Citroën C4 Cactus míří do Ženevy se systémem Grip Control

Automobilka Citroën se spojila se společností Rip Curl, aby upravila model C4 Cactus. Jak se píše v tiskové zprávě, výsledek má být „expresivnější, radikálnější a má posílit outdoorového ducha tohoto modelu“. V praxi očekávejte jedinou důležitou změnu, C4 Cactus v edici Rip Curl dostane systém Grip Control.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Přítomnost pohonu všech kol ale nečekejte. Stejně jako u jiných modelů PSA, i zde se bavíme pouze o možnosti upravit nastavení ESP v rámci režimů pro běžnou jízdu, písek, terén, sníh a nechybí ani možnost ESP vypnout. Grip Control dostanete vždy pouze s nejsilnějším naftovým nebo benzinovým motorem spojeným s manuální převodovkou, přičemž tento systém bude dostupný jen u edice Rip Curl.

Citroen C4 Cactus chce být stylovější variantou k Dacii

Citroen C4 Cactus chce být stylovější variantou k Dacii

Na pohled poznáte C4 Cactus Rip Curl podle bílých střešních nosičů, bílých krytů zpětných zrcátek, podle nálepek na blatnících, oranžových bezpečnostních pásů uvnitř nebo oranžových rámečků u reproduktorů.

Citroën C4 Cactus Rip Curl má světovou premiéru naplánovanou na ženevský autosalon, prodávat se začne ještě během prvního pololetí letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 51 příspěvků