Citroën C4 BioFlex, lihový švihák za dobrou cenu

Je to sotva 14 dnů, co představila automobilka Peugeot svůj evropský lihový model 307 BioFlex a jeho partner z koncernu PSA, automobilka Citroen, představuje také lihovou novinku. Není tak divu, že Citroën C4 BioFlex je po technické stránce vybaven stejně jako Peugeot 307.

Tip: Představení Peugeot 307 BioFlex naleznete zde.

Pod kapotou tak lze najít benzínový čtyřválec o objemu 1,6 litru, který poskytuje výkon 80 až 82 kW (110 až 112 k) a točivý moment 147 až 153 Nm. Výkonový rozptyl je způsoben tím, že vůz může jezdit jak na E85, tak i na běžný bezolovnatý natural.

Citroën C4 BioFlex je ovšem trochu ekologičtější. Při jízdě na E85 vypouští jen 160 g CO2 na jeden kilometr, což je o 9 g/km méně, než sourozenec z koncernu PSA.

Lihová verze bude dostupná se všemi běžnými stupni výbavy a za stejnou cenu, za kterou je nabízen čistě benzinový model.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků