Tak k tomu motoru roku"!HLEDÁM TOUTO FORMOU VŠECHNY MAJITELE AUTOMOBILU PEUGOET 2008 1.2 PureTech110 SaS MAN5 i jiné majitele automobilů, popř. ty, kteří se zajímají o motorová vozidla.Zakoupil jsem nový vůz výše uvedené značky. Po ujetí cca 4000km a ještě před garanční prohlídkou, se zvuk motoru naprosto bez jakéhokoliv předešlého varování nebo náznaku závady změnil a při volnoběhu vydává výrazný klapavý zvuk. Autorizované servisy firmy Peugoet se k tomu postavily vyjádřením svých pracovníků tak, že toto je normální stav a nedá se nijak řešit! Prosím o vaší zkušenost s tímto vozem, popř. váš názor, jak situaci řešit? Snažím se s firmou nějak komunikovat, ale tuším, že na ně nebudu mít sám sílu!Děkuji předem za projevený názor
Tříválec nebyl není a nebude nikdy dobrý motor.
Pokud jsou na společné klikové hřídeli tříválcě dva, buď vedle sebe nebo za sebou, tak proti tříválci nelze nic namítat. Byť totéž se dvěma čtyřválci je nesrovnatelně lepší...:-P
Ten motor najdu kde?:-D
Dříve, když jste chtěli silnější motor, tak jste si za příplatek 90 tisíc z nabídky vybrali jiný vétší motor. Dneska si za stejný příplatek koupíte pár kw navíc ve stejném motoru. To musí ekonomové automobilek milovat :-)
To "dříve" platilo tak před dvaceti lety. A jen tak na okraj, první s tím začaly prémiové značky.
Tam to ovšem nebyl pouze SW, ale dost zásadní hardwarové rozdíly.
Bohužel ne. Už dlouhé roky jsou výkonové varianty jen záležitostí softwaru.
Mýlíte se. Liší se turbodmychadly, materiálem ventilů, dimenzováním kliky a ojnic, atd.
Kéž by...
kedy sa uz konecne toto motorove experimentovanie na ucet zakaznika skonci?!
Neskončí (tedy pokud nemáte v plánu nějakou větší defenestraci). Elektroenergetika je napříč Evropou v rukou buď přímo států, nebo v rukou politikům platících mafií, takže vynucený trend k elektromobilitě má své jasné pozadí. Ekologii v tom nehledejte, to by museli zakázat plynové topení, zajistit bezprašné ulice a celé město navíc schovat do bubliny, z níž emise odcházejí, ale zvenku (například z energetických zdrojů pro elektromobily) nepřicházejí.
Jo tak západ zakazuje dieselové motory, ale tady budeme označovat malej, slabej , těžkej a složitěj mozor superlativama.
Dieselové motory plánuje zakázat pouze Paříž a dodnes sami nevědí jak a které.. V případě ostatních měst to jsou pouze motory, neplnící normu Euro 6. V některých případech dokonce plánují povolit i E5. A navíc se to ve všech případech nevztahuje na obyvatele města. Do roku 2025 čekejme spíš problém s emisemi benzínových motorů, protože EK omámená neexistující elektromobilitou se teď pustí do nich. A infekce se samozřejmě na městské konšely přenese.
Ani Paříž neplánuje kompletní zákaz, prozatím. Všude ale diesely dost razantně omezují a není jisté, že se zákaz brzy nerozšíří na stávající Euro 6. To, že spalování čehokoli ve městě je při dnešní hustotě osídlení a provozu zvrhlostí, je jiná věc.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.