Citroën C3 Furio: v cenách od 254 tisíc

Citroën v dubnu rozšíří svou nabídku o akční model C3 Furio. Nový model nabídne příznivý poměr mezi standardní výbavou a pořizovací cenou, specifické zpracování interiéru a výběr ze tří motorů. Označení Furio je tradičně používáno pro mimořádné série modelů Citroën, které se vyznačují nejen výhodným poměrem mezi výbavou a cenou, ale i netradičním zpracováním interiéru a použitými materiály.

Zákazník Citroënu C3 Furio získá rozsáhlou standardní výbavu, ve které nechybí například posilovač řízení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání předních oken, čelní airbagy řidiče a spolujezdce nebo palubní počítač. Specifický náboj modelu bude podpořen harmonií interiéru se specifickým látkovým čalouněním „Tom“ a novými okrasnými kryty kol.

Paleta motorů nabídne zážehové jednotky 1.1i (44 kW) a 1.4i (54 kW) i mimořádně úsporný vznětový motor 1.4 HDi o nejvyšším výkonu 50 kW. Základní ceny modelu Furio jsou podpořeny dodatečnou slevou. Doporučené ceny, které začínají na částce 254 900 Kč, tak obsahují celkové zákaznické zvýhodnění 62 000 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků