Citroën C3 Pluriel Charlestone: symbolický návrat do minulosti

Francouzská automobilka Citroën je na své předešlé modely patřičné hrdá a vzpomínky na jejich zrod si velice ráda připomíná. Na tom samozřejmě není nic překvapivého, vždyť některé vozy z portfolia této automobilky skutečně patří k ikonám automobilového průmyslu a byla by škoda na ně zapomínat. Limitovanou edici modelu C3 Pluriel s příznačným názvem Charlestone představí automobilka ve své expozici v Paříži a připomene si s ní jubilejních 60 let od vzniku „ošklivého káčátka“ 2CV. 

Citroën C3 Pluriel Charlestone je v podstatě moderní interpretací stejnojmenné verze legendárního modelu 2CV. Vůz je unikátní svým červeno-černým lakem se stříbrnými pruhy a 15-ti palcovými disky s červenými krytkami středu. Jako základ pro tyto úpravy si výrobce samozřejmě vybral Pluriel v plné výbavě a tak na majitele čeká v interiéru patřičná dávka luxusu, která je podržena koženým čalouněním a chromovými dekorativními lištami. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën C3 Pluriel Charlestone
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků