Citroën C3 Picasso: nová „bublina” za cenu od 299 900 Kč

Loni v Paříži Citroën představil další variantu modelové řady C3 s označením Picasso. V našich showroomech ji můžeme očekávat na přelomu prvního a druhého čtvrtletí letošního roku, tedy již za pár týdnů, a tak je nejvyšší čas podívat se na zoubek jejím českým cenám.

C3 Picasso bude v ČR nabízen se třemi motory - benzínovými 1,4 VTi 16V 95k a 1,6 VTi 16V 120k a naftovým 1,6 HDi 90k.  Vůz bude k dispozici ve dvou výbavových stupních. Základní s označením X stojí 299 900 Kč a lze ji kombinovat jen se slabším zážehovým motorem. Na palubě kromě jiného najdeme i čelní airbagy, ABS s EBD a EBA, centrální zamykání s dálkovým ovládáním nebo elektrické ovládání předních oken a zrcátek.

Výbava SX za příplatek 40 000 Kč přidává třeba tempomat, boční a hlavové opěrky, klimatizaci s manuální regulací či rádio s přehrávačem CD a MP3. Za silnější zážehový motor se připlácí 40 000 Kč a za „naftu“ dalších 30 000 Kč.

Nejdražší verze SX HDi tak bude nabízena za 409 900 Kč. K dispozici ovšem bude řada paketů příplatkových výbav i možnost připlatit si za prodlouženou záruku.

Klepněte pro větší obrázek
Citroën C3 Picasso
Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků