Citroën C3 na českém trhu

Nový Citroën je o něco větší než Saxo a menší než Xsara, tedy přesně takový, jaká byla mezera v nabídce značky. O tom, zda je konkurence schopný se můžete sami přesvědčit v následujícím článku.
Citroën C3 na českém trhu
Přinášíme vám zpracovaný ceník a výbavu jednotlivých verzí. Základní provedení X jsme do tabulky zahrnuli také, i když jeho výroba začne až v následujícím měsíci. S Citroënem C3 jsme se také již svezli a naše dojmy si můžete přečíst v tomto článku.

Motor/Provedení
X
SX
Exclusive
 
5 dv.
5 dv.
5 dv.
1.1i (44 kW/61 ks)
314 900
354 900
-
1.4i (54kW/75 ks)
-
383 900
-
1.4i aut. (54 kW/75 ks)
-
422 900
-
1.6i 16V (81 kW/110 ks)
-
-
494 900
1.4 HDi (50 kW/70 ks)
366 900
411 900
-
1.4 HDi 16V (67 kW/92 ks) - 467 300

-

Elektronický stabilizační systém ESP + ASR   
-
-
23 000
ABS s elektronickým rozdělovačem brzdného účinku   
22 000
s
s
Brzdový asistent - zkracuje maximálně brzdnou dráhu (spojeno s ABS)
-
s
s
Automatické zapnutí výstražných světel v případě prudkého brzdění (spojené s ABS)
-
s
s
Airbag řidiče a spolujezdce
s
s
s
Boční airbagy   
6 450
s
s
Hlavové-okenní airbagy (zahrnují boční airbagy)   
12 900
12 900
12 900
3 bodové bezpečnostní pásy, vpředu s omezovačem tahu a s pyrotechnickým předpínačem
s
s
s
Elektronický immobilizér
s
s
s
Parkovací asistent   
-
7 900
7 900
Baby pack (u 1.4i BVA není možné kombinovat s Pack zimní výbava)
-
3 900
3 900
Přední mlhovky   
-
3 500
s
Výškově a podélně nastavitelný volant
s
s
s
Zadní stěrač s vyhříváním okna
s
s
s
Tónovaná okna
s
s
s
Zvuková výstraha při překročení naprogramované rychlosti
s
s
s
Bezpečnostní kontrolka dětské pojistky na přístrojové desce
s
s
s
Uzamčení zavazadlového prostoru za jízdy
s
s
s
Bezpečnostní upevnění ISOFIX dětské sedačky na zadním sedadle
s
s
s
Digitální tachometr
s
s
s
Funkce BLACK PANEL při jízdě v noci
s
s
s
Posilovač řízení s variabilním účinkem v závislosti na rychlosti vozidla
s
s
s
Příprava na rádio včetně 2 předních reproduktorů a střešní antény
s
s
s
Audio systém s CD včetně ovládání pod volantem
12 000
12 000
s
Audio systém s CD včetně měniče CD na palubní desce, ovládání pod volantem   
22 000
22 000
10 000

Poznámka: Uvedené ceny jsou v Kč a obsahují DPH

 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků