Citroen C3 X-TR: je to SUV, není to SUV?

Automobil nižší třídy Citroen C3 dostane novou vizuální podobu, X-TR. Jde o úpravu běžné verze do podoby SUV, případně offroadu. Úprava je ale jen optická, nečekejte vymoženosti jako zvýšení podvozku či pohon všech kol. Vzhled je doplněn plastovými nárazníky a rozkládacím střešním nosičem o nosnosti 60 kg. Trošku přibral také na rozměrech, je o 20 mm širší, o 90 mm vyšší a 15 kg těžší, kola mají velikost 185/60 R15. Jde tedy skutečně jen o úpravu vzhledu, nikoliv přidání vlastností typické pro SUV či offroady. Plastové nárazníky ale usnadňují přůjezd terénem - je to rozdíl, když si poškodíte kus plastu nebo metalický lak.

Pod kapotou najdete běžné motory jako 1.4 HDI 66 kW, 1.4 16V 65 kW a 1.6 16V 80 kW, benzíňáky budou mít standardně převodovku Senzodrive, jedna šestka pak dostane navíc i ESP. Ceny se buodu v Německu pohybovat od 15 890 do 17 040 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků