Nad tímto zajímavým autíčkem opravdu hodně přemýšlím. Sice na něj nemám dostatek financí, ale díval jsem se na https://www.duofinance.cz/auto-na-uver-nebo-leasing... a ty půjčky mají teď tak dobré úroky, že by ani nebylo zas tak hrozné, kdybych si na něj vzal půjčku.
Jasně, já zas zakládám firmu, jejíž business plán by se dal vyjádřit jako "Dejte mi svoje peníze, já už si s nima nějak poradím". Až to bude připravený, tak sem hodím odkaz.
za prijateľnú cenu, veľmi pohodové autíčko. rozmerovo zhodné s octáviou až na ten "neštasný" kufor. Výraznme lepšia ergonomia /klima/, veľmi pohodlné , žiaden "doštiak", veľmi priaznivé jazdné vlastnosti o triedu lepšie ako konkurencia. Dizajn na ktorý sa dá pozerať.
Nerad tě zklamu, Citroen je občas velmi pěkný, ale v současné době je to lowcost. Jízdní vlastnosti bídné a trvanlivost, no raději pomlčet. Po ukončení hydractive nemá krom designu co nabídnout. A v benzínu jen tři válce? To snad ne.
Většina běžných aut je lowcost. Jenože některá z nich se prodávají za highcost... Nejde ani tak o počet válců, jako o vyladění pohonu, o spolehlivost a odolnost. Citroen nemá se svými Pure Tech nějaké větíší problémy a kromě období THP možná i VTI, s motory většinou problém nemá, narozdím od mnoha a mnoha jiných značek dnes. HDI se řadí mezi nejspolehlivější na trhu.
HDi som mal a vydržalo mi 105tisíc km a štyri roky , potom skapalo. Ročník 2008. Netvrdím, že teraz už tie motory niesu lepšie ale ja ich nerisknem.
no hej, ale teraz sa píše rok 2021. Tiež sa nesmieš chovať k motoru ako prasa, a ono sa ti odvďačí véééľkým km nábehom.
zaspal si dobu. celkovo PSA /Stelantis od uvedenia 308 II proste ide karta, a vyrábajú pohodlné veľmi spoľahlivé a pozerateľné vozidla. Čo sa týka jazdných vlastnosti, tak si skús pozrieť https://autozurnal.com/videotest-citroen-e-c4-do... ... cca 7´, tak na toto sa nechytá žiaden VAG ani nič podobné. Takže jazdné vlastnosti oproti konkurencii exelentné a o pohodlí ani nevraví.
Hovoří z Vás vlastní zkušenost nebo sečtělost internetových článků ?
Jako 6 litrů je dobrá spotřeba u dieslu? Za tolik jezdím s naftovým Kodiaquem a ten je skoro 2x větší. A benzinovým velkým jakonten citroen se dá taky jezdit kolem 6
Další odporná obluda na silnici.
To podržení páčky elektronického voliče je úplně běžná věc napříč značkami jak u převodovek Aisin, tak u ZF. Vývojáři tam z nějakého důvodu dali prodlevu, která je někdy delší, než bychom chtěli. A dokonce to tak funguje i u bezpřevodovkového Audi e-tron, i tam má někdy volič desetinky sekundy delší vedení.
Ono je to, z mého pohledu softwarového vývojáře, pravděpodobně především bezpečnostní záležitost. To, aby nedocházelo k nechtěnému "zařazení". (Stačí se podívat jen na řadu nehod, kterou způsobuje umístění zpátečky na stejném místě - jen s nějakým fíglem, jako jednička u některých manuálních převodovek.)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.