Citroën C4 BioFlex, lihový švihák za dobrou cenu

Je to sotva 14 dnů, co představila automobilka Peugeot svůj evropský lihový model 307 BioFlex a jeho partner z koncernu PSA, automobilka Citroen, představuje také lihovou novinku. Není tak divu, že Citroën C4 BioFlex je po technické stránce vybaven stejně jako Peugeot 307.

Tip: Představení Peugeot 307 BioFlex naleznete zde.

Pod kapotou tak lze najít benzínový čtyřválec o objemu 1,6 litru, který poskytuje výkon 80 až 82 kW (110 až 112 k) a točivý moment 147 až 153 Nm. Výkonový rozptyl je způsoben tím, že vůz může jezdit jak na E85, tak i na běžný bezolovnatý natural.

Citroën C4 BioFlex je ovšem trochu ekologičtější. Při jízdě na E85 vypouští jen 160 g CO2 na jeden kilometr, což je o 9 g/km méně, než sourozenec z koncernu PSA.

Lihová verze bude dostupná se všemi běžnými stupni výbavy a za stejnou cenu, za kterou je nabízen čistě benzinový model.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků