Citroën C4 začíná na 395 tisících

8 komentářů

mfilip
10. listopadu • 8:25

rozdil 70 000 Kc mezi benzinem a naftou je pri soucasnych cenach PHM docela prima

Petr Broža
10. listopadu • 11:43

Ono jde také o to, že nafťáky mají o cca 2 l menší spotřeby; na sto km tak lze ušetřit třeba 60 Kč.

mfilip
10. listopadu • 13:14

ale dobre, to je mi jasne ... 

Tyhlety male naftaky a male benziny se uz v kombinovanych spotrebach o moc nelisi, u C4 je rozdil 1.7 l; kdo jezdi ekorallye bude mit rozdil jeste mensi, kdo jezdi F1 bude mit rozdil vetsi .... tech 70 tKc se bude timpadem dost dlouho smazavat, pri soucasnych cenach mi treba vychazi uspora jen 42 Kc/100 km, navratnost tech 70 tKc je nekde kolem 170 tkm a to pocitam jen rozdil v PHM.  

Samozrejme trebas bude nafta za mesic zase o 2-3 Kc levnejsi ......

Veverak
10. listopadu • 15:03

Jen tak pro lepsi pocty - dnes ceny u OMV v Praze 6 na Evropsky - Nafta 26.50, N91 26.60, N95 26.70 .... Takhle by se ten rozdil smazaval hodne dlouho ...

IT
10. listopadu • 15:28

A je z toho diskuse BENZÍN NEBO NAFTA? C4 je, podle mne, hezké auto, má svůj styl a švih, nicméně čekám námitku o francouzském "shitu", takže nevím, jestli to neodvolat, že je hezká...Ne, je hezká.

Miro
10. listopadu • 8:12

Neviem či dobre rátam, ale tie údaje v koňoch sú vždy o 1 až 2 pridané oproti kW. 65kW - 100k, 100kW - 138k, 130kW - 180k.

Žeby Citroen používal iné prevodné konštanty ?

tester
21. února • 10:37

kunun

Pavel
9. listopadu • 16:25

Nechápu, proč ke kupé není motor 2.0 HDI, by se k němu hodil daleko víc než 1.6 HDI.

Doporučujeme

Články odjinud