Protože Basalt není největší, svou kuráž dohání velice sebevědomým designem. Jen se podívejte na vertikální příď s tenkým LED svícením nebo robustní přední nárazník s centrální stříbrnou vložkou. Zdroj: Citroën

Protože Basalt není největší, svou kuráž dohání velice sebevědomým designem. Jen se podívejte na vertikální příď s tenkým LED svícením nebo robustní přední nárazník s centrální stříbrnou vložkou. | Zdroj: Citroën

Kolem podběhů kol a podél prahů se táhne černý lem, který zabírá i celý zadní nárazník. Zdroj: Citroën

Kolem podběhů kol a podél prahů se táhne černý lem, který zabírá i celý zadní nárazník. | Zdroj: Citroën

Světla a svažitá záď zakončená stylovým spoilerem jsou převzaté z větší C4. Celkový dojem umocňuje dominantní světlá výška. Zdroj: Citroën

Světla a svažitá záď zakončená stylovým spoilerem jsou převzaté z větší C4. Celkový dojem umocňuje dominantní světlá výška. | Zdroj: Citroën

V podstatě půjde o třetí karosářskou variantu, které doplní C3 a C3 Aircross, přičemž sériového modelu se dočkáme v polovině tohoto roku.  Zdroj: Citroën

V podstatě půjde o třetí karosářskou variantu, které doplní C3 a C3 Aircross, přičemž sériového modelu se dočkáme v polovině tohoto roku.  | Zdroj: Citroën

Stejně jako dva původní sourozenci je Basalt postaven na platformě Smart Car vyvinuté na míru specifickým potřebám trhu v Indii a Jižní merice. Zdroj: Citroën

Stejně jako dva původní sourozenci je Basalt postaven na platformě Smart Car vyvinuté na míru specifickým potřebám trhu v Indii a Jižní merice. | Zdroj: Citroën

Kolem podběhů kol a podél prahů se táhne černý lem, který zabírá i celý zadní nárazník. Zdroj: Citroën
Světla a svažitá záď zakončená stylovým spoilerem jsou převzaté z větší C4. Celkový dojem umocňuje dominantní světlá výška. Zdroj: Citroën
V podstatě půjde o třetí karosářskou variantu, které doplní C3 a C3 Aircross, přičemž sériového modelu se dočkáme v polovině tohoto roku.  Zdroj: Citroën
Stejně jako dva původní sourozenci je Basalt postaven na platformě Smart Car vyvinuté na míru specifickým potřebám trhu v Indii a Jižní merice. Zdroj: Citroën
5
Fotogalerie

Citroën C3 dostane další karosářskou variantu. Vypadá skvěle a bude levná

Citroën C3 dostane třetí karosářskou variantu. Sériového modelu se dočkáme v polovině roku

Sázka na segment SUV kupé se Citroënu u C4 a C4 X vyplatila, takže nepřekvapí, že bude v tomto duchu pokračovat dále. Ztělesněním dalšího pokračování je koncept Basalt Vision, crossover se splývavou zádí a praktičností hatchbacku. V podstatě půjde o třetí karosářskou variantu, která doplní C3 a C3 Aircross.

Sériového vozu se stejným jménem se dočkáme v polovině letošního roku, ale momentálně jen v Indii a Jižní Americe. Asi je vám jasné, že tři malé crossovery by se tu neuživily. Protože Basalt není největší, svou kuráž dohání velice sebevědomým designem. Jen se podívejte na vertikální příď s tenkým LED svícením nebo robustní přední nárazník s centrální stříbrnou vložkou.

Kolem podběhů kol a podél prahů se táhne černý lem, který zabírá i celý zadní nárazník. S ním jsou sladěná zpětná zrcátka a střecha. Světla a svažitá záď zakončená stylovým spoilerem jsou převzaté z větší C4. Celkový dojem umocňuje dominantní světlá výška.

Stejně jako dva původní sourozenci je Basalt postaven na platformě Smart Car vyvinuté na míru specifickým potřebám zmíněných cílových trhů. Cílí na mladé aktivní páry, které své výlety neplánují jen po zpevněných silnicích. Technické údaje zatím nejsou známé. 

Citroën

Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást skupiny Stellantis.

Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA.

Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 AircrossCitroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën BerlingoCitroën Jumper

Doporučujeme

Články odjinud