Citroën C3 na českém trhu

Nový Citroën je o něco větší než Saxo a menší než Xsara, tedy přesně takový, jaká byla mezera v nabídce značky. O tom, zda je konkurence schopný se můžete sami přesvědčit v následujícím článku.
Citroën C3 na českém trhu
Přinášíme vám zpracovaný ceník a výbavu jednotlivých verzí. Základní provedení X jsme do tabulky zahrnuli také, i když jeho výroba začne až v následujícím měsíci. S Citroënem C3 jsme se také již svezli a naše dojmy si můžete přečíst v tomto článku.

Motor/Provedení
X
SX
Exclusive
 
5 dv.
5 dv.
5 dv.
1.1i (44 kW/61 ks)
314 900
354 900
-
1.4i (54kW/75 ks)
-
383 900
-
1.4i aut. (54 kW/75 ks)
-
422 900
-
1.6i 16V (81 kW/110 ks)
-
-
494 900
1.4 HDi (50 kW/70 ks)
366 900
411 900
-
1.4 HDi 16V (67 kW/92 ks) - 467 300

-

Elektronický stabilizační systém ESP + ASR   
-
-
23 000
ABS s elektronickým rozdělovačem brzdného účinku   
22 000
s
s
Brzdový asistent - zkracuje maximálně brzdnou dráhu (spojeno s ABS)
-
s
s
Automatické zapnutí výstražných světel v případě prudkého brzdění (spojené s ABS)
-
s
s
Airbag řidiče a spolujezdce
s
s
s
Boční airbagy   
6 450
s
s
Hlavové-okenní airbagy (zahrnují boční airbagy)   
12 900
12 900
12 900
3 bodové bezpečnostní pásy, vpředu s omezovačem tahu a s pyrotechnickým předpínačem
s
s
s
Elektronický immobilizér
s
s
s
Parkovací asistent   
-
7 900
7 900
Baby pack (u 1.4i BVA není možné kombinovat s Pack zimní výbava)
-
3 900
3 900
Přední mlhovky   
-
3 500
s
Výškově a podélně nastavitelný volant
s
s
s
Zadní stěrač s vyhříváním okna
s
s
s
Tónovaná okna
s
s
s
Zvuková výstraha při překročení naprogramované rychlosti
s
s
s
Bezpečnostní kontrolka dětské pojistky na přístrojové desce
s
s
s
Uzamčení zavazadlového prostoru za jízdy
s
s
s
Bezpečnostní upevnění ISOFIX dětské sedačky na zadním sedadle
s
s
s
Digitální tachometr
s
s
s
Funkce BLACK PANEL při jízdě v noci
s
s
s
Posilovač řízení s variabilním účinkem v závislosti na rychlosti vozidla
s
s
s
Příprava na rádio včetně 2 předních reproduktorů a střešní antény
s
s
s
Audio systém s CD včetně ovládání pod volantem
12 000
12 000
s
Audio systém s CD včetně měniče CD na palubní desce, ovládání pod volantem   
22 000
22 000
10 000

Poznámka: Uvedené ceny jsou v Kč a obsahují DPH

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků