Takové nějaké "spojené přední sedačky" jsem naposled zažil někdy v první polovině 90. let minulého století. Tenkrát mě vezl jeden známý v jejich letité Škodě 1202 kombi STW, která měla ve předu takovou lavici, která tuším nešla nijak nastavit ani seřídit. Kolébkový spínač stěračů byl až u pravého okénka, takže na něj řidič za jízdy dosáhl jen s velkými obtížemi. A tak jsem coby spolujezdec fungoval jako živý cyklovač stěračů.Snad to bude v tomhle Cactusu o něco lépe vyřešené než tehdy v té Škodě Stejšn, aby to bylo pohodlnější. ;-)
Taková spojená přední sedačka má i své nesporné výhody :-D.
Takže spojená přední sedadla v Cactusu budou asi navržena pro lepší píchání. Tuto teorii by snad mohli ověřit při případném redakčním testu? ;-)
Jo jo, správný kaktus musí píchat :-D.
odvážný design jak exteriéru tak interiéru, mám odvážný design rád, díky, že tu vedle sterilních VW (to není kritika, mám jednoduchost rád) vzniká i něco jiného
Jenom s automatem? :-(
No velmi zaujímavý len aby bol spolahlivý aspon 3 roky záruka 120 000km..
které Citroeny vám připadají nespolehlivé, jejich motory bere BMW i Jaguar
Jaguar bere diesely, hlavně 6válce. Ty benzínové THP jsou vyvinuty společně. To ale nemění nic na tom, že kvalita je (aspoň) u HDI na velmi vysoké úrovni. THP měly ze začátku problémy asi jako všechny bezínové turbomotory.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.