Citroën C3 dorazí do Ženevy s novou tváří a tříválcovými motory

Na stánku automobilky Citroën si budeme moci v Ženevě prohlédnout modernizované provedení modelu C3. Francouzský hatchback dostal přepracovanou přední část, diody denní svícení integrované do nárazníku, upravená světla, jiné zadní svítilny a nový modrý lak karoserie. V interiéru najdeme obvyklé změny v podobě kvalitnějších materiálů.

Test Citroën C3 1,4 VTi: sázka na dojem

Test Citroën C3 1,4 VTi: sázka na dojem

V rámci faceliftu došlo také na úpravu nabídky motorizací, do které se nastěhovaly dva tříválcové motory o objemu 1,0 a 1,2 litru s výkonem 68 koní, respektive 82 koní. Citroën C3 si je vypůjčil od Peugeotu 208. Evropské prodeje začnou krátce po ženevské premiéře, kdy přesně dorazí omlazená „cé-trojka“ na český trh, to se zatím ještě neví. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Citroën
 

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků