Citroën C3: facelift a nový nafťák s filtrem pevných částic

Citroen přivezl do Frankfurtu, kromě své studie C-sport Lounge, i malou C3 s motorem 1.6 HDI a filtrem pevných částic. Tento motor s výkonem 80 kW (110 k) ve 4000 ot/min a kroutícím momentem 240 Nm při 1750 ot/min. je vybaven funkcí "overboost", která po aktivaci zvýši velikost kroutícího momentu o 20Nm. C3 díky této funkci zvládne pružné zrychlení 80-120 km/h na IV. převodový stupeň za 7,8 s a dle EU normy si řekne o 4,5 l na 100 km v kombinovaném cyklu.

Citroen C3 mimo modifikovaný nafťák dostal i malý facelift. Změny jsou skutečně pouze kosmetické. Na první pohled se změnil pouze otvor v předním nárazníku, přední kapota s mřížkou chladiče a zadní světla.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků