Citroen C3 s dieselem pod kapotou (megatest)

michal  |  27. 10. 2003 14:47

Dobrý test, ale jak je tu zvykem na Fabii nic nemá. Možná jen Oktavie a Superb....

Hezký den

 

 

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  04. 11. 2003 00:00

Je dost lepších aut, než je Fabia. C3 to ale dle mého názoru není.

Odpovědět  |   | 
Peter L  |  05. 11. 2003 11:49

tu je tiež dobrá recenzia, prečítal som si to až teraz, tá C3 je asi najväčší šmejd v Európe: http://auto.idnes.cz/auto_testy.asp?r=auto_testy&c=A031021_175848_auto_testy_sid

Odpovědět  |   | 
miuko  |  06. 11. 2003 16:48

Kolega má C3, 1.4 benzín, pár krát som sa v tom aute viezol a vôbec si nemyslím že je to  šmejd. Má najazdených 35.000 km, žiadne pazvuky z prístrojovky neznejú, auto je obrovské vpredu pre nohy a nad hlavou, motor je prijateľne svižný. Robiť závery z  dvoch recenzií a sedlácky vyhlasovať niečo o najväčších šmejdoch v Európe je scestné. Skús si zariadiť skúšobnú jazdu, a potom hodnoť.

Odpovědět  |   | 
Z  |  23. 02. 2008 17:43

Mě na C3 upadlo kolo po 15.000 km, naštěstí jsem se rozjížděl na parkovišti, takže šmejd a už do Citroena nevlezu

Odpovědět  |   | 
Michal1  |  21. 07. 2004 14:36

Nebudu se vyjadřovat ke vzhledu Fabie ,ale špatně se řídí,volant má malej průměr a řadící páka mi nesedla do ruky.Jezdil sem ve všech možných autech a od Felicii počínaje přes Chryslera konče a vždycky to bylo v pohodě, ale Fabii "nikdy". 

Odpovědět  |   | 
matuS  |  27. 10. 2003 20:02

myslim si ze je to dobry clanok. velmi kriticky, ale zhoduje sa s mojim nazorom na citroeny: pekne, napadne auta, technicky vyspele, ale nedotiahnute do konca.

su tam malickosti, ktore pri kazdodennom pouzivani zacnu cloveka obtazovat.

za obrovsku chybu povazujem ABS v priplatkovej vybave. mal by to byt standart.

C3 je krasna z vonka, zvnutra sa mi vobec nepaci. je to zenske auto. ma svoje chyby, ako napisal Peter, a myslim ze zeny taketo chyby odpustaju.

je to proste zenske auto

Odpovědět  |   | 
ihricky  |  27. 10. 2003 22:33

Mam C3. Autor ma ciasticne pravdu, ze na hrbolatej ceste sa ozyvaju plasty. Ale zavisi to od konkretneho auta (a plati to nie len pre Citroen). Mne v jednom mieste (stredny stlpik) a mali by to v servise odstranit. Nikde inde a mam najazdenych viac km ako autor na testovanej C3. Podvozok je naozaj tvrdsi, to ale nevadi. Viac vadi, ze je hlucnejsi pri prejazde malych nerovnosti. Plasty mozu byt aj v prevedeni cele cierne, horna policka vo verzii 2003 uz sa nedodava. Posilovac a volant su z mojho pohladu idealne. Makke sedadla mi vyhovuju podstatne viac, ako tvrde vo Fabii. Priestor vpredu je uzasny. Na rychlomer, otackomer, prepinanie pocitaca a ovladanie radia som si velmi rychlo zvykol a nemam ziaden problem. Podobne ovladanie okien. ABS je standardom vo vybave s motorom 1.6, myslim aj HDI, 16V. Prevedenie s motorom 1.6i (81 kW) je ako maly diabol. Takze vsetky hodnotenia su pomerne subjektivne a nasledne zalezitostou zvyku.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  27. 10. 2003 22:47

Jasně, chce-li někdo auto s měkkými sedačkami, koupí si Peugeot 206 nebo Citroen C3, chce-li někdo tvrdší, bere Fabii nebo třeba Ibizu. Obecně ale platí, že tvrdší sedačky jsou pro delší cesty lepší, nebolí z nich tolik záda, protože poskytují lepší oporu.

Ke zpracování: každé auto se po čase rozvrže, není ale myslím příliš dobré, když jsou slyšet pazvuky už po dvou tisících km.

Odpovědět  |   | 
ihricky  |  28. 10. 2003 18:36

Plne suhlasim. Mne osobne sedacky v C3-ke vyhovuju podstatne viac, ako vo Fabii, ci dokonca vo Volve, aj na dlhsie cesty. A pazvuky - u vsetkych vyrobcov su viac aj menej vydarene kusy. Niektori maju tych vydarenych vyssie percento, ako ini. To je fakt. Ale dokonaly nie je ani jeden (aspon v triede, o ktorej tu diskutujeme).

Odpovědět  |   | 
Lubos  |  29. 10. 2003 15:46

Opora s makkostou nesuvisi. To je vec konstrukcie samotneho sedadla.
Mal som tu cest zo sedackami Oktavia & Passat, su tvrde, neprijemne a nemaju ziadnu oporu. 200km na nich je hroza. Ale mozno to niekomu take sedadlo vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 11. 2003 23:55

Obecně platí že tvrdší (ale ne tvrdé!) sedačky poskytují lepší oporu než měkká křesla. Jezdím v mnoha různých autech s měkkými i tvrdými sedačkami a rozhodně se cítím lépe v těch tvrdých. Nicméně každému vyhovuje něco jiného...

Odpovědět  |   | 
Lubos  |  04. 11. 2003 16:40

Asi zalezi na definici pojmu mekky/tvrdy. Ja bych rekl ze nejlepsi sedacka je takova, ktera ma pevny zaklad s mekkym calunenim. Plus oporu poskytuje tvar sedadla.
Nevim ... nemam zas tak moc zkusenosti , a hodne jsem jich zapomel, co vim jen ze Passat/Octavie

Odpovědět  |   | 
MartinH  |  11. 11. 2003 10:41

suhlasim skor s panom Brozom, ja mam tu cest s citronom Xsara Picasso ( sluzobne jazdy do Talianska - Vicenza a do mnichova)  tie sedacky su otras neda sa na nich vydrzat su az prilis makke! Strasne z nich boli chrbat!

Odpovědět  |   | 
Peter L  |  28. 10. 2003 08:30

to čo tu píšeš, je klasický subjektívny pohľad majiteľa, ktorý si premrštenú investíciu musí nejako ospravedlniť a po čase si nahovorí, že má doma najlepšie auto na svete. Ja som to pri prvom aute zažil tiež. Ináč by si sa na to pozeral, keby si testoval XXL áut a mal v tom určitý nadhľad - potom proste niektoré veci bijú do očí.

Mne osobne pripadá, ako keby C3 postavili dve firmy - jedna si dala záležať s príťažlivým retro dizajnom (na rozdiel napr. od príšer z Renaultu), druhá firma mala na starosť vnútorné osadenie a kvalitu spracovania. Jedna z týchto firiem pochádza asi z Ukrainy - môžeš hádať ktorá.

Po prečítaní uvedenej recenzie mám dojem,  že C3 patrí do špeciálnej kategórie (názov nech si každý vymyslí sám), reprezentovanej vozmi Renault (pa)Thalia, Dacia SuperNova, Lada 2110...

Je to škoda - myslím, že Citroen vôbec nemá potrebu stavať sfušované vozy.

Odpovědět  |   | 
ihricky  |  28. 10. 2003 18:18

Nie je to celkom tak. Mam viac ako 50  rokov a nie je to moje prve auto. Jazdil som Wartburg, Favorit, Feliciu 1.6, Hondu Accord 2.2, Volvo 2.5. Samozrejme absolvoval som dlhsie cesty aj inymi autami. Nic si nemusim ospravedlnovat a nahovarat.

Ked som vyberal (trvalo to rok), chcel som male auto (pre vlastnu potrebu postacuje), pohodlne a zaroven vykonne (po presadnuti zo sluzobneho auta). C3-ka to splnila dokonale. A s porovnatelnymi autami (priestor, vybava, vykon) cenovo nebola premrstena, skor naopak.

C3 je pre vodica a spolujazdca velmi pohodlna a s motorom 1.6 aj velmi ziva a bezpecna. Ma svoje nedostatky aj prednosti tak, ako kazde ine auto. Ale tie nedostatky nie su az take, ako sa obcas prezentuju. Precital som pred kupou mnozstvo recenzii, o roznych typoch, boli take, aj onake. Mozno to zavisi od toho, ako sa ktory kus vydari. Ale napr. o vrzani plastov som cital aj v suvislosti s Fabiou a Seatom.

Takze, stale su to subjektivne nazory a pocity. A subjektivne poziadavky na priority.

.

Odpovědět  |   | 
shrewe  |  27. 10. 2003 23:59

jazdil som v C3 s najazdenymi 60km a pripadal som si ak v 30-rocnom moskwci.. wrze, klepe,... inac dizajn sa mi paci

Odpovědět  |   | 
citronada  |  28. 10. 2003 12:05

Uz som si myslel ze za tie roky to od nemeckych aut odkuka kazdy blb ako robit dobre auta ale asi na to este nejaky ten piatok potrebuju. Moje prve auto citroen ax uplny humus doteraz si odpluvam ked ho vidim na ulici, nic vrzgajucejsie som odvtedy nevidel, kazilo sa to kazdych 1000km, neslo to atd atd. Teraz mam 5 kove bmw ma desat rokov nic nevrzga a da sa nanho aj trocha spolahnut dokonca sa tvari ze aj ide ked moc chcem.

Odpovědět  |   | 
Meeca  |  28. 10. 2003 16:46

S pobavením sleduji, jak diskutující hodnotí kvalitu automobilu na základě kvality plastů v interiéru. Ještě více se směji, když v kapitole o dílenském zpracování najdu pouze informace o interiéru vozu. Dílenské zpracování mechanických částí asi není pro automobil tak důležité. Hlavně, že nevržou plasty. Asi začínám rozumět úspěchu německých aut u českých zákazníků - mají holt fajnové plasty v interiéru. Že jim ale po 30000 km odejde přední náprava (VW Sharan mých rodičů), to je vcelku pochopitelné a omluvitelné. Hlavně, že nevržou plasty (BTW: vržou i v Sharanovi).

Odpovědět  |   | 
Staropramen  |  29. 10. 2003 14:15

Tak tohle je naprosto presne receno! Bohuzel ve vetsine ceskych casopisu o autech se kvalita hodnoti podle vrzajici pristrojove desky a "lacinosti" plastu na ni. Nekdy mam pocit, ze kazdy auto novinar je primo expert na cenove relace plastu. Je cosi shnieho na recenzich automobilu v ceskych "platcich" a na ceskych serverech...

Odpovědět  |   | 
Lubos  |  29. 10. 2003 15:49

No ja som to doteraz bral tak, ze ked sa nic zle nenajde na zakladnych vlastnostiach vozu (akoze sa na to berie ohlad a testuje), tak potom zosstava uz len hodnotit ten zvysok. Ale ako citam tvoj prispevok, asi to bol hlboky omyl

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  31. 10. 2003 22:12

Ano, souhlasim s tim Sharanem. Kdyz jsem takhle cekal na odtah asi dve hodiny v desti kdesi na italske dalnici (palivove cerpadlo...), tak mi perfektni a kvalitne slicovane plasty, prijemne modre podsviceni, tvrdsi superpohodlne sedacky a nestaurnouci design (a dalsi atributy chvalene novinari) rok a pul stareho Golfa byly zcela k nicemu. Takze si na ty firemni cesty beru zase jen tu starou rozvrzanou 406 1,8 s nepohodlnymi sedadly a za tech pet let nepotrebovala az na drobnosti (vymena zarovek v pristrojovem panelu, pravy zamek apod.) zadny servisni zasah mimo pravidelne prohlidky, a to ma nyni ca. 160000km...

Odpovědět  |   | 
Meeca  |  01. 11. 2003 20:37

Soucítím s tebou!

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  03. 11. 2003 23:59

Recenzenti obecně hodnotí pouze kvalitu zpracování interiéru, nikoliv celého auta; nebudou přece čekat 200 tkm, až se auto rozpadne, aby pak mohli napsat pár řádků ke kvalitě zpracování auta jako celku.

Odpovědět  |   | 
Meeca  |  07. 11. 2003 13:38

Ale tak jsem to přece nemyslel. Vadí mi, že z vrzajících plastů se dělá mantra a že nějak schází třeba něco o přístupu ke světlometům (výměna žárovek), o nádržce na ostřikovače, o uchycení dveří a kapoty, o servisních intervalech, o praktické využitelnosti interiéru (kolik kapes, kde jsou, jak jsou přístupné, jak jsou velké, jsou/nejsou světýlka na čtení) apod. Prostě se zdá, že když má auto pěkný plast na palubovce, je super a boží a basta fidli. Ale to není jen problém autorevue.cz (která mimochodem v tomto ohledu není zdaleka nejhorší ). Vadí mi to obecně a trvám na tom, že z hlediska celkového hodnocení automobilu je tento údaj irelevantní. A navíc je ve čtenářích vyvoláván mylný dojem, že provedení plastu odpovídá celkovému dílenskému zpracování vozidla, což prostě není pravda. Když někdo píše o dílenském zpracování, musí popsat celé auto. Pokud píše o dílenském zpracování plastů, ať popisuje jen plasty, ale ať se neobjevuje věta typu "dílenské zpracování vozu je špatné, protože vrže palubovka" (zjednodušená verze). Díky a hodně úspěchů do budoucna!

Odpovědět  |   | 
matuS  |  28. 10. 2003 19:49

citronada> a nezanedbal si servis? ja som dostal axko ked malo 15.000km (dovtedy bolo dobre servisovane) a vracal som ho s 95.000km a nemalo ziadne problemy, okrem toho ze mi asi v 85.000km praskla manzeta a bolo treba vymenit celu poloos. cely cas som auto servisoval podla knizky, priemerna spotreba pod 4.5l a to som jazdil 90% v bratislave a nesetril. rad na neho spominam. jedine co bolo zle bol crash test...nechcel by som v tom aute sediet. dnes na tom aute jazdi moja sestra, auto ma 120.000km a je v pohode. objavuju sa len problemy s prednou napravou. zhodou okolnosti aj ujo ma axko a tiez mal problem len s prednou napravou (opravene za 8tisic)...

 

meeka> nieje nic neprijemnejsie ako sediet v tichom aute s vrzgajucimi plastami. nielen pre mna je to dovod ist do servisu a stazovat sa na to. a tie plasty musia aj vyzerat dobre, ved na to stale pozeram ked v tom sedim. je to o pocite a ten je dnes velmi dolezity.

Odpovědět  |   | 
citronada  |  29. 10. 2003 11:09

Za vsetko hovori snad to ze mi ostala v ruke radiaca paka so zaradenou trojkou. A to ze pre ax je trojka uplne pouzitelna. ake preventyvne ukony som zanedbal? ;)

Odpovědět  |   | 
Meeca  |  01. 11. 2003 20:35

Ale jo, taky mě občas vytočí nějaké to vrzání. Ovšem pokud máš v autě 20 CD, plechovku od kafe, brýle a bůhvícoještě, stejně něco bude klepat. A ano, i já jsem byl v servisu s tím, že mi vrže větráček a že se cosi ozývá z dveří, ale jsou to malichernosti, které lze řešit zesílením rádia . Prostě si nemyslím, že kvalita zpracování interiéru něco vypovídá o celkové kvalitě výrobku, jakým je automobil (tzn. prostředek dopravy z bodu A do B). Jsou zkrátka mnohem důležitější kritéria, ve kterých musí auto vykazovat kvalitu, aby bylo "dobré". Tedy alespoň já si to myslím.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  10. 11. 2003 16:26

AXka jsou pohodový auta, měl jsem ho 3 roky a bez problémů, jestli si snim měl každých 1000km problémy tak byl nejspíš nějaký problém v tobě, nebo bývalém majiteli to auto totiž vydrží hodně.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  28. 10. 2003 21:40

Co je na tomhle aute dobre? Brzdy spatne, motor nezivy, vsude vsechno vrze, ergonomie desiva, sedadla mizerna, kufr nevyuzitelny, podvozek na nic, malo mista a o zpracovani palubovky se nema asi ani cenu bavit. Ja design nehodnotim, to je subjektivni pocit (ale jo, C3 je humus na zvraceni). Ale jak tu kdosi psal, je to lepsi nez Lady, 120ky apod.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 10. 2003 09:22

Pane redaktore,trochu technické erudovanosti by neškodilo...... Turbo totiz nespíná !!! Turbodmychadlo je pořád v činnosti (přeplňuje) od nastartování motoru až po jeho vypnutí. Od 1750 ot/min pouze dosahuje maximálního plnícího tlaku.

Odpovědět  |   | 
citronada  |  29. 10. 2003 11:06

Jedine co urcite nespina je kompresor.

Odpovědět  |   | 
Lubos  |  29. 10. 2003 15:58

No, to "preplnuje" je na zaciatku dost blizke barometrickemu tlaku. Ale inac pravda.
Ale zaujimalo by ma, ci naozaj nema nejake auto turboduchadlo poriesene prave takto - spinanim.

Odpovědět  |   | 
BigHot  |  29. 10. 2003 23:38

Pane Brozo, mam malou poznamku k posouzeni ergonomie a ukazatelu. Vuz je zameren, jak zde jiz zaznelo spise na neznejsi polovinu populace.

Myslim, ze tato polovina se lepe orientuje, v primo sdelenych informacich (napr. cisly), nez pokud je ma odecitat ze stupnice. To same u stavu nadrze, otackomer neni treba vubec. To same v pripade operek, ktere jsou dimenzovany na to, ze je bude vyuzivat osoba drobnejsiho vzrustu.

Dale mi dovolte pratelsky sdelit obdiv k Vasim schopnostem uvedenym v teto vete: "Místa pro nohy není mnoho, pokud jsem se usadil pohodlně vpředu, za sebe jsem si sednul jen se sebezapřením". Musim sebekriticky priznat, a  myslim, ze nebudu sam, ze usadit se dopredu a soucasne dozadu bych pouze se sebezaprenim nedokazal. Zde je videt fantasticka prizpusobivost lidskeho tvora k vnejsim podminkam (v tomto pripade tester vozu) a soucasne dosud skryty potencial schopnosti kazdeho jedince, zobrazovany nyni castecne pouze ve sci-fi.

Dale k vete "Na dálnici jsem neměl problém udržet konstantní rychlost mezi 140 a 150 km/h..." Predstavte si, ze u Vas zazvoni brzy rano dopravni policie a Vy uslysite: "Pane ridici, vite ceho jste se dopustil? Tak si to po sobe prectete." A budou Vam pred oci strkat na jehlickove tiskarne vytisteny clanek z Autorevue. Tomu se rika korektura.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  31. 10. 2003 08:14

Každý, kdo si to přečetl, pochopil, co tím myslím - nastavení přední sedačky pro pohodlnou jízdu a následné sednutí na zadní sedadlo za sedadlo řidiče.

Odpovědět  |   | 
BigHot  |  31. 10. 2003 17:58

Ja jsem to p. Brozo take pochopil, prispevek jsem psal s nadhledem.

Musim ocenit Vase clanky, rad si je vzdy prectu.

Odpovědět  |   | 
tibor  |  03. 11. 2003 22:28

Pane Broza,zase jste se navezl do francouzkych aut!To,ze mate fabku je kazdymu jasny,ale chtelo by to trochu objektivity!!!pro jsou mekci sedadla daleko prijemnejsi nez tvrdy lavice.Mam xsaru a vim ocem mluvim!Treba sedadla v ibize jsou hrozne,o fabce ani nemluve...Takze kdybych psal test ja vysla by c3 celkem obstojne.dekuji a nashledanou.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  04. 11. 2003 00:04

Vzhledem k tomu, že jsem "projel" poměrně dost aut, dokáži auta celkem obstojně porovnat. Objektivně vzato tvrdší sedadla a konkrétně opěradla poskytují na delších cestách lepší oporu.

PS. Už dávno nemám Fabii, příliš mi nevyhovovala.

Odpovědět  |   | 
ETERIC  |  30. 10. 2003 22:59

Kazdymu troubovy je jasny jak s tim "spinanim turba a mistem vzadu" P. Broža myslel.Setrte si energii radsi na neco jinyho, nez na slovickareni, jinak jestli jsi myslite,ze jste tim jako zajimavy, tak Vas uprimne lituju.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  31. 10. 2003 08:11

Koukám, že se konečně našel někdo, kdo to pochopil...

Odpovědět  |   | 
morbeedo  |  31. 10. 2003 17:58

Petr Broža, je, jak koukam expert na všechno je to pár let co daval 2 celerony  na 500MHz a pocital ze maji vykon jako 1GHz PIII. A ted tu rozvadi teorie kvalitach aut. Moc to tady nectu ale zda se ze Peta umi opravdu vsechno :o) Tim nechci znevazovat jeho praci, jen skladam obdiv k vsestrannosti autora! Myslim ze v CP jeste nedelal web pro gravidni svobodne matky - myslim ze az na to prijde, tak to bude teprve legrace! :o)

A ted se do me pustte :o)

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  31. 10. 2003 21:20

"co daval 2 celerony  na 500MHz a pocital ze maji vykon jako 1GHz PIII."

Obávám se, že toto bych v životě nemohl napsat...

PS. Dělám to, co mne baví, a mám štěstí, že mi to vydavatel umožní

Odpovědět  |   | 
tibor  |  03. 11. 2003 22:30

Ale mel byste mit auto min. na tydenni test,jinak to neni o nicem!Jinak si vasi prace vazim a jsem rad,ze s nama diskutujete.nashledanou.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  04. 11. 2003 00:02

Importéři auto na více jak týden nepůjčí a to jsem rád i za to, někdy to bývají třeba tři dny.

Odpovědět  |   | 
matuS  |  06. 11. 2003 23:05

Peter, a vies preco?
Neber si to osobne, ale pravda je taka, ze v CR aj SK je periodik o autach az moc vela. Neviem kolko je ich v cechach ale na Slovensku vymenujem 5 casopisov hned z hlavy, keby som moc rozmyslal, urcite by sa este nejake nasli. my mame cosi vyse 5mil obyvatelov a mame viac ako 5 casopisov, a este aj mnohe "normalne" casopisy a noviny zvyknu povrchne testovat auta. Jednoducho novinarov je moc, s prihliadnutim na pocet obyvatelov a aj na kupyschopnost obyvatelstva.
V Australii maju 2 majoritne autocasopisy - Wheels a Motor. Wheels minuly rok oslavoval 50 vyrocie. Cely tento cas sa s Motorom biju, pravidelne si s predajnostou menia prve miesta. Taketo vseobecne motoristicke casopisy su v podstate len tieto dva. Australia ma vyse 20mil obyvatelov...
omnoho viacej je tam tuningovych casopisov, ale to je zasa o inom.
Keby u nas boli 2 redakcie, ktore vedia byt objektivne, nezaujate, vedeli by napisat putavy clanok, mali by profesionalneho fotografa ktory vie robit photo-story, mali by uplne technicke vybavenie na presne merania, prenajimali by si okruh atd atd, tak by im importer urcite pozical auto aj na 2 tyzdne, a dlhodobe testy by boli castejsie...
BTW toto vsetko co som napisal je dovod, preco sa ziaden slovensky casopis o autach neoplati kupit. Niekedy odfotografovane auto nieje ani umyte....

Odpovědět  |   | 
morbeedo@centrum.cz  |  07. 11. 2003 12:44

So let's make a deal baby :o)

Byla to snad prvni deska pro dva celerony - tusim ze Abit. Je divny ze si na to nepamatujes byl to joke jako prase. Nicmene navrhuji sazku - ja najdu to PDFko...

A ty jej tady vystavis (pokud to tam bude) at nejsem za lamera :o)

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  07. 11. 2003 15:18

Jestli jsem to fakt napsal, tak si tu desku hodím na hlavu  Každý se ale učí za pochodu, napsal jsem dřív už dost kravin, nad kterými teď kroutím hlavou 

Odpovědět  |   | 
aaa  |  20. 07. 2005 15:39

deutsch samé gut

Odpovědět  |   | 
eKLMNe  |  26. 02. 2007 20:02

tahle ta c3jka je uplne k nicemu... mal sem ji havarovanou a z vnitra skoro zcela rozebratou a ma velmi vela skrytých nedostatku.. napr nadmnerne použití uplne zbitečných nitú kde by pomohli skor šrouby... i vela nedostatku v plastoch kde jsou patrične mezery ... tohle to auto by sem nikomu nedoporučoval.... je to hrúúza.... nechce ho negdo koupit..? r.v.2005 a ma najeto je 3850km... ak jo tak jdete na www.autobazar.eu a tam ho najdete i patrične foto..

Odpovědět  |   | 
JIndra  |  13. 09. 2007 13:04

Po roce zkusenosti s C3 1,4 HDi SX, musim konstatovat, ze je to prijemne auticko i pro me, 187 vysokeho a pres 100 kg vaziciho cloveka. Spotreba prumer za cca 10.000 km je 4,8 l/100..
Co se tyka razeni, se rozchodilo a radi se bajecne...jen spojkovy pedal se musi pouzivat a ne stlaceni odbyvat...Mame uz 25 tis. najeto a motor chodi, cim dal, tim lepe....

Odpovědět  |   | 
Ladislav 47  |  15. 09. 2009 08:06

Naprosto souhlasím!!Mám to samé a bez problémů.Jen výměna žárovek ve světlometech je opravdu problém.Navíc žárovky dost často praskají.

Odpovědět  |   | 
Korki  |  04. 06. 2011 16:09

Jazdil som na roznych autach - tieto problemy- ktore tu citam su na roznych znackach - papr. cesta do Blavy z Kosic na Mercedese ML - mal najazdene 150000 , bola hotova hruza - hrkalka - hrkal podvozok , vrzgali plasty a pod . - takze nieco tu vychvalovat a ine zatracovat nie je na mieste - to je ako ked si niekto kupi nove auto a po 20 000 sa ide rozhodit ake ma dobre auto - ved to sa ukaze az po dlhodobom pouzívaní a cca. po 100 000 km. Mal som tu cest vlastnit OCTAVIU ale aj VW a mozem zodpovedne povedat ze podobne auta " tzv. pre domacich kutilov" uz dufam nebudem musiet jazdit - je to tvrde sedenie s volantom medzi kolenami a po 100 000 km sa treba toho rýchlo zbavit lebo sa nejdete doopravovat . A naopak musim protirecit ze uz 4 roky jazdime C 3ojku 1,4 HDI a nepokazilo sa vobec nic - ma teraz najazdenych 130 000 a nema problem - s tym sa urcite moze pochvalit len malo vyrobkov od VW group - iba tolko zo skuseností ....

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 04. 2012 18:22

Musím se smát, co tu čtu. Citroen C3 máme už asi 5 let, stejný motor 1.4HDI a určitě si na něj nemůžeme stěžovat! V autě jezdí převážně manželka, ale sám už jsem v něm najezdil nespočet kilometrů. Auto má nyní najeto ke 120 000 a za celou dobu, na něm kromě běžných kontrol nebyl jediný problém. Přijde mi, že kritika v některých věcech není na místě.

1. Sedačky - subjektivní pocit, každému vyhovuje něco jiného, a to že je autor článku zvyklý na trestné lavice z fabie a měkčí mu nesedí určitě není důvod ke kritice. Jinak na sedadlech v C3 se sedí nadmíru dobře i na dlouhé cesty.
2. Spotřeba - jak můžete pane autore dělat test na spotřebu na cestě 2/3 na dálnici a při konstatní rychlosti 140-150 ?? Auto má ve skutečnosti, při běžné jízdě spotřebu 4-5 litrů na 100km.
3. Pružnost motoru a boční vedení sedadel - charakter vozu rozhodně nevypovídá o nějaké sportovní jízdě, auto k němu není jednoduše stavěno. Vzhledem k cílové skupině - ženy, není dle mého názoru vůbec chyba, že boční vedení chybí - nebo vaše manželka jezdí do zatáček jako závodník??
4. Posuzovat kvalitu vozidla a zpracování dle vrzajících plastů je velmi profesionální. P.S. V naší C3 nic nevže ani nikdy nevrzalo.

Osobně si myslím, že recenze je příliš kritická. A to nejdůležitější : není brán zřetel, že cílovou skupinou jsou hlavně ženy. Osobně můžu hodnotit C3 jako velmi spolehlivé auto, s velmi nízkou spotřebou a líbivým vzhledem.

Odpovědět  |   | 
Robert  |  09. 11. 2012 16:45

Úplne s tebou súhlasím. Moju C3-ku mám 3 roky a doteraz som s ňou nemal žiadne problémy. A to som ju vôbec nešetril. Rozvážal som s ňou dokonca pizzu po Viedni
celé dva roky a ohne problem. Na dlhé cesty je pre mňa tiež dostatočne pophodlná
a spotreba v meste nepresiahne 5.5 litra. A to nesporím. Na dialnici pri rýchlosti okolo
115-120 km/h 4.5-4.8 litra, pri 90 km/h 3.8-4.1 litra. Myslím, že je to celkom obstojné.
Behom 3 rokov som najazdil cez 76000 km a som veľmi spokojný.

Odpovědět  |   | 
namez...  |  01. 09. 2013 16:02

C3 v naftě vlastním již asi dva roky a koupil jsem je již jako ojeté v bazaru
a jsem nadmíru spokojen, hlavně se spotřebou paliva která ive městě je prostě skvělá. Auto je to spolehlivé, prostorné a pohodlné, trochu mi vadí tvrdší podvozek a s toho pramenící nestabilita v zatáčkách a na nerovnostech, jakož i občasné zavrzání plastů které však nepůsobí nijak zvlášť rušivě (stačí zesílit rádio). Za ty prachy určitě dobrý kup! Tímto zdravím všechny citroeňáky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 36 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala