Citroën C3 VTR: malý sporťáček se šestnáctistovkou

Na autosalonu v italské Bologni představil Citroën nový model C3 VTR. Toto sportovnější provedení má leccos společného s modelem C2 VTR, který byl představen v loňském roce. Oproti C2 má ale C3 VTR klasickou manuální pětistupňovou převodovku, zatímco menší vůz spojuje VTR pouze se sekvenční převodovkou, jejíž reakce nepatří právě mezi nejrychlejší.

Oproti základní verzi se C3 VTR liší dynamickou tváří, kterou podtrhují nárazníky a ochranné lišty v barvě karosérie, šestnáctipalcová litá kola, mlhové světlomety, chromovanou koncovku výfuku, kliky dveří v černé barvě a označení VTR. Jiný je Citroën C3 VTR také uvnitř, interiér je vyveden v tmavě šedé barvě a ladí s výplněmi dveří a dvoutónovým vybarvením čalounění sedaček. Ty jsou obdobné jako u modelu C2 VTR, kladou důraz na pevné držení těla, ale i dostatečnou míru pohodlí. Sportovní charakter vozu dokresluje volant a hlavice řadící páky potažené kůží.

Citroën C3 VTR je nabízen s motorem 1.6i 16V o výkonu 81 kW (110 k). Pro lepší jízdní vlastnosti byl trochu přitvrzen podvozek, aby se vůz méně nakláněl v zatáčkách a lépe držel stopu. K jízdnímu komfortu přispívají nadstandardní prvky výbavy, která zahrnuje mj. také klimatizaci, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka či tempomat. Cena zatím nebyla stanovena.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků