Citroen C4 Picasso Lounge, luxus v malém balení

Francouzský Citroen připravil speciální výbavu pro svůj malý model C4 Picasso. Ta ponese název Lounge a zákazník si bude moci dopřát opravdového komfortu. Vše je totiž podřízeno jen a jen jemu.

Základní myšlenkou modelu Lounge je, aby měli všichni dostatek místa. Proto disponuje tento model jen čtyřmi sedačkami, které jsou na druhou stranu opravdu plnohodnotné. Zadní řada byla posunuta trochu dozadu a tím byl získán opravdu bohatý prostor.

Jak se můžete navíc přesvědčit z fotografií, na luxusních prvcích, s ohledem na segment, se opravdu nešetřilo. Pravá kůže v černé barvě, která jsou obšita světlou nití, multimediální DVD centrum s LCD panely na opěrkách předních sedaček, maximální výbava, která nabízí téměř vše potřebné a mnoho dalšího zpříjemní jízdu.

Exteriér vozu pak doznal jen drobných změn. Mimo logo Lounge na sloupku, dostal tento model i 18" kola z lehké slitiny, zatmavená okna a naftový motor 2,0 HDI o výkonu 100 kW (136 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen C4 Picasso Lounge

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků