Citroen C4 by Loeb: Francouzi slaví (díl II.)

V rámci oslav vítězství v mistrovství světa v ralye připravil Citroen i zajímavý model na bázi C4 Coupé. WRC to není, ale špatně nevypadá...

Proč nevyužít úspěchů v motosportu k vydání edičních modelů. Citroen si je vědom svého triumfu a tak přináší série svých modelů s označením „by Loeb”. Ty jsou zároveň poděkováním Sébastienu Loebovi, že dokázal zvítězit v celkovém pořadí mistrovství světa v rallye a to hned třikrát po sobě.

Ediční model Citroenu C4 je odvozen od verze Coupé, která se bude nově prohánět po erzetách mistrovství světa. Stejně jako menší model C2 je i tento nabízen ve dvou odstínech. V červené Aden a černé Obsidien.

I na tomto modelu si našlo místo velké zadní přítlačné křídlo a také 17" kola z lehké slitiny v designu Resolfen v bílé barvě. Ty lze ovšem na přání nahradit šedými Métallure. Vnější zpětná zrcátka jsou lakována v barvě vozu a na boku vozu lze najít štítek s pořadovým číslem.

Interiér vozu přináší umocnění sportovního ducha. Sportovní sedadla jsou čalouněna specifickou červenou alcantarou a navíc dostaly i potřebné prošití. Na opěrkách hlavy se opět nacházejí vyšitá loga Citroenu. Kožená jsou i čalounění ve dveřích.

Sportovní dekorativní prvky v podobě hliníkových pedálů, hlavice řadící páky a rámování výdechů ventilace jsou dnes již nutností.

Citroen C4 by LOEB bude možno objednat s velkým spektrem motorů. Benzín zastupují čtyřválce 1,6 16V o výkonu 80 kW (110 k), 2,0 16V o výkonu 107 kW (146 k) a 130 kW (177 k). Z naftových motorů lze pořídit opět čtyřválce 1,6 HDI o výkonu 80 kW (110 k) a dvoulitr 2,0 HDI o výkonu 101 kW (138 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen C4 by Loeb
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků