Citroën C4 Cactus startuje na českém trhu s cenou od 329 900 Kč

České zastoupení Citroënu oficiálně zveřejnilo ceny nového modelu C4 Cactus určené pro tuzemský trh. Franocuzský crossover startuje na částce 329 900 Kč, přičemž jde o provedení s motorem 1.2 PureTech a standardní výbavou Live. Mimochodem v této výbavě žádnou jinou motorizaci nepořídíte.

Nejdostupnější provedení nabídne šest airbagů, rádio s MP3, dotykový 7" displej, ochranné kapsle na karoserii, elektricky ovládaná zrcátka, tempomat a látkové čalounění.

Citroën C4 Cactus: hmotnost 965 kg a airbag umístěný ve střeše

Citroën C4 Cactus: hmotnost 965 kg a airbag umístěný ve střeše

Druhá úroveň Feel přidá manuální klimatizaci, Bluetooth, kožený volant a možnost dokoupit další pakety, respektive vybrat z větší nabídky motorů. Kromě základního tříválce je k dispozici ještě jeho výkonnější verze PureTech 110 (404 900 Kč) a naftový čtyřválec 1.6 e-HDi (439 900 kč), respektive 1.6 BlueHDi (449 900 Kč).

Citroen C4 Cactus chce být stylovější variantou k Dacii

Citroen C4 Cactus chce být stylovější variantou k Dacii

V rámci dalších výbav si může zákazník pořídit třeba couvací kameru, vyhřívaná zrcátka, automatickou klimatizaci, lité disky, lepší ozvučení nebo panoramatické střešní okno. Nejdražší z nabídky je verze 1.6 BlueHDi ve výbavě Shine Edition, za kterou zaplatíte 504 900 Kč.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků