Citroën C3 Furio: v cenách od 254 tisíc

Citroën v dubnu rozšíří svou nabídku o akční model C3 Furio. Nový model nabídne příznivý poměr mezi standardní výbavou a pořizovací cenou, specifické zpracování interiéru a výběr ze tří motorů. Označení Furio je tradičně používáno pro mimořádné série modelů Citroën, které se vyznačují nejen výhodným poměrem mezi výbavou a cenou, ale i netradičním zpracováním interiéru a použitými materiály.

Zákazník Citroënu C3 Furio získá rozsáhlou standardní výbavu, ve které nechybí například posilovač řízení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání předních oken, čelní airbagy řidiče a spolujezdce nebo palubní počítač. Specifický náboj modelu bude podpořen harmonií interiéru se specifickým látkovým čalouněním „Tom“ a novými okrasnými kryty kol.

Paleta motorů nabídne zážehové jednotky 1.1i (44 kW) a 1.4i (54 kW) i mimořádně úsporný vznětový motor 1.4 HDi o nejvyšším výkonu 50 kW. Základní ceny modelu Furio jsou podpořeny dodatečnou slevou. Doporučené ceny, které začínají na částce 254 900 Kč, tak obsahují celkové zákaznické zvýhodnění 62 000 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků