Citroën C3 Aircross má nový vrcholný motor. Doslova Motor roku!

15 komentářů

Jaroslav
21. července • 11:11

Tak k tomu motoru roku"!
HLEDÁM TOUTO FORMOU VŠECHNY MAJITELE AUTOMOBILU PEUGOET 2008 1.2 PureTech110 SaS MAN5 i jiné majitele automobilů, popř. ty, kteří se zajímají o motorová vozidla.
Zakoupil jsem nový vůz výše uvedené značky. Po ujetí cca 4000km a ještě před garanční prohlídkou, se zvuk motoru naprosto bez jakéhokoliv předešlého varování nebo náznaku závady změnil a při volnoběhu vydává výrazný klapavý zvuk. Autorizované servisy firmy Peugoet se k tomu postavily vyjádřením svých pracovníků tak, že toto je normální stav a nedá se nijak řešit! Prosím o vaší zkušenost s tímto vozem, popř. váš názor, jak situaci řešit? Snažím se s firmou nějak komunikovat, ale tuším, že na ně nebudu mít sám sílu!
Děkuji předem za projevený názor

8. července • 18:01

Tříválec nebyl není a nebude nikdy dobrý motor.

Jan Taraba
8. července • 23:09

Pokud jsou na společné klikové hřídeli tříválcě dva, buď vedle sebe nebo za sebou, tak proti tříválci nelze nic namítat. Byť totéž se dvěma čtyřválci je nesrovnatelně lepší...:-P

Neurotic
8. července • 16:49

Ten motor najdu kde?:-D

Kolemjdouci
8. července • 16:17

Dříve, když jste chtěli silnější motor, tak jste si za příplatek 90 tisíc z nabídky vybrali jiný vétší motor. Dneska si za stejný příplatek koupíte pár kw navíc ve stejném motoru. To musí ekonomové automobilek milovat :-)

mpolan
8. července • 19:57

To "dříve" platilo tak před dvaceti lety. A jen tak na okraj, první s tím začaly prémiové značky.

Jan Taraba
8. července • 23:08

Tam to ovšem nebyl pouze SW, ale dost zásadní hardwarové rozdíly.

mpolan
9. července • 8:52

Bohužel ne. Už dlouhé roky jsou výkonové varianty jen záležitostí softwaru.

jogurt
9. července • 12:09

Mýlíte se. Liší se turbodmychadly, materiálem ventilů, dimenzováním kliky a ojnic, atd.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
9. července • 15:11

Kéž by...

Anti-automat
8. července • 15:29

kedy sa uz konecne toto motorove experimentovanie na ucet zakaznika skonci?!

Jan Taraba
8. července • 23:07

Neskončí (tedy pokud nemáte v plánu nějakou větší defenestraci).
Elektroenergetika je napříč Evropou v rukou buď přímo států, nebo v rukou politikům platících mafií, takže vynucený trend k elektromobilitě má své jasné pozadí. Ekologii v tom nehledejte, to by museli zakázat plynové topení, zajistit bezprašné ulice a celé město navíc schovat do bubliny, z níž emise odcházejí, ale zvenku (například z energetických zdrojů pro elektromobily) nepřicházejí.

Hloupej Honza
8. července • 14:27

Jo tak západ zakazuje dieselové motory, ale tady budeme označovat malej, slabej , těžkej a složitěj mozor superlativama.

Jan Taraba
8. července • 23:02

Dieselové motory plánuje zakázat pouze Paříž a dodnes sami nevědí jak a které.. V případě ostatních měst to jsou pouze motory, neplnící normu Euro 6. V některých případech dokonce plánují povolit i E5. A navíc se to ve všech případech nevztahuje na obyvatele města. Do roku 2025 čekejme spíš problém s emisemi benzínových motorů, protože EK omámená neexistující elektromobilitou se teď pustí do nich. A infekce se samozřejmě na městské konšely přenese.

mpolan
9. července • 8:51

Ani Paříž neplánuje kompletní zákaz, prozatím. Všude ale diesely dost razantně omezují a není jisté, že se zákaz brzy nerozšíří na stávající Euro 6. To, že spalování čehokoli ve městě je při dnešní hustotě osídlení a provozu zvrhlostí, je jiná věc.

Doporučujeme

Články odjinud