Citroën C4 Cactus je tady. Vzduchové „bodliny“ zůstaly

9 komentářů

Vzpomínka
5. února • 17:37

Takové nějaké "spojené přední sedačky" jsem naposled zažil někdy v první polovině 90. let minulého století. Tenkrát mě vezl jeden známý v jejich letité Škodě 1202 kombi STW, která měla ve předu takovou lavici, která tuším nešla nijak nastavit ani seřídit. Kolébkový spínač stěračů byl až u pravého okénka, takže na něj řidič za jízdy dosáhl jen s velkými obtížemi. A tak jsem coby spolujezdec fungoval jako živý cyklovač stěračů.
Snad to bude v tomhle Cactusu o něco lépe vyřešené než tehdy v té Škodě Stejšn, aby to bylo pohodlnější. ;-)

Michal
5. února • 19:28

Taková spojená přední sedačka má i své nesporné výhody :-D.

Aha
5. února • 22:22

Takže spojená přední sedadla v Cactusu budou asi navržena pro lepší píchání. Tuto teorii by snad mohli ověřit při případném redakčním testu? ;-)

Michal
6. února • 18:28

Jo jo, správný kaktus musí píchat :-D.

Petr
5. února • 14:31

odvážný design jak exteriéru tak interiéru, mám odvážný design rád, díky, že tu vedle sterilních VW (to není kritika, mám jednoduchost rád) vzniká i něco jiného

Pepa
5. února • 12:35

Jenom s automatem? :-(

Ivan
5. února • 11:31

No velmi zaujímavý len aby bol spolahlivý aspon 3 roky záruka 120 000km..

Petr
5. února • 13:49

které Citroeny vám připadají nespolehlivé, jejich motory bere BMW i Jaguar

Michal
5. února • 19:27

Jaguar bere diesely, hlavně 6válce. Ty benzínové THP jsou vyvinuty společně. To ale nemění nic na tom, že kvalita je (aspoň) u HDI na velmi vysoké úrovni. THP měly ze začátku problémy asi jako všechny bezínové turbomotory.

Doporučujeme

Články odjinud