Citroën C4 1,6 16V: není C4 jako C4 (velký test)

86 komentářů

Bohuslav
26. října • 1:04

Po vimene motoru mi radi jen tri rychlosti prosim nesetkali stese stim jeto automat dekuji

jozef sitár (C4 coupé)
5. července • 22:44

Zdravím, ja mám taký problém...mám C4 coupé 1.6,16v r.v 2005 a keď zapnem tempomat tak mi vyskakuje chyba servis a keď to pripojim na diagnostiku tak mi vyhadzuje chybu c92 neviem čo to je a ani ako to odstrániť...neviete mi niekto poradiť prosím vás??? Email- jsitar949@gmail.com . Ďakujem.

Martin
21. června • 20:41

Zacala mi svietit kontrolka vymenu oleja a bol meneny pred rokom.Ked to vymazem zacne svietit po par kilometroch.

Adrián
12. října • 15:26

Dobrý deň,
chcem sa opýtať či sa niekto nestretol s problémom na Citroen c4 1,6 benzin 88KW r.v.2011 s olejom v motore??? Mne sa stráca olej používam Total Quartz 5w30 ineo ecs...
Jazdím prevažne v meste..... Ďakujem

Dvorak
9. června • 16:36

Dobrý den,
S tím "výborným odhlučněním" jste mě docela překvapil. Nedávno jsem měl předváděcí jízdu s tímto vozem. Byla to verze Image, motor 1.6 a vevnitř byl kravál jak ve staré Felicii. Hodně mě to vyděsilo, protože jsem o tomhle autě uvažoval právě s vidinou tichého interiéru.
V prospektu se píše o akustických bočních sklech (někde na internetu jsem četl, že i čelní sklo je akustické) a o "dokonalém koncertním sálu" v interiéru. Ale to co jsem zažil se tomu ani neblížilo. Hluk od kol a od motoru byl opravdu neúnosný, hlavně na dálnici... Prodejce jen říkal, že 1.4 má motor trochu kultivovanější.Možná je to dané spíš tou vyšší verzí výbavy než jiným motorem jak jste psal. Problém je, že v ceníku se nikde nepíše nic o lepším/horším odhlučnění té nebo oné verze výbavy. Tak jak se v tom má pak člověk vyznat...Jak je to podle Vás? Je pravidlo, že s vyšší výbavou se montuje i lepší odhlučnění? Je to tak u všech aut obecně nebo je to jen případ C4?

Marek
11. března • 16:06

nevim na sto procent že sem to čet tady ale www.c4.sk tam dali xsaru a ne C4 asi mě nevěříte ale podle mího odhadu tomu je 8-11

vOJTA
9. března • 15:46

Nic proti vám ale já mám 1.4 a zkoušel jsem maximílní rychlost a dosáhl jsem 183:-)):-)).

Ondra
8. března • 20:52

Já mám 1.6 a bere mě to mimo město 5,2 litru ve městě 9 litrů a asi 60procent mimo město
40procent město 6,2litru.Maximální rychlosti jsem dosáhl (bez větru) 194Km/h a (s větrem v zádech) 200Km/h.Akcelerace 0-100Km/h (bez větru) 10.6 a (s větrem v zádech) 9.7 .Asi tomu nevěříte ale tak to je asi hlavně nevěříte těm hodbotám bez větru protože jsou jako
u výrobce na www.citroen.cz ale tak to je ať věříte nebo nevěříte.

saar
1. července • 13:43

Dnes som čítal myslím Autotip, kde testovali c4 a na 1,6 bola tak isto kritika, že veľa žere. Oni mali v teste priemer myslím 9L a s 2,0 litrom iba 8,5 L. Takže stále neviem čo za špeciálne auto mali pri tomto teste.

ufffffff
4. července • 16:20

takže po najetí 800 km mi  palubní počítač ukazuje porůměrnou spotřebu 7,6 l / 100 km   400 km najeto po Kladně cca 60 po Praze, 60 dálnice 140km/h (tempomat) a zbytek mimo město výlet do posázaví, po Kladně jezdím z 50% v autě sám, zbytek ve třech lidech, myslím si, že na novej motor kterej má najeto 800 km je to super spotřeba a to se říká že PP ukazuje v průměru tak o litr víc, moudřejší budu až dojedu nádrž, pak dám vědět.
Pokud ti to opravdu žere to co uvádíš jeď to reklamovat.
 

Miro
17. srpna • 10:54

no som velmi prekvapeny takym velkym rozdielov v spotrebe a to som si myslel, ze na spotrebu bude C4 pre svoje super Cx perfektne auto. Aj ked stale je tu riziko, ze tych 10l priemer co sa tu spominal, by mohlo ako sa tu pisalo, ist o tazku nohu, o ludi co ked stoja bezi motor ( s niekym sa dlhsie vykecava) atd. Len tak uvazujem, neviem ci spravne. Ak to je ale chybou, tak C4 rozhodne nekupovat !!! Sak kazdy 3 kus stoji z hovno. Ja mam 1.6 113PS  combi a celkovy priemer 6,7l za 23tkm. V meste sa cez leto pohybujem okolo 6,5l/100km, pri 130km/h na dialnici to zoberie 8,3l. Lenze uvedomit si treba aj to, ze nieje mesto ako mesto. Ja nestojim casto v kolonach, iba par svetiel a dlzka jazdy je bezne 9km. Na prve 3km mam spotrebu asi 10-13, zalezi ako chytim svetla. Toto vsetko treba zvazit. Inak jednoduche posudenie, ci ide o zavadu sa da tym, ze vybehnete mimo mesta a dodrzujete predpisy. Ak motor zoberie cez 7l je nieco urcite zle, lebo vyrobca udava u kazdej 1.6 do 6l. Ked v servise povedia, ze je to stylom, tak nech vam predvedu, ako to auto spravy spotebu do 6l, ked vyrobca udava 5,5l a vam sa nedari dostat pod 7l. Pri 90km/h by 1.6 v C4 nemala ist rozhodne cez, 5,5l a ocakaval by som do 5l/100km.

BigFootak
4. března • 20:14

Nazdar. ja mam C4-16v- jazdime na nom 3, segra ja a mati, spotreba je 8.6 priemer- toi aspon vyhadzuje PP, mam motor 1.6 (110koni), a ta spotreba ma fakt zere, nehovoriac o tom, ze motor po len asi 6000 km si vypytal celu flasu oleja(servis mi tvrdil ze pre 16V je to normalne...), spotrebu som uz tiez riesil, aj to tvrdili ze je normalne. na dialnici mi klesa priemer, ale pod 7 litorv som sa este nedostal, aspon si na to nepamatam, nejazdim plyn brzda, proste bezpecna a pohodova cesta...

eS
30. října • 15:20

mam c4ku s tymto motorom a spotreba po cca 5500 km je podla PP 8.8l...s tym ze jazdim 80% mesto...zalezi velmi na sposobe jazdy teda pri pohodovej jazde po okreskach je spotreba kludne 5.5 l...ked bola nova tak bola dost leniva ale po akom takom zabehu je motor o mnoho pruznejsi a to ma len nieco cez 5000km

test
11. února • 0:44

[url]http://www.c4.sk[/url] http://www.c4.sk

uffff
30. června • 10:47

Tak nevim o co vám jde? Vlastním 1,6 16V a jsem zatím naprosto spokojen, displej používám jen tan velkej kde je tachometr, ten menší doplňkovej? Tam si nastavim rádio a je to, nemusim za jízdy čumět kolik to auto momentálně žere, to mě nejak moc při jízdě netrápí. Auto má výborný jízdní vlastnosti a že je tvrdší, a jaký dneska nejní? ESP? kurňa dyť je to za příplatek a proč sem si ho tam zaplatil, asi abych ho pak vypínal?!!!!!!!!!!, jak někdo můžete nadávat že nejde vypnout? V mojé verzi vypnout jde, ale samočinně se aktivuje při rychlosti větší jak 50km/h. vypnutí je z důvodu zapadnutí ve sněhu nebo blátě. Pokud někdo chcete jezdit rally nepřiplácejte si, pak nemusíte nadávat že nejde vypnout já mám pocit, že si to člověk připlácí  hlavně kvůli bezpečnosti. Myslím si, že jezdím docela svižně a ještě nikdy mě ESP v ničem neomezilo ba naopak!!!!!!!. Přijde mi, že nejvíc keců tady maj zamindrákování uchylové co si nikdy nebudou moc takovýhle nebo jiný auto dovolit a doteď jezděj ve 120 nebo jinejch krámech z provedience "Schoda auto", protože samý takovýhle nesmysli píšou i na diskuzích na fordu, VW, atd.   srovnávat Logan s C4  hahahahahahahahaha, sis ho koupil na leasing s akontací 5% ses na víc nezmohl tak teď je to nejlepší auto na světě co?    Nemyslím si že citroen bude bez chyb, to bych byl bláhovej, ale zatim jenom samá spokojenost.

saar
30. června • 14:42

no napíš koľko to žere tebe a ako jazdíš / pomer mesto okresky atd/ ďik

ufffffff
30. června • 16:35

jezdim kolem 9 l / 100km a jenom po městě jinam sem se zatim nedostal.

martin
23. června • 16:46

Já o tomhle autě uvažoval, líbí se mi vzhledově, ale ta spotřeba je naprosto šílená. Ted mám passata 1,8T s kombinovanou 8l a mimo město se dá jet za 6,8 a mít motor který je řádově horší a slabší a žere stejně ještě v docela malém autě.....

prochyč
22. června • 19:06

Auto  hezký, hlavně předek povedenj, ale ten vnitřek- palubní deska nic moc a hlavně příšernej volant  s pevným středem  u nás každopádně spoustu lidí musí odradit !!

Pol
22. června • 19:34

tiez som sa rozhodoval medzi C4 a Focusom a kvoli interieru C4 prehrala.
Taky interier sa bude o par rokov hnusit. Je prilis trendovy....

Gin
22. června • 15:00

Máte špatně napsané otáčky. V tabulce a v článku se Vám rozchází údaje při 140km/h

Kostej nesmrtelny
22. června • 14:30

Trochu mimo misu,ale jakou jste meli spotrebu u motoru 1,6 16V 74kW ve Focusu?

alesi
22. června • 13:00

me by zajimalo, ze se uvadi 80 kW/110koni. Myslim, ze to nesedi. Podle me 80 kW je 108 koni. Ze by marketing mystifikoval? 

Petr Broža
22. června • 21:18

Ono je to jinak: 80 kW je skutečně 108 k; jenže Citroen i Peugeot ve svých materiálech uvádí koně dle nějakého zvláštního přepočtu, který nesedí ani na PS, ani na HP. Koní vždy vychází o něco více...

mfilip
22. června • 14:26

Brava 83 kW taky vychazela na cca 113 PS, ale bylo uvadeno 115 PS

lucas
22. června • 13:21

Kone sa skor zvyknu zaokruhlovat ako kW

-LK-
22. června • 13:45

Hlavně je rozdíl mezi PS a HP. PS je slabší. Např. 224kW je 300HP, ale 305PS.

sk
23. června • 20:00

HP = po anglicky kone
PS = po nemecky kone
Zeby ti nemci viac odrbavali ? :)

Marek_Litzman
22. června • 18:20

Říká se, že koňskou sílu definouval James Watt, když chtěl nahradit v dole koně svým parním strojem. Nechal koně tahat jednu minutu 33 liber těžké závaží a ten ji vytáhl do výšky 1000 stop. Takto mohl dokázat , že jeho parní stroj je silnější, než kůň a nachal si jako odměnu platit část z peněz, které uspořil v uhlí naproti žrádlu pro koně.

Co je na té story pravda nevím, ale ta definice platí.

pjanda
22. června • 13:15

Jsou ruzne kone  Citroen zrejme pouzil ty, ktere se mu vice hodily do kramu a udava 80 kW/110 k. Uprimne, neni to jedno? 80 kW je vzdy 80 kW

Martinoslav
22. června • 11:11

Spatne vidim, je to opticky klam nebo jsou na tech sedackach potahy? At tak ci tak, jsou ty sedacky strasne osklivy... Mozna bych nazivo mluvil jinak, ale takhle se mi opravdu nelibej. A ten volant.. Jednim slovem - BLE.

Ale jinak design toho auta zvenci je opravdu paradni!!

pjanda
22. června • 11:46

Na sedackach je pouze originalni calouneni. Nevim, jak na fotkach, ale v realu bylo velmi prijemne na dotek i pohled.

Martinoslav
22. června • 22:19

Na fotkach prave sedacky vypadaji jako kdyby pres ne byly levnejsi autopotahy. Jak piste, nazivo je to asi lepsi.... Kazdopadne francouzi nikdy nemeli vydarene sedacky.

Dusan
22. června • 9:46

Mne to naopak za 566k prijde jako velice vyhodna nabidka. Zkuste si za stejnou cenu koupit stejne vybavenou OII.

Petr Broža
22. června • 11:06

Ale článek nekritizuje akční cenu, ale standardní.

goes
22. června • 11:09

Jenže to je právě problém zjistit, jaká cena je vlastně ta správná. Je vcelku běžná praxe, že se udělá větší tabulková cena s tím, že se pak dělá jedna akce za druhou a slovo SLEVA, AKČNÍ CENA atd. působí jako magnet pro kupce.
Stačí se zajít podívat na akční nabídky do hypermarketů, kdy cena je stejná, jenom se dá velka cedule "výprodej a akční ceny" a vše jde jako po másle.

pjanda
22. června • 11:49

V hodnoceni a srovnani lze vychazet pouze z cenikovych cen, jen ty jsou zarucene a obecne zjistitelne. Akce muze platit dnes, za tyden, ale uz ne za mesic, kazdy muze byt schopen dojednat si jinou cenu atp... Obecne platne jsou pouze ceniky.

goes
22. června • 11:57

Ja vim, ze to tak je a jedine opravdu srovnatelne udaje jsou tabulkove. Jen proste jsou obecne znamy postupy. Clovek prijde do Fordu, otevre dvere a prvni co uslysi "na cokoli mame slevu minimalne 10-20%, jinak dobry den" a teprve pak se cokoli zacne resit. A tak je treba brat tabulkove ceny velmi s nadhledem, jelikoz at clovek kupuje jakekoli auto, nejakou slevu, at uz primo financni, nebo tim, ze se da vetsi vybava je absolutne bezna praxe. Kazdopadne akcni cena teto C4 je velmi prijemna.

goes
22. června • 10:01

Nevidel bych to tak jednoznacne. C4 je za tyto penize a s touto vybavou opravdu dobra nabidka, ale O2 bych urcite nezatracoval. On ten kufr urcita cast populace dokaze vyuzit a pak se vyhody smaznou. Pokud k tomu clovek pricte to, ze za 2-3 roky bude cena O2 jako ojetiny uplne jinde, nez u C4 tak clovek tolik netrati, tudiz sice da vic penez pri koupi, ale i vice jich pri prodeji dostane a tak se rozdil opet stira. Ja bych asi preferoval C4, mooooooc se mi libi. Sice se mi vyrazne nelibi podsviceni a barevnost displeju, ale to je detail.

Marek71
22. června • 10:10

Myslíš, že i za pár rokov bude pretrvávať "onania" nad ojetými Octávkami, ako je to v súčasnosti ?

mfilip
22. června • 11:10

onanie bude jeste vyssi

kruch
22. června • 13:20

presne tak, je spousta duvodu, a navic mnohem lepsich nez skodovky

goes
22. června • 10:27

Mysleni lidi se meni velmi pozvolu a cesi v globalu jsou velmi konzervativni a jen neradi se preorientovavaji na nove a jine veci. Proto si myslim, ze podil Skodovek v CR klesne, coz je logicke, otazkou je, zda klesne i prodej, to bych rekl, ze spis ne a pokud ano, tak velmi minimalne. Lidi co jezdi cely zivot skodovkou, maji ji dnes a jsou spokojeni ji budou kupovat i nadale. Prave diky tomu, ze Skoda je v CR pojem pro kvalitu, technologie atd. a bezni lide nemaji prehled v automobilismu, je jen velmi nepravdepodobne, ze se dnesni stav nejak dramaticky zmeni jak u novych, tak u ojetych aut.

Veverak
22. června • 10:13

Ja myslim ze jo, protoze hodne lidi je ze Skodovky uplne odvarenych ....

saar
22. června • 8:40

Mám presne toto testované auto. Neviem, ale to čo ma na tomto aute najviac sklamalo je jednoznačne spotreba. Nie som žiadny začiatočník a už som s pár autami jazdil, takže to viem posúdiť. Najnižši priem . spotrebu som dosiahol 7,6 l na pomerne rovnej trase asi 120 km pri veľmi kľudnej jazde max.  100 - 110 km aj to iba občas. Ináč priemer za 6000 km z toho asi  polovica mesto a polovica mimo mesta 10,2 l
a to pri okresných cestách, kde sú zátačky a pod. a normálnej kľudnej jazde sa pod 8 l nedostanem nijak.
Takže neviem, ale niekedy si pri tých testoch tu aj v časopisoch / a nie len pri citroene/ pripadám akoby som mal úplne iné auto ako sa testuje.

Peter Deak
2. listopadu • 11:20

Ten motor mal nejaky problem.Tiez mam taku istu C4 a moj motor ma spotrebu 7,6 pri rychlosti 130 km/h a pri sviznej jazde a zapnutej klime, ktora spotrebu zvysuje.

Mário
20. srpna • 23:31

Ja mám C4 benzín 1.6 16V a moja spotreba je v meste 6.9 l benzínu. Sto kilometrovú trasu urobím za 5.5l

max
16. června • 21:58

ja bohuzial len jednu nadrz a auto je surove jak mrkva na patke 50-110 2/3 mimo mesta nie dialnica a spotrebyu mam plna/plna cca 6.68l/100km na C4 1.6 viac ako polovicu s klimou a vacsina ciast do 15km...myslim si ze viac ako slusne....je pravda ze chodim na spotrebu

Mira
8. července • 14:03

Se zklamáním se spotřebou souhlasím. Ale jde to dolů - mám najeto asi 8tis. V současnosti jezdím už asi za 8. Když se to auto ale víc honí tak to bohužel jde dramaticky nahoru....

Robiro123
24. června • 11:37

Ako majiteľ Peugeota 307 s rovnakým motorom (a na základe výsledkov spotreby v tomto teste) môžem skľudom povedať, že tvoja vysoká spotreba je jednoznačne daná tým, aká ťažká je tvoja noha na plynovom pedáli a aký je tvoj štýl jazdy.

Moja dlhodobá kombinovaná spotreba je 7,1 litra na 100 km a tento test C4 len potvrdzuje, ako málo ten motor žerie, keď "to vieš".

Toto auto by som si však nikdy nekúpil! 307 točí pri 140 km/h niečo okolo 4200 ot/min a už to sa mi zdá príliš veľa. Ak C4 točí vyše 4400 otáčok, tak je to hotová katastrofa! To sa potom pod 8,5 litra na dialnici nedostaneš! Hanba Citroen, hanba Peugeot! Oni to asi robia zámerne, aby limitovali rýchlosť týchto áut na diaľnici na 130 km/h.

saar
27. června • 8:40

No jasné som úplný amatér a neviem čo je ťažká noha. Jazdil som s Favoritom, Bravou, Lanosom, 307  a všade to bolo viac-menej O.K. a zrazu som sa odnaučil jazdiť. No čo už.

jaro
23. června • 20:07

ten isty motor,ale v 307 - bezna spotreba do 7 (najma mesto), inak okolo 6.6, najviac 9.6 ale to bola jazda na rychlost. niekde bude asi chyba.

Franta
23. června • 13:48

Ono ten samy motor v Peugeotu 307 (SW) neni vubec zadny zazrak, spis naopak: hlucny, vysoka spotreba a ponekud retardovane zprevodovani. Rad bych veril ze PSA udelal u te 1.6/80kW nejakou podstatnou zmenu k lepsimu, ale dokud neuvidim na vlastni oci neuverim, a podle zvuku ktery dela C4/1.6 v garazi si myslim ze se nic nezmenilo - rachot jak stara Felicie.

oki
22. června • 19:45

skus si odmerat spotrebu dotankovanim do plna na pumpe. ja mam tiez 1.6 a podla palubneho mam spotrebu 8.0l/100km ale ked som skusal dotankovat do plna a prepocitat tak mi vyslo 7.5l/100km. Ten palubny pocitac je dost divny, ukazuje nenulovu spotrebu aj pri jazde z kopca zo zaradenou rychlostou.

saar
22. června • 11:18

Reklamovať som to už bol, v servise povedali , že všetko je o.k vtedy bol priemer asi 9,6 a že je to normálna spotreba aj u iných c4 1,6, takže neviem. Myslím , že aj tu pri teste 1,4 16 v som o tom diskutoval a niekto písal, že c4 1,6 majú ako referentské vozidlá, s ktorými jazdia ženy , takže žiadne veľké rýchlosti  a priemer im vychádza 8,9 l a to asi mimo mesta, takže neviem.

Pavel
22. června • 12:21

Zkusil  jsi si sám přeměřit spotřebu? Metodou od plné do plné a porovnat to s údajem PP???  Já měl před lety problém s dieslovou O1, spotřebu jsem měl při maximální snaze o úsporu dle PP o 2litry vyšší než udával výrobce. Na garanční prohlídce tvrdili, že je vše OK, že si to sedne. Pak jsem zkusil sám "přeměřit" spotřebu a zjistil jsem, že PP ukazuje blbosti. Při následné kontrole v servisu zjistili, že je tam chyba v nastavení. Celé to resetovali, znova nahráli software a od té doby to ukazuje OK.

saar
22. června • 14:02

Jasne že skúsil a vychádza to presne tak ako na PP  +- 0,1 -0,2 dcl

Diamant
23. června • 13:08

Saar - akú máš spotrebu na voľnobehu? Prípadne skús zmerať spotrebu pri ustálenej rýchlosti 70 a 90 km/h. Ideálne na nejakom úseku jedným aj druhým smerom a urob priemer. Ja mám benzínový dvojliter a kombinovaná spotreba je 7,85, pričom viac než polovicu km nabehnem po meste na krátke trasy a s klimou. Za tých 10 l sa fakt jazdí so 6 valcom v ťažkej kasni, automatom a pohonom 4x4.

Pavel
22. června • 15:51

Jednoznačne a tvrde reklamuj. Mal som problémy so Xarou 1,8 benzín.Po reklamných peripetiach až s expertami z Francie vymenili riadiacu jednotku a motor fantastický so spotrebou 6,8 -8,2l. nerád jazdím pomaly. Nechaj si zosnímať grafické priebehy z riadiacej jednotky na porovnanie s predpísanymi, prípadne preprogramovať z oficialneho CD. Medzi nami C4 krok dozadu čo sa týka podvozku Xary.To isté o ergonomii sedenia.Utopený pedál plynu, autobusové sedenie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
oki
22. června • 19:49

kde si kupoval tu Xsaru?

Pavel
26. června • 23:07

V Nitre
 

pjanda
22. června • 11:52

Zminena spotreba byla v testu realne dosazena a ani v jednom rezimu to nechtelo zadne zvlastni usili. Verim Vasim cislum, kazdy motor je jiny, ale ten testovany byl ziznivy presne tak jak popisuji

Chobot
22. června • 10:10

Teda spotřeba 10,2 (( Já vlastním Xsaru 1,6 16V (80kW/110), najeto 30 tisíc hlavně po Praze se spotřebou 7,7.

Marek71
22. června • 10:07

To ako s tým jazdíš ? Veď takú spotrebu som nemal s Focusom C-Max 1.6 74kW na diaľnici v Nemecku... a to je iná krabica

goes
22. června • 9:54

z tveho prispevku citim, ze mas najeto cca 6tkm, pokud ano, tak se ti spotreba jeste snizi, kazdopadne i s nezajetou 1.6 mit 10,2l primer to uz chce umeni, takovou spotrebu clovek jen tak nedokaze udelat ani v zacpach po meste, natoz pri kombi cyklu. Pokud ti i v horizontu 10-15tis. najetych kilometru spotreba neklesne vyrazneji dolu, zkus vyuzit zaruky a reklamovat, ze s tim neco je. Protoze za 10,2l se da jezdit v klidu s 2litrem po meste v zacpach...

bugs
22. června • 9:00

Spotreba po cca 6 000 -8 000 km zvykne klesnut o 0,5-1,0 l/100km. Priemer za 7 litrov na jedna sestku ujde. Tolko skusenosti. Bugs

Petr Broža
22. června • 8:58

PS. S Octavií 1.8T mám za posledních 30 kkm komb. spotřebu 8,7 l; víc jak 50 procent auto tráví ve městě.

mfilip
22. června • 11:09

Za jarnich 3 000 tkm mam real 5,7. 45% mimo mesto, 40% obce, 15% mesto

pjanda
22. června • 11:55

Koukam, ze se stale prekonavate  Ja mam za jarni 4 000 tkm s 1,8T prumer 13,9, to uz bude brzy trikrat tolik co Vy, asi bych se nad sebou mel zamyslet

mfilip
22. června • 14:22

neni to zadny zazrak, jen uz nemusim kvuli 1 kolegyni tak casto zajizdet do mesta.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
22. června • 19:15

Včera jsem s 1.8T dojel domů za 6,2 l; docela mě to zděsilo, tak jsem to v závěru "vytáhl" na 7,9

Veverak
22. června • 13:36

No to je vic nez dost - to se mi nepovedlo ani s 2tunovym autem se 6tivalcem 3.5 litru a s automatickou prevodovkou. Tam mi to po cca 1000km vychazelo na 11-12 litru /100km. A pak ze 6tivalce s automatem a americky auta zerou .

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pjanda
22. června • 20:32

Je to s 1,8T 165 kW, cili takovy maly sestivalec a navic to neni auto na normalni jezdeni, ale jinak mate pravdu, s sestivalcem je obvykle pri stejnem stylu jizdy spotreba mnohem nizsi.

-LK-
22. června • 13:43

No, já mám teď průměr 12.9, tak 35% město, zbytek mimo, takže

saar
22. června • 14:04

a s akým autom?

-LK-
22. června • 14:44

No, pravda, je to osmihrnek, ale říkám si, že při srovnání spotřeby 10.2 u 1.6 je to docela dietní motor

mfilip
22. června • 14:23

mno psal jsem to pod p.Brozu = 1.8T

Petr Broža
22. června • 8:53

Mít s motorem 1.6 80 kW spotřebu 10,2 l je docela umění. Takovou spotřebu běžně míváme s šestiválci  

Dana
26. prosince • 15:20

Neviem ako jazdite ale ja mam spotrebu v meste 6,8l/100 km

Gin
22. června • 13:33

Kolik že to točí při 140? Máte tam dva údaje 4450 a 4150 otáček!

pjanda
22. června • 20:33

Plati 4450, jestli jsem nekde jinde napsal 4150, byl to preklep, omlouvam se.

pietro
22. června • 12:25

Umění? No tak bych to nenazval. Měl jsem kdysy služební Octavii 1,6 55kW r.v. 98 a průměr jsem nikdy nesrazil pod 8,0 l/100km, po Praze jsem měl cca 11l/100km, kombinace 10l/100km. Jezdilo s ní i několik dalších  řidičů, a dosažené hodnoty byly identické. Několikrát jsem to nechali kontrolovat v autoriz. servisech a nic.

Petr Broža
22. června • 16:26

Zajímavé, kolega má 1.6 55 kW v O1 a jezdí pod osm, většinou město.

pietro
23. června • 8:32

Ano může být. My měli těch O1 1,6 55kW víc, jen 2 z nich žraly jako tank, u ostatních odpovídala spotřeba údajům výrobce.
Halt se výrobcům někdy nezadaří. Je to pech, zejména pokud několik autoriz. servisů prohlásí, že auto je OK a spotřeba jde jen na vrub stylu jízdy. S tím se těžko něco dělá

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
citroen_xsara@pobox.sk
11. února • 0:59


Pozrite si videa na WWW.C4.SK

Necudujem sa, ze aj C4 ma take problemy. Ja mam (zatial) Xsaru 1,4i, ale sudim sa s predajcom, kedze ju chcem vratit. A poviem vam, mal som s nou iba same problemy. Mesiac co mesiac som s nou bol v servise, a najviac som prekvapeny, ze ma zo servisu v pohode poslali, aj ked si vobec neboli isty, ci sa im poruchu podarilo odstranit (ak by mi zhasol motor v zlej chvili, mohol som sa aj zabit). Najvacsi problem som mal s motorom (kolisanie otacok, zhasinanie za jazdy, a spotreba mi v priebehu 1,5 roka stupla v priemere o viac ako 1 liter.

Tu su najzavaznejsie problemy za prvy rok v zaruke (kupoval som nove auto):

- Nepravidelny chod motora - trhanie agregatu najma pocas volnobehu
(svietila aj kontolka vynechania zapalovania, rok sa snazili technici
odstranit zavadu, zatial sa im to nepodarilo). Tato asi najvaznejsia
zavada sa prejavovala od prvych niekolko 100 najazdenych kilometrov a
prejavuje sa dodnes. Niekolko krat mi motor z tychto dovodov aj
zhasol v nevhodnej chvili (napr. rozbeh na krizovatke...).
- Stupanie spotreby (momentalne po roku pouzivania a najazdenia 45
tis.km je spotreba o 15% vyssia ako na zaciatku - nikdy sa spotreba
nedostala pod 6L/100km, ani na zaciatku, ani pri rychlosti okolo 90-
100 km/hod po dialnici - podla papierov ma mat mimo mesta spotrebu
5.4L/100km).
- Vrzganie ventilarora, vraj ho po reklamacii vymenili za novy, ale
po mesiaci znovu zacal vrzgat (jeden den vydaval zvuky, ako keby boli
uhliky na statore uplne znicene).
- Prestal fungovat zadny stierac.
- Prestalo fungovat dobijanie autobaterie a celeho systemu vozidla.
- Zle fungujuci ukazovatel stavu paliva. Viac ako 5 krat necakane
zhasol automobil pocas jazdy, pretoze dosiel benzinu - riesenie -
kupil sa 5L kanister . Od okamihu, ked zacala svietit kontrolka
rezervy benzinu nebolo niekedy mozne prejst ani 15 - 20km a bola
nadrz prazdna (pritom ruzicka bola este tesne nad cervenym pasmom -
t.j. v nadrzi malo byt 6L benzinu).
- Neprijemny zvuk vetra vychadzajuci z lavych zadnych dvier pri uchu
vodica pri rychlosti nad 110-130 km/hod.
- Rezonovanie reproduktorov.
- Vrzgavy a tazky chod kolieska na nastavovanie teploty kurenia (tiez
sposobeny po jeho oprave, ked bolo reklamovane kurenie, ktore mierne
kurilo aj ked bolo vypnute).
- Pri chladnom a veternom pocasi sa meni teplota pri dverach vodica v
oblasti noh - raz je celkom teplo za chvilu to vsak vystrieda pocit
chladu.
- Tazko sa zatvaraju lave zadne dvere oproti ostatnym (v servise sa
snazili zmensit hluk vychadzajuci z tychto dveri tak, ze pritiahli
panty, preto sa dvere tazsie zatvaraju, ale hluk neodstranili).
- .....

- automobil je momentalne nepojazdny (uz skoru 2 roky) a aj preto, lebo odmietam jazdit na automobile, na ktorom neviem, kedy mi za jazdy zhasne.

V marci 2004 bola podana ziadost o odstupenie od zmluvy a ziadane
vratenie kupnej ceny vozidla (auto bolo este v zaruke). Ziadost, nebola
akceptovana, z dovodu nepreukazania deklarovanej poruchy prejavujucej
sa na agregate (kolisanie otacok - nepravidelny chod motora).

Takze uz 2 roky sa sudim s predajcom, kedze som chcel odstupit od zmluvy a vratit auto predajcovi. Samozrejme politika Citroen Slovakia, a.s. (importer) aj predajcu bola taka, ze auto nechceli zobrat a nechali ma, aby som sa sudil s tym, ze to bode trvat 5 rokov, a stihli mi este dodat, ze maju takych pravnikov, ktori to natiahnu na 10 rokov. Proste pristup importera ako aj predajcov je v Citroene extremne nekorektny a rataju s tym, ze ak budu natahovat cas, tak to vzdam. Ale na to nech zabudnu, urcite sa budem sudit az do konca, som 100% v prave. Inac uz nikdy nechcem nic mat s touto znackou.

Ak sa pozriete na stranku uvedenu hore, mate pocit, ze to co je na
videach je podla vas v poriadku?
Nevadilo by vam, keby sa vase auto
takto spravalo?
Myslite si, ze to, co vidite na videach nie je prejavom nejakej poruchy?

Stastnu a spravnu ruku pri vybere auta.

max
16. června • 17:16

take iste problemy a kus drahsieho razu mal jeden kamos s ML-kom,a druhy s A6 V6 tdi tiptronic...a nikto netvrdi pausalne ze mercedesy a audi su shity...a su to "kus" drahsie vozy....ja netvrdim ze C4 je super auto ale za 460tis sk vratane dvojzonovej klimy,metalizy,16" nekupis na slovensku v tej kategorii nic....len golf V s 1.6 a v takej vybave stoji min 600tis...a myslis ze zere 6.5 litra/..tiez bere 7-9 podla stylu jazdy...ak chces chodit lacnejsie mall si si doplatit +75000sk za hdi....a po 4 rokoch ti odidu 2 vstreky cca po 16tis sk a si tam kde si nechcel byt..co si usporil na nafte das za opravu

Doporučujeme

Články odjinud