Citroen C4 by Loeb: Francouzi slaví (díl II.)

V rámci oslav vítězství v mistrovství světa v ralye připravil Citroen i zajímavý model na bázi C4 Coupé. WRC to není, ale špatně nevypadá...

Proč nevyužít úspěchů v motosportu k vydání edičních modelů. Citroen si je vědom svého triumfu a tak přináší série svých modelů s označením „by Loeb”. Ty jsou zároveň poděkováním Sébastienu Loebovi, že dokázal zvítězit v celkovém pořadí mistrovství světa v rallye a to hned třikrát po sobě.

Ediční model Citroenu C4 je odvozen od verze Coupé, která se bude nově prohánět po erzetách mistrovství světa. Stejně jako menší model C2 je i tento nabízen ve dvou odstínech. V červené Aden a černé Obsidien.

I na tomto modelu si našlo místo velké zadní přítlačné křídlo a také 17" kola z lehké slitiny v designu Resolfen v bílé barvě. Ty lze ovšem na přání nahradit šedými Métallure. Vnější zpětná zrcátka jsou lakována v barvě vozu a na boku vozu lze najít štítek s pořadovým číslem.

Interiér vozu přináší umocnění sportovního ducha. Sportovní sedadla jsou čalouněna specifickou červenou alcantarou a navíc dostaly i potřebné prošití. Na opěrkách hlavy se opět nacházejí vyšitá loga Citroenu. Kožená jsou i čalounění ve dveřích.

Sportovní dekorativní prvky v podobě hliníkových pedálů, hlavice řadící páky a rámování výdechů ventilace jsou dnes již nutností.

Citroen C4 by LOEB bude možno objednat s velkým spektrem motorů. Benzín zastupují čtyřválce 1,6 16V o výkonu 80 kW (110 k), 2,0 16V o výkonu 107 kW (146 k) a 130 kW (177 k). Z naftových motorů lze pořídit opět čtyřválce 1,6 HDI o výkonu 80 kW (110 k) a dvoulitr 2,0 HDI o výkonu 101 kW (138 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen C4 by Loeb
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků