Citroën C3 Picasso: nová „bublina” za cenu od 299 900 Kč

Loni v Paříži Citroën představil další variantu modelové řady C3 s označením Picasso. V našich showroomech ji můžeme očekávat na přelomu prvního a druhého čtvrtletí letošního roku, tedy již za pár týdnů, a tak je nejvyšší čas podívat se na zoubek jejím českým cenám.

C3 Picasso bude v ČR nabízen se třemi motory - benzínovými 1,4 VTi 16V 95k a 1,6 VTi 16V 120k a naftovým 1,6 HDi 90k.  Vůz bude k dispozici ve dvou výbavových stupních. Základní s označením X stojí 299 900 Kč a lze ji kombinovat jen se slabším zážehovým motorem. Na palubě kromě jiného najdeme i čelní airbagy, ABS s EBD a EBA, centrální zamykání s dálkovým ovládáním nebo elektrické ovládání předních oken a zrcátek.

Výbava SX za příplatek 40 000 Kč přidává třeba tempomat, boční a hlavové opěrky, klimatizaci s manuální regulací či rádio s přehrávačem CD a MP3. Za silnější zážehový motor se připlácí 40 000 Kč a za „naftu“ dalších 30 000 Kč.

Nejdražší verze SX HDi tak bude nabízena za 409 900 Kč. K dispozici ovšem bude řada paketů příplatkových výbav i možnost připlatit si za prodlouženou záruku.

Klepněte pro větší obrázek
Citroën C3 Picasso

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků