Citroën C3 po faceliftu má české ceny. Základ seženete za rovných 300 tisíc Kč

V únoru se nám vylepšený hatchback od Citroënu představil, teď odhaluje své české cenovky.

Citroën C3 dostal po únorové modernizaci pár kosmetických změn ve formě například nové přední masky, ale také přichází s rozšířenou výbavou a možnostmi příplatků nebo novými komfortními sedadly. Vše potřebné jsme si rozebrali už dříve. Uvedení na trh plánoval Citroën během června a rovněž tak činí.

Modernizovaná C3 je v konfigurátoru k mání ve čtyřech výbavách, z nichž je klasicky základem Live, a to od ceny rovných 300.000 Kč. V této úrovni se musíte spokojit s jediným nabízeným motorem, přesněji tříválcem 1.2 PureTech o výkonu 61 kW (82 koní), který je výhradně spojen s manuálním pětikvaltem.

Nový Citroën C4 a ë-C4 oficiálně: Čekali jsme hodně, ale takovou eleganci ne!

Nový Citroën C4 a ë-C4 oficiálně: Čekali jsme hodně, ale takovou eleganci ne!

V základu čekejte základní béžový lak, ocelová 15palcová kola, černé látkové čalounění interiéru a další výbavu jako elektricky ovládaná přední okna, tempomat s omezovačem rychlosti, systém rozpoznávání dopravních značek, asistent opuštění jízdního pruhu, základní DAB rádio s USB nebo výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

O dvacet tisíc dražší je vyšší výbava Feel, která od 320.000 Kč přihazuje standardně například i denní LED světla, elektricky vyhřívaná a sklopná zpětná zrcátka či manuální klimatizaci. Dostupná už je přitom silnější verze 1.2 PureTech o výkonu 81 kW (110 koní) s šestistupňovým manuálem (od 357.000 Kč) nebo naftový motor 1.5 BlueHDi o výkonu 75 kW (100 koní) s pětistupňovým manuálem (od 377.000 Kč).

Už i Citroën ukázal rodinnou dodávku do zásuvky. Uveze až 9 lidí a ujede 330 km

Už i Citroën ukázal rodinnou dodávku do zásuvky. Uveze až 9 lidí a ujede 330 km

Rozšiřující výbava Feel Pack od 347.000 Kč nahodí i dvoubarevné 16palcové disky, přední mlhovky, automatickou klimatizaci a taky už dotykový infotainment o velikosti 7 palců. Vrcholem je pak Shine od 360.000 Kč obsahující i zadní parkovací asistent nebo dešťový senzor, přičemž v této výbavě je k mání rovněž silnější 1.2 PureTech (81 kW/110 k) ve spojení s šestistupňovým automatem od cenovky 435.000 Kč.

Citroën C3 2020: Nabídka motorů a české ceny 
Motor

1.2 PureTech 5M

1.2 PureTech
6M

1.2 PureTech

6A

1.5 BlueHDi

5M

Výkon [kW/k] 61/82 81/110 81/110 75/100
Cena Live [Kč] 300.000 - - -
Cena Feel [Kč] 320.000 357.000 - 377.000
Cena Feel Pack [Kč] 347.000 382.000 - 402.000
Cena Shine [Kč] 360.000 395.000 435.000 415.000

Citroën

Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást PSA Peugeot Citroën.

Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA. Od října 2014 patří pod Citroën také samostatná značka DS, která vyrábí luxusněji zaměřené vozy.

Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 AircrossCitroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën BerlingoCitroën Jumper

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 50 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků