Zda sa mi to, alebo to ma rychlostnu paku pod volantom, ako americke auta a DDR auta ?
Tak jestli umis cist, tak na konci clanku to jasne pisou, bude to takova sekvence pro chudy :-D Kazdopadne v tom vidim zdroj potencionalnich problemu. Jinak autiii pekny, kazdej nema na (a nepotrebuje) Espace
kam to spěje,člověk to vůbec nepotřebuje nějaký čtyřzonovky a ten scan-bus je rodiště problémů.
Preco pchaju tie pristrojove panely do stredu ???????????????????:(
Protoze to je bezpecne i prakticke.
ze by to bylo tak bezpecne to si nemyslim. Sice tvrdi, ze nemusim tak moc preostrovat, ale zase nemusim uhybat pohledem. u normalni pristrojovky mrknu dolu a periferne zvladam to pred sebou. tady musim koukat doprava a periferne nekam do "prikopa". Je to spis jen moda. a co se tyce prakticnosti fakt nevim, v cem je to lepsi.
Myslel jsem si o přístrojovce uprostřed totéž, ale jen do doby, než jsem si koupil Espace. Jezdím s ním už přes rok a nemůžu si to vynachválit. Zvykl jsem si na to už cestou z bazaru domů a každý víkend po přesednutí do služebního auta lituju, že nemám přístrojovku vprostředku.Těžko se to vysvětluje, musíš si to zkusit...Tomáš
,,u normalni pristrojovky mrknu dolu " a to je prave ono spolu jeste s vetsim preostrenim pohledu na budiky. Tady se jen mirne podivas doprava a preostrovani je minimalni, takze cas potrebny na precteni obcahu budiku je mensi, mozna az polovicni. V perifernim videni toho vidis take daleko vice. Chce to vyzkouset, take jsem byl zpocatku pesimisticky.
"u normalni pristrojovky mrknu dolu" - no tady nikam mrkat nemusíš, rychlost neustále vidíš - osobní zkušenost, zvyká se na to velmi rychle, nezvykle to jen vypadá pro toho. To se ale změní, trend jde tímto směrem a brzy nebudou lidi chápat, že jsme mohli jezdit s nějakejma budíkama za volantem.Od Picassa (Xsara) se poučil i Scenic II a má přesně stejnou palubku...
Ale ne, Scénic II se nepoučoval od Picassa, ale od svého většího brášky Espace, který má takovou přístrojovku už od roku 1997, a to byl ještě milej Pikaso na houbách :-PJestli tohle umístění někdo opisoval, tak Citróni opisovali od Renoltů. A dobře udělali, jak už tady někdo psal, za pár let si ani nevzpomenem, že jsme koukali na budíky, schovaný za volantem.
Je to LACNEJSIE, velke mnozstvo kabelovych zvazkov je rovnaka pre lavostrannu i pravostrannu verziu, dizajnerovi sa to tiez lahsie robi... Prakticnost pre vodica ide bokom
v těchto autech se již několi let používají kabelové svazky v daleko menší míře, nahradil je sběrnicový systém, který přenáší na jednom kabelu jen řídící povely z mnoha míst, "silové" kabely pochopitelně zůstaly.
a ze to je hnusne nikoho nezaujma??? :-|
si zvyknes a za par let to uz tak hnusny nebude, uvidis :)
whow
Taky cumim na drat. Kolik to tak muze stat? C4 muzu, i kdyz zatim jsem se dopracoval jen na 7 let stary scenic (max. spokojenost).
Kam zmizel článek s videem?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.