Citroën C3 WRC Concept Car: Poprvé bez maskování!

Video má sice do reálného záznamu hodně daleko, odmaskované tvary nového Citroënu C3 WRC jsou ale i tak jasně viditelné. A že půjde o opravdu velmi hezké závodní náčiní, to lze identifikovat také. Před lednovou Monte-Carlo Rally se toho kromě továrního zbarvení už asi moc nezmění, dramatický základ rozhodně zůstane.

Citroën C3 oficiálně, jde o zmenšený Cactus s 36 barevnými kombinacemi

Citroën C3 oficiálně, jde o zmenšený Cactus s 36 barevnými kombinacemi

Auta pro novou sezonu vypadají nesmírně dynamicky také díky uvolněným aerodynamickým pravidlům, WRC 2017 budou mimo jiné širší (až 1875 mm), součástí zadního nárazníku bude také difusor. Speciály bude i nadále pohánět přeplňovaná šestnáctistovka, díky většímu průměru restriktoru turbodmychadla však místo dosavadních maximálních 315 koní poskytnou rovnou 380, a to při hmotnosti nižší o pětadvacet kilo! FIA povolila také elektronické diferenciály. Bude se opravdu na co těšit!  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků