Citroën C3 VTR: malý sporťáček se šestnáctistovkou

Na autosalonu v italské Bologni představil Citroën nový model C3 VTR. Toto sportovnější provedení má leccos společného s modelem C2 VTR, který byl představen v loňském roce. Oproti C2 má ale C3 VTR klasickou manuální pětistupňovou převodovku, zatímco menší vůz spojuje VTR pouze se sekvenční převodovkou, jejíž reakce nepatří právě mezi nejrychlejší.

Oproti základní verzi se C3 VTR liší dynamickou tváří, kterou podtrhují nárazníky a ochranné lišty v barvě karosérie, šestnáctipalcová litá kola, mlhové světlomety, chromovanou koncovku výfuku, kliky dveří v černé barvě a označení VTR. Jiný je Citroën C3 VTR také uvnitř, interiér je vyveden v tmavě šedé barvě a ladí s výplněmi dveří a dvoutónovým vybarvením čalounění sedaček. Ty jsou obdobné jako u modelu C2 VTR, kladou důraz na pevné držení těla, ale i dostatečnou míru pohodlí. Sportovní charakter vozu dokresluje volant a hlavice řadící páky potažené kůží.

Citroën C3 VTR je nabízen s motorem 1.6i 16V o výkonu 81 kW (110 k). Pro lepší jízdní vlastnosti byl trochu přitvrzen podvozek, aby se vůz méně nakláněl v zatáčkách a lépe držel stopu. K jízdnímu komfortu přispívají nadstandardní prvky výbavy, která zahrnuje mj. také klimatizaci, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka či tempomat. Cena zatím nebyla stanovena.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků