Citroën C3 po faceliftu má české ceny. Základ seženete za rovných 300 tisíc Kč

V únoru se nám vylepšený hatchback od Citroënu představil, teď odhaluje své české cenovky.

Citroën C3 dostal po únorové modernizaci pár kosmetických změn ve formě například nové přední masky, ale také přichází s rozšířenou výbavou a možnostmi příplatků nebo novými komfortními sedadly. Vše potřebné jsme si rozebrali už dříve. Uvedení na trh plánoval Citroën během června a rovněž tak činí.

Modernizovaná C3 je v konfigurátoru k mání ve čtyřech výbavách, z nichž je klasicky základem Live, a to od ceny rovných 300.000 Kč. V této úrovni se musíte spokojit s jediným nabízeným motorem, přesněji tříválcem 1.2 PureTech o výkonu 61 kW (82 koní), který je výhradně spojen s manuálním pětikvaltem.

Nový Citroën C4 a ë-C4 oficiálně: Čekali jsme hodně, ale takovou eleganci ne!

Nový Citroën C4 a ë-C4 oficiálně: Čekali jsme hodně, ale takovou eleganci ne!

V základu čekejte základní béžový lak, ocelová 15palcová kola, černé látkové čalounění interiéru a další výbavu jako elektricky ovládaná přední okna, tempomat s omezovačem rychlosti, systém rozpoznávání dopravních značek, asistent opuštění jízdního pruhu, základní DAB rádio s USB nebo výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

O dvacet tisíc dražší je vyšší výbava Feel, která od 320.000 Kč přihazuje standardně například i denní LED světla, elektricky vyhřívaná a sklopná zpětná zrcátka či manuální klimatizaci. Dostupná už je přitom silnější verze 1.2 PureTech o výkonu 81 kW (110 koní) s šestistupňovým manuálem (od 357.000 Kč) nebo naftový motor 1.5 BlueHDi o výkonu 75 kW (100 koní) s pětistupňovým manuálem (od 377.000 Kč).

Už i Citroën ukázal rodinnou dodávku do zásuvky. Uveze až 9 lidí a ujede 330 km

Už i Citroën ukázal rodinnou dodávku do zásuvky. Uveze až 9 lidí a ujede 330 km

Rozšiřující výbava Feel Pack od 347.000 Kč nahodí i dvoubarevné 16palcové disky, přední mlhovky, automatickou klimatizaci a taky už dotykový infotainment o velikosti 7 palců. Vrcholem je pak Shine od 360.000 Kč obsahující i zadní parkovací asistent nebo dešťový senzor, přičemž v této výbavě je k mání rovněž silnější 1.2 PureTech (81 kW/110 k) ve spojení s šestistupňovým automatem od cenovky 435.000 Kč.

Citroën C3 2020: Nabídka motorů a české ceny 
Motor

1.2 PureTech 5M

1.2 PureTech
6M

1.2 PureTech

6A

1.5 BlueHDi

5M

Výkon [kW/k] 61/82 81/110 81/110 75/100
Cena Live [Kč] 300.000 - - -
Cena Feel [Kč] 320.000 357.000 - 377.000
Cena Feel Pack [Kč] 347.000 382.000 - 402.000
Cena Shine [Kč] 360.000 395.000 435.000 415.000
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 83 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků