Citroën C4: další informace ohledně nástupce Xsary

Vincent Besson z automobilky Citroën prozradil některé podrobnosti ohledně nového Citroënu C4, který brzy nahradí model Xsara. Podle slov Bessona představí automobilka postupně několik variant včetně třídveřové verze a verze XTR. Automobilka slovy Bessona připouští, že nepočítá v krátkodobém výhledu s kabrioletem a pochybnosti panují dokonce ohledně varianty kombi. Zde ještě definitivní rozhodnutí nepadlo. Sportovnější derivát C4 s přídomkem VTR se objeví později.

První pohled na možnou podobu nové C4 poskytl Citroën na autosalonu v Ženevě prostřednictvím studie C4 Sport. Vzhledem ke strategii, jakou automobilka zvolila v případě Citroënu C2 (nejdříve sportovní studie - v Ženevě 2003, poté definitivní podoba - v květnu 2003), lze předpokládat, že konečnou podobu nové C4 spatříme velmi brzy. Zatím můžeme pouze usuzovat, která část konceptu odhaleného v Ženevě dozná v sériové podobě výraznějších změn.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Studie C4 Sport představená v Ženevě

Zdroj: Autoexpress

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků