Citroën C4 Picasso a praktičtější Grand mají za sebou jemný facelift

Zbrusu nová generace Citroënu C4 Picasso přijela před třemi lety a do dnešních dnů dokázala získat na 300 tisíc zákazníků. V době, kdy velkoprostorové vozy nahrazují různé crossovery, jde o slušný úspěch.

Klepněte pro větší obrázek

Test Citroën Grand C4 Picasso: grandiózní excentrik s „robotem“  

 

Do druhé poloviny životního cyklu vstupuje Citroën C4 Picasso (a samozřejmě také jeho větší sourozenec Grand C4 Picasso) s několika změnami. Vaší pozornosti jistě neunikla nově tvarovaná příď, novinkou je také dvoubarevná střecha a širší možnosti individualizace. Už od základní výbavy bude navíc Picasso disponovat zadními světlomety s 3D efektem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Omlazený Citroën C4 Picasso poznáte na pohled především podle přepracované přední části. Do nabídky se nastěhoval také nový motor

Z praktických věcí se bude hodit bezdotykové otevírání kufru a nový multimediální systém Connect Nav, který se spoléhá na 7" dotykový displej. Ten oproti předchůdci disponuje rychlejší odezvou a rozšířenou konektivitou. 

Co se techniky týče, je jedinou zásadnější změnou přítomnost nového motoru PureTech 130 S&S EAT6, za kterým se skrývá zážehová dvanáctistovka s výkonem 96 kW (130 koní), kombinovaná se šestistupňovou automatickou převodovkou Aisin.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků