Citroën C4 bude stát 425 tisíc

Základní cena nového Citroënu C4, který v brzké době nahradí stárnoucí Xsaru, bude na španělském trhu začínat na 14 920 eurech za model s motorem 1.4 65 kW. Na této ceně začíná v Evropě většina konkurence, Ford Focus, Volkswagen Golf či Škoda Octavia. Zatím není známa základní výbava, lze ale předpokládat, že nebudou chybět čtyři airbagy, ABS, el. ovládání předních oken a zrcátek, na západních trzích by měl být ve standardu i stabilizační systém ESP.

Doplněno: Základní cena modelu C4 kupé s motorem 1.4 16V bude na českém trhu 425 tisíc. Ve vyšší verzi (zatím přesněji neurčeno) s manuální klimatizací, CD přehrávačem a metalízou bude stát okolo 490 tisíc.

Tip: Kompletní informace o novém C4

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Přehled motorů

Benzínové motory 1.4i 16V 1.6i 16V 2.0i 16V 2.0i 16V (A) 2.0i 16V VVT
Výkon kW (k) 65 (90) 80 (110) 100 (138) 103 (143) 130 (180)
  při otáčkách 5250 5800 6000 6000 7000
Točivý moment (Nm) 133 147 190 200 202
  při otáčkách 3250 4000 4100 4100 4750
Spotřeba (l/100 km) 6,4 7,1 n/a n/a n/a

Naftové motory 1.6 HDI 16V 1.6 HDI 16V 2.0 HDI 16V
Výkon kW (k) 66 (92) 80 (110) 100 (138)
  při otáčkách 4000 4000 4000
Točivý moment (Nm) 215 240-260 320-340
  při otáčkách 1750 1750 2000
Spotřeba (l/100 km) 4,7 4,7 n/a

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků