Citroën C4 Cactus startuje na českém trhu s cenou od 329 900 Kč

České zastoupení Citroënu oficiálně zveřejnilo ceny nového modelu C4 Cactus určené pro tuzemský trh. Franocuzský crossover startuje na částce 329 900 Kč, přičemž jde o provedení s motorem 1.2 PureTech a standardní výbavou Live. Mimochodem v této výbavě žádnou jinou motorizaci nepořídíte.

Nejdostupnější provedení nabídne šest airbagů, rádio s MP3, dotykový 7" displej, ochranné kapsle na karoserii, elektricky ovládaná zrcátka, tempomat a látkové čalounění.

Citroën C4 Cactus: hmotnost 965 kg a airbag umístěný ve střeše

Citroën C4 Cactus: hmotnost 965 kg a airbag umístěný ve střeše

Druhá úroveň Feel přidá manuální klimatizaci, Bluetooth, kožený volant a možnost dokoupit další pakety, respektive vybrat z větší nabídky motorů. Kromě základního tříválce je k dispozici ještě jeho výkonnější verze PureTech 110 (404 900 Kč) a naftový čtyřválec 1.6 e-HDi (439 900 kč), respektive 1.6 BlueHDi (449 900 Kč).

Citroen C4 Cactus chce být stylovější variantou k Dacii

Citroen C4 Cactus chce být stylovější variantou k Dacii

V rámci dalších výbav si může zákazník pořídit třeba couvací kameru, vyhřívaná zrcátka, automatickou klimatizaci, lité disky, lepší ozvučení nebo panoramatické střešní okno. Nejdražší z nabídky je verze 1.6 BlueHDi ve výbavě Shine Edition, za kterou zaplatíte 504 900 Kč.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků