Citroën C4 Cactus míří do Ženevy se systémem Grip Control

Citroën C4 Cactus míří do Ženevy se systémem Grip Control

Automobilka Citroën se spojila se společností Rip Curl, aby upravila model C4 Cactus. Jak se píše v tiskové zprávě, výsledek má být „expresivnější, radikálnější a má posílit outdoorového ducha tohoto modelu“. V praxi očekávejte jedinou důležitou změnu, C4 Cactus v edici Rip Curl dostane systém Grip Control.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Přítomnost pohonu všech kol ale nečekejte. Stejně jako u jiných modelů PSA, i zde se bavíme pouze o možnosti upravit nastavení ESP v rámci režimů pro běžnou jízdu, písek, terén, sníh a nechybí ani možnost ESP vypnout. Grip Control dostanete vždy pouze s nejsilnějším naftovým nebo benzinovým motorem spojeným s manuální převodovkou, přičemž tento systém bude dostupný jen u edice Rip Curl.

Citroen C4 Cactus chce být stylovější variantou k Dacii

Citroen C4 Cactus chce být stylovější variantou k Dacii

Na pohled poznáte C4 Cactus Rip Curl podle bílých střešních nosičů, bílých krytů zpětných zrcátek, podle nálepek na blatnících, oranžových bezpečnostních pásů uvnitř nebo oranžových rámečků u reproduktorů.

Citroën C4 Cactus Rip Curl má světovou premiéru naplánovanou na ženevský autosalon, prodávat se začne ještě během prvního pololetí letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Citroen C5 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 151 845 km
Cena: 238 000 Kč
Citroen C5 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 150 145 km
Cena: 215 000 Kč
Citroen Xsara Picasso 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 153 324 km
Cena: 80 000 Kč
Citroen C4 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 62 688 km
Cena: 230 000 Kč
Citroen C4 Picasso 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 153 252 km
Cena: 133 000 Kč
Citroen C4 Picasso 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 107 293 km
Cena: 169 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků