Citroën C3 dorazí do Ženevy s novou tváří a tříválcovými motory

Na stánku automobilky Citroën si budeme moci v Ženevě prohlédnout modernizované provedení modelu C3. Francouzský hatchback dostal přepracovanou přední část, diody denní svícení integrované do nárazníku, upravená světla, jiné zadní svítilny a nový modrý lak karoserie. V interiéru najdeme obvyklé změny v podobě kvalitnějších materiálů.

Test Citroën C3 1,4 VTi: sázka na dojem

Test Citroën C3 1,4 VTi: sázka na dojem

V rámci faceliftu došlo také na úpravu nabídky motorizací, do které se nastěhovaly dva tříválcové motory o objemu 1,0 a 1,2 litru s výkonem 68 koní, respektive 82 koní. Citroën C3 si je vypůjčil od Peugeotu 208. Evropské prodeje začnou krátce po ženevské premiéře, kdy přesně dorazí omlazená „cé-trojka“ na český trh, to se zatím ještě neví. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Citroën
 

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků