TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

14 komentářů

Vilém78
15. dubna • 23:22

Nad tímto zajímavým autíčkem opravdu hodně přemýšlím. Sice na něj nemám dostatek financí, ale díval jsem se na https://www.duofinance.cz/auto-na-uver-nebo-leasing... a ty půjčky mají teď tak dobré úroky, že by ani nebylo zas tak hrozné, kdybych si na něj vzal půjčku.

Tostese Posralli
17. dubna • 18:58

Jasně, já zas zakládám firmu, jejíž business plán by se dal vyjádřit jako "Dejte mi svoje peníze, já už si s nima nějak poradím". Až to bude připravený, tak sem hodím odkaz.

thybor
12. dubna • 20:55

za prijateľnú cenu, veľmi pohodové autíčko. rozmerovo zhodné s octáviou až na ten "neštasný" kufor. Výraznme lepšia ergonomia /klima/, veľmi pohodlné , žiaden "doštiak", veľmi priaznivé jazdné vlastnosti o triedu lepšie ako konkurencia. Dizajn na ktorý sa dá pozerať.

Kritikus
12. dubna • 22:21

Nerad tě zklamu, Citroen je občas velmi pěkný, ale v současné době je to lowcost. Jízdní vlastnosti bídné a trvanlivost, no raději pomlčet. Po ukončení hydractive nemá krom designu co nabídnout. A v benzínu jen tři válce? To snad ne.

H.
14. dubna • 12:28

Většina běžných aut je lowcost. Jenože některá z nich se prodávají za highcost...
Nejde ani tak o počet válců, jako o vyladění pohonu, o spolehlivost a odolnost. Citroen nemá se svými Pure Tech nějaké větíší problémy a kromě období THP možná i VTI, s motory většinou problém nemá, narozdím od mnoha a mnoha jiných značek dnes. HDI se řadí mezi nejspolehlivější na trhu.

Toky
14. dubna • 17:03

HDi som mal a vydržalo mi 105tisíc km a štyri roky , potom skapalo. Ročník 2008. Netvrdím, že teraz už tie motory niesu lepšie ale ja ich nerisknem.

thybor
14. dubna • 19:51

no hej, ale teraz sa píše rok 2021. Tiež sa nesmieš chovať k motoru ako prasa, a ono sa ti odvďačí véééľkým km nábehom.

thybor
13. dubna • 18:37

zaspal si dobu. celkovo PSA /Stelantis od uvedenia 308 II proste ide karta, a vyrábajú pohodlné veľmi spoľahlivé a pozerateľné vozidla. Čo sa týka jazdných vlastnosti, tak si skús pozrieť https://autozurnal.com/videotest-citroen-e-c4-do... ... cca 7´, tak na toto sa nechytá žiaden VAG ani nič podobné. Takže jazdné vlastnosti oproti konkurencii exelentné a o pohodlí ani nevraví.

Ryba
13. dubna • 12:00

Hovoří z Vás vlastní zkušenost nebo sečtělost internetových článků ?

Vladik
12. dubna • 10:43

Jako 6 litrů je dobrá spotřeba u dieslu? Za tolik jezdím s naftovým Kodiaquem a ten je skoro 2x větší. A benzinovým velkým jakonten citroen se dá taky jezdit kolem 6

Adam
11. dubna • 21:49

Další odporná obluda na silnici.

Adam
11. dubna • 18:46

Další odporná obluda na silnici.

jogurt
11. dubna • 18:44

To podržení páčky elektronického voliče je úplně běžná věc napříč značkami jak u převodovek Aisin, tak u ZF. Vývojáři tam z nějakého důvodu dali prodlevu, která je někdy delší, než bychom chtěli. A dokonce to tak funguje i u bezpřevodovkového Audi e-tron, i tam má někdy volič desetinky sekundy delší vedení.

Rejpal
11. dubna • 21:55

Ono je to, z mého pohledu softwarového vývojáře, pravděpodobně především bezpečnostní záležitost. To, aby nedocházelo k nechtěnému "zařazení". (Stačí se podívat jen na řadu nehod, kterou způsobuje umístění zpátečky na stejném místě - jen s nějakým fíglem, jako jednička u některých manuálních převodovek.)

Doporučujeme

Články odjinud