Citroën C4 Cactus míří do Ženevy se systémem Grip Control

Automobilka Citroën se spojila se společností Rip Curl, aby upravila model C4 Cactus. Jak se píše v tiskové zprávě, výsledek má být „expresivnější, radikálnější a má posílit outdoorového ducha tohoto modelu“. V praxi očekávejte jedinou důležitou změnu, C4 Cactus v edici Rip Curl dostane systém Grip Control.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Přítomnost pohonu všech kol ale nečekejte. Stejně jako u jiných modelů PSA, i zde se bavíme pouze o možnosti upravit nastavení ESP v rámci režimů pro běžnou jízdu, písek, terén, sníh a nechybí ani možnost ESP vypnout. Grip Control dostanete vždy pouze s nejsilnějším naftovým nebo benzinovým motorem spojeným s manuální převodovkou, přičemž tento systém bude dostupný jen u edice Rip Curl.

Citroen C4 Cactus chce být stylovější variantou k Dacii

Citroen C4 Cactus chce být stylovější variantou k Dacii

Na pohled poznáte C4 Cactus Rip Curl podle bílých střešních nosičů, bílých krytů zpětných zrcátek, podle nálepek na blatnících, oranžových bezpečnostních pásů uvnitř nebo oranžových rámečků u reproduktorů.

Citroën C4 Cactus Rip Curl má světovou premiéru naplánovanou na ženevský autosalon, prodávat se začne ještě během prvního pololetí letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků