Citroën C4 Cactus míří do Ženevy se systémem Grip Control

Automobilka Citroën se spojila se společností Rip Curl, aby upravila model C4 Cactus. Jak se píše v tiskové zprávě, výsledek má být „expresivnější, radikálnější a má posílit outdoorového ducha tohoto modelu“. V praxi očekávejte jedinou důležitou změnu, C4 Cactus v edici Rip Curl dostane systém Grip Control.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Přítomnost pohonu všech kol ale nečekejte. Stejně jako u jiných modelů PSA, i zde se bavíme pouze o možnosti upravit nastavení ESP v rámci režimů pro běžnou jízdu, písek, terén, sníh a nechybí ani možnost ESP vypnout. Grip Control dostanete vždy pouze s nejsilnějším naftovým nebo benzinovým motorem spojeným s manuální převodovkou, přičemž tento systém bude dostupný jen u edice Rip Curl.

Citroen C4 Cactus chce být stylovější variantou k Dacii

Citroen C4 Cactus chce být stylovější variantou k Dacii

Na pohled poznáte C4 Cactus Rip Curl podle bílých střešních nosičů, bílých krytů zpětných zrcátek, podle nálepek na blatnících, oranžových bezpečnostních pásů uvnitř nebo oranžových rámečků u reproduktorů.

Citroën C4 Cactus Rip Curl má světovou premiéru naplánovanou na ženevský autosalon, prodávat se začne ještě během prvního pololetí letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků