Citroën C4 BioFlex, lihový švihák za dobrou cenu

Je to sotva 14 dnů, co představila automobilka Peugeot svůj evropský lihový model 307 BioFlex a jeho partner z koncernu PSA, automobilka Citroen, představuje také lihovou novinku. Není tak divu, že Citroën C4 BioFlex je po technické stránce vybaven stejně jako Peugeot 307.

Tip: Představení Peugeot 307 BioFlex naleznete zde.

Pod kapotou tak lze najít benzínový čtyřválec o objemu 1,6 litru, který poskytuje výkon 80 až 82 kW (110 až 112 k) a točivý moment 147 až 153 Nm. Výkonový rozptyl je způsoben tím, že vůz může jezdit jak na E85, tak i na běžný bezolovnatý natural.

Citroën C4 BioFlex je ovšem trochu ekologičtější. Při jízdě na E85 vypouští jen 160 g CO2 na jeden kilometr, což je o 9 g/km méně, než sourozenec z koncernu PSA.

Lihová verze bude dostupná se všemi běžnými stupni výbavy a za stejnou cenu, za kterou je nabízen čistě benzinový model.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků