ;-). Navíc s sebou stále nevozíte mrtvou váhu baterie, spotřebované palivo snižuje hmotnost auta. Bez garáže, nebo parkovacího místa v obytném domě je vám hybrid na dvě věci... :-D.

petr r. (petrumr)
16. září • 15:13

počkej, jaký řešení, ty nemáš na pozemku 380V? ještě řekni, že nemáě elektrokolo, aku vrtačku, flexu atd. Já bych uzákonil, že kdo nemá garáž nebo pozemek navalit mu daň za auto, že by neměl ani na internet. Snad ten co bydlí bez garaáže nebo pozemku může jezdit MHD.

Allamarein
16. září • 16:23

Už zase máš potřebu lidem diktovat a nařizovat, komunisto?

petr r. (petrumr)
16. září • 16:49

hele zase, nevím kde bydlíš, ale u tebe bych udělal vyjímku, aji kdybys měl svůj plácek, tobě bych zakázal i kolo(jestli na něm umíš jezdit)

Allamarein
16. září • 17:58

U komančů mě to nepřekvapuje, a ty jsi z nich nejkomunističtější.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
16. září • 19:28

nezamlouvej situaci.Máš to od rodičů?

Allamarein
16. září • 21:03

Já něco zamlouvám? Ty ustavičně plácáš věci naprosto mimo mísu.

Rembaz
16. září • 12:54

Akoze príplatok za hybrid je vo výške 1-3 ceny auta? Srandista.

Kevil
16. září • 13:50

Nikde jsem nepsal o "příplatku" ale o ceně nového auta B-].https://www.auto.cz/tohle-jsou-nejlevnejsi-no... ...

Allamarein
16. září • 14:37

Prima, a kde tam máš auto velikosti a výbavové třídy té C5?

Rembaz
16. září • 13:54

Hlavne napísal blbosť. Pretože človek môže napísať, že za jeden Mercedes kúpi 4 Dacie. Auto ako auto. Čo je ale blbosť.Treba porovnávať porovnateľne. Čiže o koľko stojí napr. Octavia s klasickým motorom a koľko Octavia s hybridom.Chápeme sa?

Kevil
16. září • 14:44

Nechápeme. Jezdil jsem ve Ferrari 458 Italia (700 HP), GMC Yukon XL 6.2L V8 HEMI (420 HP) a dalších, ale klidně budu jezdit i v Dacii :-P. Na ekoteroristy ..re Goro bílý pes :-D.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
16. září • 16:51

A za cenu novej Dacie máš 10 jazdeniek.
Jednoducho tvoja logika je nezmysel.

EL2020
16. září • 13:53

jako že auto jako auto? :-D

Boby
16. září • 9:12

Jel jsem s ním cca hodinu.
Konečně auto co má smysl. Spotřeba 1,5 je sice nereálná, ale reálně za 4 ano. Dynamika slušná, pohodlí také a výbava plně dostačující. Cena podobných srovnatelná s konkurencí takže vysoká a nebude to žádné terno ať už v prodejích nebo přínosu ekologii.

EL2020
17. září • 22:18

Mně by teda vadila kombinace FWD a baterie pod zadním sedadlem. U běžného osobáku dejme tomu, ale u SUV je kombinace předního pohonu a těžkého zadku poněkud absurdní.

Rejpal
17. září • 22:57

Nejsem odborník přes SUV. Nedávno jsem ale musel s normálním autem s pohonem předních kol pravidelně jezdit do hodně strmého svahu. Se spolujezdcem jsem nahoru vyjet nedokázal, ale s nákladem a dětma tak nějak v pohodě. Proto si myslím, že ten zatíženější zadek nemusí být na škodu.
V každém případě ale ten elektromotor musí v takových případech být mnohem schopnější zabrat i v nižších otáčkách a menší rychlosti.

Rejpal
17. září • 18:42

Ale jo, je to prima auto pro ty trochu bohatší. Odpich jako elektromobil, přitom je to SUV a s dojezdem na elektriku to vydrží na cestu do práce i z práce.
Když si představím ten výkon, když je třeba do kopce, tak mohu závidět.
Z pohledu ekologie je to horší, ale o tu u aut nikdy nešlo.

jozka
16. září • 9:07

jj, po poradny sleve jiz od devitiset klacku. A to se vyplati!

EL2020
16. září • 13:52

Ceny plug-in hybridních čtyřčat 3008, C5 Aircross, GrandlandX a DS Crossback jsou úplně absurdní a to tím spíš, že na plug-in hybridy mají slevy úplně marginální (daleko nižší slevy než na běžná provedení, což přípatek za plug-in dále navyšuje do naprosto absurdních mnohasettisícových částek). Když do toho Opla, co startuje s tříválcem za 400tis, naskládáte plug-in awd a plnou výbavu jste na ceně plug-in hybridního Mercedesu GLC (ten samozřejmě plnou výbavu nemá, ale holobyt to taky není).

abc
17. září • 7:54

Tak som si vyhladal cennikove ceny plug-in hybridnych MB GLC (SUV). 300e stoji v zaklade 59tis EUR. S oplom som sa dostal na 56tis (cennikova cena PHEV Ultimate 300k 4x4 a uplne vsetko co sa da priplatit, vratane najdrahsej farby, koze a nabijania). Ale samozrejme porovnavame neporovnatelne... Tak isto, ako ked porovnavam mild hybrid MB GLC SUV 200 v zaklade za 50tis v plne vybavenym plug-in Grandlandom. Prosim trosku objektivity, ked uz.

EL2020
17. září • 10:08

No podle mě jsi akorát potvrdil, co jsem napsal. Jestli 56 a nebo 53 to už snad nehraje roli... A navíc u Opla dostanete na PHEV slevu nějakých směšných 6% (zatímco na jiný model umí i přes 20%), kdežto u Mercedesu se slevou dostatene určitě výš. Takže ta cena nakonec může být fakt stejná. Přitom ta auta jsou samozřejmě nesrovnatelná...

EL2020
17. září • 10:15

Pointa byla v tom, že u ostatních automobilek (příklad Mercedes nebo Škoda) stojí PHEV relativně podobné peníze jako běžné modely (připlácí se cca desetitisíce Kč, resp. tisíce euro a nebo jako u O3 RS je cena dokonce stejná), kdežto u koncernu PSA se za PHEV připlácí statisíce Kč, resp. desetitisíce euro..., což ta auta činí neprodejná.
Přece si nikdo nekoupí GrandlandX (což je takové sranda autíčko pro důchodce s 10let zastaralým designem) za 53 000 €...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rejpal
17. září • 18:35

Chápu, že elektromobil bude levnější než benzin v automatu. Ale nějak mi nejde do hlavy, jak může být plugin hybrid jen o pár korun dražší, když to jsou vlastně dvě auta v jednom.

EL2020
17. září • 19:21

1. na stejný výkon stačí o dva levely menší výkon spalováku (takže je to 1.4 TSI x 2.0 TSI)
2. za PHEV se neplatí emisní pokuta (naopak ušetří emisní pokutu za dalších x aut)
3. na PHEV asi tolik nevydělávají
4. baterie PHEV není zase tak velká, aby její cena bylo nějaké statisícové drama, elektromotor jakbysmetNěkdo to prostě marketingově pojat tak, že PHEV nabídne za cenu spalováku, jako třeba Škoda s Octavií RS, kde si obě verze najdou svého kupce s jinými prioritami a někdo to to pojal tak, že z PHEV udělá superluxusní zboží, když si ovšem zvolí lowcostově působící základ (Opel) a jeho cenu znásobí ne dvakrát, ale skoro třikrát, tak to prostě nemůže fungovat, protože je to v jádru pořád to stejné auto, které se cenovkou dostalo do úplně jiného revíru :-)

speedfred
16. září • 9:23

Tiež som čakal aká bude cena. 900+ je pekná pálka.

Dix_
16. září • 8:36

V sobotu s ním budu jezdit na Citroen Roadshow.

petr r. (petrumr)
16. září • 16:45

já jestli bude volno, tak v neděli.

Doporučujeme

Články odjinud