Dobrý den,při jízdě mě sem tam propipne žádná kontrolka nesvítí co to může být?
Tohle auto jsem poprvé viděla naživo asi před měsícem. Celé měsíce před tím jsem o něm básnila a četla různé recenze. Z časopisů o autech stříhala obrázky. A když jsem to auto viděla, řekla jsem si, že je ještě hezčí než na obrázku. To musí každý zažít. Půjčila jsem si kamarádčin foťák a fotila a fotila, má dogitální, takže jí bylo jedno, kolik toho vyfotím. Trochu ze mě nechápala a na její otázku co na tom autě vidím, jsem jí začala vysvětlovat, že to je to nejhezčí a nejúžasnější auto jaké znám. A co se nestalo. Za mnou stál pán a celou tu mou hysterii z C3 pluriel sledoval. A když jsem ho konečně zpozorovala zmohl se ze mě jen na to, že mám recht. Ještě teď když si na to vzpomenu, musím se pousmát co to auto dokáže za divy. PS: Ten pluriel byl oranžový a myslím, že ta barva tomu autu nejvíc sluší!
Nedavam tenhle prispevek jako pocatek hadky, pouze mam manzela u Citroenu a vim, ze do jejich Plurielovske predvadecky zatyka pri desti, takze asi moc dobre tesnit nebude. Krom toho si nedovedu predstavit, ze bych jako zena stravila 15 minut oddelavanim oblouku a schovavanim zadni casti do kufru. A kdyz zacne prset, to mam jako delat co? Chlapi, vzpamatujte se...zenske potrebuji jednoducha auta a tohle jednoduche rozhodne neni. 206CC je neco jineho...a mimochodem, dela se i v automatu. Preju vam hezky den.
Volkswagen je stejně nejlepší, nebo ne ?
V.
Nevíte někdo jaký jsou praktický zkušenosti s těmahle poloautomatickejma převodovkama? Poruchovost, náklady na opravy proti klasice...?
Mal som moznost previezt sa v Pluriely. Na pohlad pekne auto, ale velmi slabe jazdne vlastnosti. 1.6 ma mat 110 k ale bola oproti 1.6 (100 k) na Oktavke uplne leniva. Zrychlenie na 100 bolo asi o 3 sek horsie ako udava vyrobca. Pri jazde so zatvorenou strechou vychadzal prilis velky hluk od motora cez pravy vzduchovy prieduch. Toto auto je podla mna skor pre zeny, ktore si na jazdnych vlastnostiach velmi nepotrpia a zivot i jazdu im ulahci Sensodrive.
Až teď jsem si všiml že zrychlení je asi o 3 sekundy horší než udávané parametry výrobce . No teda ty jsi úplný génius. Jak jsi to změřil? To jako že se ti to zdálo? Aha no tak mě se zase zdá že si trouba co si asi nějak musí zdůvodnit tu plečku co má doma. Podle toho asi můžeme všechny ty výzkumníky co auta testují pro fabriky vyhodit ,před každou bránu postavíme jednoho takového a hned budeme mít jasno. A těch peněz co se ušetří.
Kolik měl najeto ten motor 1,6 u Škodovky a kolik ten 1,6/16 od PSA? (předpokládám že byl úplně nový protože moc Plurielů jsem teda na cestě neviděl). Kolik jsi už najezdil v autě s motorem 16V libovolného obsahu? Moje osobní zkušenost s motorem 1,6/16 od PSA je 26 000 km.Má několik choulostivých mist v konstrukci ale určitě to není slabý motor . Po přechodu z 8 ventilů na 16 mi trvalo chvíli než jsem si zvykl že 16V motor JAKÉKOLIV firmy se prostě musí vytočit dost více než zatáhne - speciálně tenhle minimálně nad 2500. Mám opravdu radost že jsou mezi námi tak schopní odborníci když po několika minutové projížďce s novým pro ně neznámým a nezajetým autem dokážou přesně zhodnotit vlastnosti. Já osobně bych si Pluriela asi nekoupil i když se mi líbí. Ale nemám tolik peněz abych si za půl melounu koupil auto na léto. Ale říkám to na rovinu a nebudu to maskovat různými chytrými kecy jako že mi třeba vadí barva páčky levého stěrače protože mi neladí s barvou rukujetí golfových holí.
Jo a v Plurieli se obvykle píše í .No ale keď si ten odborník tak sa treba mýlim.
Souhlasím. Na to, jak to má výkonný motor a jak je to lehké auto jízdní výkony nic moc, je to jen taková "bramboračka", nepoužitelné......
V Plurielu jsem seděl. Na to, jak je to auto prťavé, má řidič docela dost místa. Ale pokud se pohodlně posadím, mezi sedadlem řidiče a hranou sedadla vzadu je tak 8-10cm místa (od oka, neměřil jsem to). Takže je to pro mladý pár nebo pro frajera, co je sám a rád na auto balí holky . Osobně bych si ho pořídil pouze jako asi druhé auto, vhodné tak na víkendové projížďky a pro manželku do města.Na té poloautomatické převodovce mně nejvíc překvapilo to, že to není klasický automat, ale normální "zrobotizovaná" převodovka, takže bez ztráty výkonu a s pěti stupni.Kdybych za takové auto chtěl vysolit do 600K, váhal bych mezi 206CC a Plurielem. 206CC je díky tomu, že se střecha (a navíc pevná) stále vozí v kufru, daleko praktičtější, ale zase zavazadlový prostor je o ničem. Ale na víkend ve dvou to stačí, protože zbytek se šoupne na zadní sedadla. Co by mi u 206CC dost chybělo, je ten automat. Manuál už nechci ani vidět a 206CC se s ním neprodává. Toť moje teoretická úvaha o Plurielu, protože 600K do toho vrážet opravdu nebudu
To je zajimavy,protoze kdyby to melo znak skodovky a stalo to naprosto stejne,tak budete rozpoutavat diskuse na tema ,,Nesmyslne predrazena skodovka,zlaty ojetiny,pokudmozno citroen".Ale proto,ze je to citroen,tak jenom prohodite,ze byste za nej nedal 600 litrů... docela zaujaty.
Skvělé nařčení. Pro Citroen mohu být zaujatý (jakože se snažím, abych nebyl), když ho mám a jsem s ním navýsost spokojen. Ale ať to po sobě čtu, jak to po sobě čtu, stejně mi z toho vylezlo, že za ty prachy bych si spíš koupil Peugeot. Vida, ani o Peugetou 206CC jsem nenapsal, že je předražený, takže nadržuju ještě Peugeotu, že?Když Vám dělá takové problémy chápat souvislosti, uvedu to podrobně. Pluriel (stejně jako 206CC apod.) patří do kategorie aut, kde se příliš nehledí na poměr cena/výkon, ale je to o emocích, zamilování se do vozu. Takže proto neřeším vysokou cenu. Ta se tu totiž dá očekávat. Škodovka nic z této kategorie nenabízí. Má v nabídce nákupní tašku Fabii, nižší střední třídu pro menší rodinu Octavii a střední třídu pro managera/větší rodinu Superb. Nic víc a nic míň. V kruzích, kde se pohybuji, se jedná o kategorie, kde se na poměr cena/výkon dává důraz a v nich škodovka nedopadá nejlépe.Apropos, nepamatuju se, že bych někomu cpal ojeté citroeny, pouze jsem se vyjádřil, že jeden mám a šlape jak hodinky (a uvedl jsem to pravděpodobně na nějaký komentář, že citroeny jsou problematická auta). Nebo mi snad chcete zakázat, abych vyjádřil vlastní zkušenost? Nota bene když pro méně chápavé explicitně uvedu, že je to moje osobní zkušenost a jsem si vědom, že ostatní mohou mít zkušenosti jiné?Když budete chtít diskutovat o mých názorech, vůbec nejsem proti, ale buďte trochu v obraze a nepodsouvejte mi to, co není pravda.
Vas nazor vam nikdo nebere,jen poukazuju na to,jak je zaujaty.Chapat souvislosti dela velke problemy evidentne vam - at ctu,jak ctu,nikde jsem nepsal,ze jste se rozhodl pro citroen.Psal jsem,ze kdyby takovyhle auto nabizela skodovka za tuto cenu,byl byste prvni,kdo by na to mel tisic pripominek.A argumenty typu,ze toto emotivni auto dela citroen,takze je to vlastne vporadku,neobstoji.
Tohle opravdu nemá smysl. Tak si tu otravujte v diskuzi příspěvky, co by kdo býval řekl, kdyby bylo něco bývalo jinak, než je, když vás to baví.Už jen poslední připomínka - sám tu předvádíte, komu dělá problém chápat. Já jsem nepsal,že vysoká cena Plurielu je OK, protože ho dělá citroen, já jsem psal, že vysoká cena je tam proto, že v této kategorii je to především o nadšení a emocích než o (do určité míry chladém kalkulu) poměru cena/výkon a tam je vysoká cena normální. Bez ohledu na to, kdo to vyrábí.
Ja to chapu,ale vy opetovne ne a asi to ani nikdy nepochopite - "vysoká cena je tam proto, že v této kategorii je to především o nadšení a emocích než o (do určité míry chladém kalkulu) poměru cena/výkon a tam je vysoká cena normální. Bez ohledu na to, kdo to vyrábí" - tohle auto vyrabet skodovka,tak byste u ni tohle nikdy nepripustil.Jenomze vy tohle nikdy nepochopite(nebo nepriznate),takze je to vlastne jedno.
Je úžasné, že mně tak dobře znáte a ještě více je pro mně úžasné zjištění, jak vám záleží na tom, co si myslím nebo co bych býval řekl kdyby...
Radsi uz toho nechame...
Jo
Děkuji Vám za tento příspěvek, sám bych to nevyjádřil líp. Nicméně ať chcete nebo ne, beztak při snaze o seriózní diskusi rozpoutáte flamewar jako se to povedlo mně minulý týden v diskusi o 900.000 oktáviích. Slepým demagogům hájícím jednu značku proti všem (typicky proti Citroenům, Fiatu a korejským značkám) totiž nevysvětlíte, co je Váš názor a že chcete diskutovat o něm a nikoli si nechat nacpat právě ten jejich vyvolený model. Řekl bych, že oni demagogové - fanatičtí škodovkáři, fanatičtí volkswagennisti, fanatičtí renaultisti a jiní tím prokazují té či oné značce pouze medvědí službu (a tím medvědem nemyslím mercedes).
Domnívám se, že by stálo za to pro takovouto diskusi vyhradit některý z pátečních článků uvozujících diskuse (obdobně jako Tuning ano či ne, Nové nebo ojeté v minulých týdnech). Otázka by mohla znít třeba: Je škodovka skutečně tak předražená?, což by se dalo doplnit srovnáním ceníků bez zohlednění zvláštních akcí prodejců a výrobců, popřípadě: Jsou italské, francouzské a korejské vozy na základě vašich zkušeností (nikoli: "kamarád měl kamaráda a tomu zdechl citrouš") opravdu tak špatné, jak tvrdí někteří jedinci v diskusích? A když už jsem u námětů na články: páni redaktoři, škodovka se vyrábí v ČR, na Ukrajině (?Mukačevo?), v Polsku (?Poznaň?) a v Bosně (Sarajevo). Což takhle sehnat čtyři Fabie hatchback z těchto čtyř závodů (funglovky nebo mírně jeté) v podobné modifikaci a postavit je v testu proti sobě? Asi by bylo náročnější takové vozy sehnat, výsledky testu by však byly bezesporu zajímavé.
Slepy demagog?To jako hajim jednu znacku proti vsem?Vazeny pane,nejdriv si prectete prispevky z drivejska,na ktery reaguju,jinak se do toho nemotejte.Jak demagog se tady chovate vy.A zvazte,zda ma cenu zasilat prispevek za kazdou cenu.
Plně chápu Vaše rozhořčení a omlouvám se, pokud se Vás můj příspěvek dotkl. Ale narážka na slepé demagogy byla mířena zejménana některé přispěvatele v diskuzích pod články o škodovkách na jedné straně a o francouzských, italských a korejských vozech na straně druhé. Příště budu členit své příspěvky do více odstavců, abych podobným nedorozuměním předešel.
OK,v poradku.Presto jsem se podival na vasi diskusi u octavie s emotivnim ex-jugoslavskym opnentem jmenem marko - musim ale uznat,ze svym zpusobem ma pravdu (myslim,ze cenove prirovnani fiata dal za priklad,ne jako odstrasujici automobilku a design jako referenci van Braeckela).Po vasich vzajemnych nedorozumnenich pak samozrejme vznikla hadka...
Krásné, i když maličké auto, ale jestli to žere ve městě 12 tak to chlapci moc dobře ten skoroautomat nevymysleli...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.