Citroën C4 VTS HDi: druhý nejhbitější (test)

27 komentářů

kuli
20. listopadu • 15:17

http://autotrend.cz/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=232&Itemid=189

Brouk
16. listopadu • 21:35

No me se ta cena zdala smesna (prilis draha), tak jsem se kouknul na ofic. stranky a tam uvadi cenu za C4 Coupé VTS 2.0 HDi 16V (100/138 kW/k) 760 000 kc. Tak nevim. Ale fakt to nechapu. Kdo si muze koupit nizsi stredni tridu za 760 tisic? Vzdyt za to mam Santa Fe.

Dusan
16. listopadu • 21:57

A proc ne, kdyz vam na ni daji rovnou 130.000Kc slevy jeste pred prichodem do autosalonu? Realna prodejni cena bude pod 600.000Kc a to uz neni tak hrozne prihledneme-li ke konkurenci.

Brouk
17. listopadu • 8:54

Ale jaky to ma vyznam? Vysroubovat cenu do nesmyslne castky a potom dat brutalni slevu? Nikdo neni az tak pitomej, aby mu to neprislo divny. Sleva se dava na lezaky a ne na novinky.

Dusan
17. listopadu • 10:22

Jo tak to jsem take nepochopil. Takhle to delaji vsichni Francouzi + Ford, jaky to ma vyznam netusim. Mozna se tim snazi nalakat zakazniky pomoci: "koukejte jakou SPECIALNE VAM nabizime obrovskou slevu". :-D

Vladimír
16. listopadu • 20:52

Škoda, že mnoho miliónů nízkopříjmových pracujících v ČR nemůže ze svých nízkých mezd dovolit. )Nashledanou v autobazaru za 20 let (jestli se toho dožijeme a nebudeme dříve z hrobu prdět do kopřiv) :-(:-(:-(

Heini
16. listopadu • 22:15

Přestaň už brečet a umři jako chlap!:-D

Dusan
16. listopadu • 13:16

Divim se, ze se autor nezminil o dle meho nazoru nejvetsi chybe C4 (po zoufalych sedackach, ale ty jsou tady jine nez ve standardu a celkove pofidernim interieru, ktery byl jiz zminen) a sice dost zoufale ergonomii. Pevny stred volantu autor pochvalil, takze je zrejme ze nebyl nucen v provozu pouzit klakson, protoze ten je diky tomuto reseni zcela nedostupny. Vetsim problemem je vsak naprosto nelogicke rozdeleni poskytovanych informaci do tri diplayu z nichz dva jsou navic velice obtizne citelne (respektive az zcela necitelne) za slunce. S tim souvisi zmatene ovladani radia a palubniho pocitace.

S.O.S.
17. listopadu • 8:34

Nesouhlasím. S C4 jezdím druhým rokem, služební auto, najeto 70tis km a ergonomie je dle mého názoru dobrá. Je halt jiná než na co je většina řidičů zvyklá a to může dělat problém těm co s autem jedou jen občas. Ale při častém používání NO PROBLEM! Taky nemám problém s nečitelným dispalyem. Spíše se obávám životnosti těch všech displayů, alespoň v C3 nepatří zrovna k nejodolnějším, a výměna vysypaného displaye se setsakra prodraží! Souhlasím s horšími sedadly, třeba taková O2 je má o dost lepší. Nevím proč hovoříš o interiéru jako o pofidérním. Neříkám, že je to špička třídy, ale vše funguje, nic nevřže, neodchlipuje se apod.
Buď realista, koukni na akční cenu středně vybavené C4, třeba takové 1,6 HDI, a uznej, že za ty peníze to neni špatné auto.

Dusan
17. listopadu • 14:21

Ja jsem naopak vzdycky tvrdil, ze diky cenove politice Citroenu je C4rka za ty penize urcite zajimava volba, ackoliv mi celkove ze vsech aut v nizsi stredni prisla rozhodne pusobici nejmene solidnim dojmem. Ale s ohledem na to s jakou vybavou a za kolik se prodava to neni spatna volba.

Geo
16. listopadu • 19:06

Přesednutí do C4 ani do C4 Picasso mi nečinilo žádné potíže (a to ani z Octavie), naopak většina ovladačů je dobře přístupná, aniž by bylo nutné sundat ruku z volantu. Informace z barevného displeje navigace jsou čitelné i za slunečného počasí celkem dobře, teplotu na displeji klima není třeba kontrolovat každých pět minut, tak to taky není handicap a rychloměr i otáčkoměr jsou stále na očích. Je to spíše otázka osobní averze k danému řešení než zvyku...

Dusan
16. listopadu • 20:33

Aha, takze display na ktery neni videt neni problem. Jo tak to dava smysl. Jenom je otazkou proc ho tam tedy davaji. :-D Rovnez davam prednost navigaci, ktera je citelna vyborne a nejenom "celkem dobre". Problem je, ze v C4 neni zadne "reseni", ale nedomysleny chaos. Proc musim za jizdy sledovat dva displaye? Proc se mi vystup z palubniho pocitace zobrazuje na necitelnem displayi zcela mimo zorne pole?

Geo
18. listopadu • 17:06

Pokud něco nevyhovuje Vám, neznamená to, že je to špatné řešení. Já jsem byl s ergonomií C4 velmi spokojen a celkem dobře je čitelný displej navigace i v jiných autech... To že si tuto větu převrátíte je Vaše neporozumnění. Myslím, že clekové pojetí designu jak exteriéru a k tomu příslušně osobitému interiéru se povedlo. Pokud bude chtít někdo konvenci, ať se porozhlédne jinde, pro něj prostě C4 není ! Podle příspěvků nejsem zrovna přesvědčen, že všem nevyhovuje...

matuS
16. listopadu • 22:30

ty si taky vsevedko, vsade si bol, vsetky auta si odkusal... ze? :)

Dusan
16. listopadu • 22:37

C4rku jsem bohuzel byl nucen odzkouset. Dali nam je do firmy jako sluzebaky. Dobrovolne bych to rozhodne nedelal. 3-[

Petris
16. listopadu • 14:29

No nevím, dovolil bych si nesouhlasit, ten kdo nestrida denne auta si na ergomii C4 zvykne docela dobre a rychle. Chce to jen zahodit předsudky.;-) Chce to jen vyzkouset.

art
1. března • 1:44

právě ony 3 display jsou odborníky ceněny !

alexander
16. listopadu • 8:29

"Díky zoufalému stavu českých silnic..."Hehe, asi ste neboli ešte v Poľsku - to je zúfalý stav silnic! Cesty v Čechách sú podľa mňa ešte celkom prijateľné...

Nivico
16. listopadu • 14:01

Ano souhlasím , psal jsem to ve spěchu a nechtěl jsem se pytvat s detajlama . Nic to ale nemění .
Rozdíl 231 cm3 se mi nezdá až tak velký ,vzláště s porovnáním hmotnosti, velikosti Versa a velikostí čelní plochy. A zrychlení 8.8 je pořád lepší než u tohoto Citroënu.
Ale nic ve zlém, dizajnovo se mi líbí.

Pepe
16. listopadu • 15:06

rozdíl 231cm3 je již znatelný!

Nivico
16. listopadu • 14:03

To patřilo k Pepe:-/

Nivico
16. listopadu • 7:14

Od dvoulitrového nafťáku bych čekla lepší výkony.
To co má tento motor v koních mám v KW. A to nemám sporťák ,ale rodinné MPV s motorem 2 l Naftu, Toyotu Verso D4-Cat.
Zrychlení 0 - 100 -8 sekund.

Pepe
16. listopadu • 8:45

A pak jsi se probudil s rukou v nočníku..... Aneb buď zmíněné Verso vůbec nevlastníš anebo jsi totální motoristický diletant, který ani neví co má. Verso s motorem o výkonu 130kW má objem motoru 2231 cm3 nikoli 2000 cm3!!!! a zrychlení z 0-100km/hod nemá za 8, nýbrž skoro o sekundu pomalejší: 8,8s

Cynik
18. listopadu • 13:35

A to nemluvě o tom, že tento Toyotí motor sice vypadá na papíře dobře, ale novináři ho velmi kritizují (např. Carauto v Lexusu IS 220d, nebo Autoweb v testu Toyoty Rav4).

Citace z Autowebu
19. listopadu • 16:14

Čtyřválec D-4D 180 Clean Power o objemu 2,2 litru má výkon 177 koní a mohutný točivý moment 400 Nm v rozmezí 2000-2600 otáček. Masivní krouťák ale vyžaduje masivní pružinu spojky a řeknu vám, v mnohakilometrové koloně to znamená peklo. S autem se téměř nedá jet plynule, jeho přebytek výkonu, který na dálnici berete jako samozřejmost, vás po chvíli začne otravovat. Slabší verze D-4D 135 se k autu hodí nesrovnatelně lépe, je snadněji ovladatelná a má nezanedbatelně nižší spotřebu. Se silnějším motorem jsem i na takhle dlouhé cestě (kterou jsem z větší části absolvoval s tempomatem na 140 km/h) nedokázal jet za méně než osm litrů.Tak mi ukaž tu kritiku. Tester si stěžuje na spojku !!

Peugeotak
16. listopadu • 1:40

Líbí se mi moc :) ale za 650 bych možná šel do Oktávky...nebo 4 roky starý 5kový BMW...achjo :( Spíš bych asi uvažoval nad 1.6HDi...no je parádní no :-)

16. listopadu • 8:47

Výkonu není nikdy dost ale 1,6HDI považuji za nejlepší volbu pro C4 a spol.

Doporučujeme

Články odjinud