Citroen C4 Picasso „bez řidiče“ dojel z Paříže až do Madridu

Citroen C4 Picasso „bez řidiče“ dojel z Paříže až do Madridu

Prototyp autonomního vozu skupiny PSA má za sebou další úspěšnou zkoušku v reálném provozu. Z Paříže se podíval až do Madridu, kde ho přivítala mluvčí španělské vlády. 

Cestující v autonomních vozech budou trpět kinetózou, tvrdí studie

Cestující v autonomních vozech budou trpět kinetózou, tvrdí studie

Z oficiálního vyjádření není zcela zřejmé, jestli autonomní Citroen C4 Picasso projel bez zásahu řidiče úplně celou trasu. Skupina PSA tvrdí, že vůz projel sám „schválené úseky“. Prý si ale poradil se změnami jízdních pruhů, dopravním značením a samozřejmě i okolním provozem. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vůz urazil při experimentu trasu dlouhou 3000 km

Autonomní prototypy PSA dosud najezdily 10 000 testovacích kilometrů. Více se dozvíte z připojené tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu

bazar

Citroen C4 Picasso 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 153 434 km
Cena: 130 000 Kč
Citroen Xsara Picasso 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 145 251 km
Cena: 50 000 Kč
Citroen C5 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 151 845 km
Cena: 230 000 Kč
Citroen C4 1,4
Rok výroby: 2014
Stav: 23 018 km
Cena: 230 000 Kč
Citroen C3 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 74 232 km
Cena: 146 000 Kč
Citroen C4 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 117 629 km
Cena: 200 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků