Citroen C3 X-TR: je to SUV, není to SUV?

Automobil nižší třídy Citroen C3 dostane novou vizuální podobu, X-TR. Jde o úpravu běžné verze do podoby SUV, případně offroadu. Úprava je ale jen optická, nečekejte vymoženosti jako zvýšení podvozku či pohon všech kol. Vzhled je doplněn plastovými nárazníky a rozkládacím střešním nosičem o nosnosti 60 kg. Trošku přibral také na rozměrech, je o 20 mm širší, o 90 mm vyšší a 15 kg těžší, kola mají velikost 185/60 R15. Jde tedy skutečně jen o úpravu vzhledu, nikoliv přidání vlastností typické pro SUV či offroady. Plastové nárazníky ale usnadňují přůjezd terénem - je to rozdíl, když si poškodíte kus plastu nebo metalický lak.

Pod kapotou najdete běžné motory jako 1.4 HDI 66 kW, 1.4 16V 65 kW a 1.6 16V 80 kW, benzíňáky budou mít standardně převodovku Senzodrive, jedna šestka pak dostane navíc i ESP. Ceny se buodu v Německu pohybovat od 15 890 do 17 040 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků