Citroën C3 XTR: „mini-SUV“ na českém trhu

Citroën C3 XTR: „mini-SUV“ na českém trhu

Automobilka Citroën představila na autosalonu v italské Boloni v prosinci 2003 studii C3 XTR, jež vznikla úpravou modelu C3. Dobrodružný a originální design modelu přenáší vlastnosti sportovně-užitkových vozů (SUV) do kategorie malých vozů. Stojí tak u zrodu zcela nové kategorie vozidel. Vůz je určen pro volný čas a spojuje robustní křivky exteriéru s pohodlným a variabilním vnitřním prostorem.

Citroën C3 XTR je skvěle vybaven pro využití ve volném čase

Vnější vzhled Citroënu C3 XTR na první pohled upoutá robustností, podporující jedinečný charakter vozidla pro volný čas. Mnohostranné využití vozidla je podobně jako u terénních vozů kategorie SUV umocněno zesílenou ochranou nárazníků a podběhů kol, praktickým střešním nosičem a ochranným plechem pod motorem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér modelu C3 XTR je prostorný a důmyslně řešený. Zvýšená poloha řidiče při řízení umožňuje výborný výhled z vozu. Ve standardní výbavě modelu je řada praktických prvků: vyjímatelná deska Moduboard umožňuje variabilní úpravu zavazadlového prostoru, Baby Pack přináší do vnitřního prostoru vozidla pocit klidu a pohody.

Jako všechny vozy z modelové řady C3 nabízí i model XTR pozoruhodné jízdní vlastnosti. Citroën C3 XTR je k dispozici s dynamickými motory 1.4i 16V (65 kW / 90 k), 1.6i 16V (80 kW / 110 k) a 1.4 HDi 16V (66 kW / 92 k). S cílem nabídnout co největší pohodlí a zážitek z jízdy jsou verze se zážehovými motory standardně vybaveny elektronickou manuální převodovkou SensoDrive s možností automatického řazení.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V oblasti bezpečnosti model C3 XTR nabízí rozsáhlou paletu prvků pasivní i aktivní bezpečnosti: čelní a boční airbagy, ABS s elektronickým rozdělovačem brzdného účinku EBD a elektronickým brzdovým asistentem EBA, systémem automatického zapnutí výstražných světel při prudkém brzdění nebo kotoučové brzdy na všech kolech. Citroën C3 XTR sdílí platformu s modely C3 Pluriel, C2 a C3, které ve svých kategoriích získaly čelní umístění v testech bezpečnosti EuroNCAP (4 hvězdičky a hodnocení 31, 29 a 28 bodů).

Prodej modelu C3 XTR v České republice bude zahájen 1. května 2004:

  • 1.4i 16V: 437 900 Kč
  • 1.6i 16V: 467 900 Kč
  • 1.4 HDi 16V: 497 900 Kč

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Rozšíření nabídky automobilky Citroën v segmentu malých vozů

Automobilka Citroën rozšiřuje svoji nabídku v segmentu malých vozů o model C3 XTR. Po představení modelů C3, C3 Pluriel a C2 je nový model důkazem snahy značky Citroën o rozšíření nabídky o nové, originální a v mnohém inovativní vozy. Citroën C3 XTR přesně zapadá do této koncepce. Těží ze všech silných stránek modelu C3: nabízí zvýšenou polohu řidiče při řízení, skvělé jízdní vlastnosti, netušený vnitřní prostor a originální design. C3 XTR je prakticky řešený vůz, který vyniká vysokým stupněm bezpečnosti a snadnou ovladatelností.

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 163 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků