Citroën C4 Picasso a praktičtější Grand mají za sebou jemný facelift

Zbrusu nová generace Citroënu C4 Picasso přijela před třemi lety a do dnešních dnů dokázala získat na 300 tisíc zákazníků. V době, kdy velkoprostorové vozy nahrazují různé crossovery, jde o slušný úspěch.

Klepněte pro větší obrázek

Test Citroën Grand C4 Picasso: grandiózní excentrik s „robotem“  

 

Do druhé poloviny životního cyklu vstupuje Citroën C4 Picasso (a samozřejmě také jeho větší sourozenec Grand C4 Picasso) s několika změnami. Vaší pozornosti jistě neunikla nově tvarovaná příď, novinkou je také dvoubarevná střecha a širší možnosti individualizace. Už od základní výbavy bude navíc Picasso disponovat zadními světlomety s 3D efektem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Omlazený Citroën C4 Picasso poznáte na pohled především podle přepracované přední části. Do nabídky se nastěhoval také nový motor

Z praktických věcí se bude hodit bezdotykové otevírání kufru a nový multimediální systém Connect Nav, který se spoléhá na 7" dotykový displej. Ten oproti předchůdci disponuje rychlejší odezvou a rozšířenou konektivitou. 

Co se techniky týče, je jedinou zásadnější změnou přítomnost nového motoru PureTech 130 S&S EAT6, za kterým se skrývá zážehová dvanáctistovka s výkonem 96 kW (130 koní), kombinovaná se šestistupňovou automatickou převodovkou Aisin.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků
První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Škoda Superb Scout (první svezení)

První kilometry s novou Škodou Superb Scout jsme absolvovali v Rakousku. Vedle klikatých okresek nás trasa zavedla i na šotolinu a byl dostatek času k vyzkoušení nového prediktivního tempomatu. Jaký je prozatímní verdikt?

5.  7.  2019 | Jan Mička | 77 příspěvků