Citroën C3 Aircross má nový vrcholný motor. Doslova Motor roku!

Hloupej Honza  |  08. 07. 2018 14:27

Jo tak západ zakazuje dieselové motory, ale tady budeme označovat malej, slabej , těžkej a složitěj mozor superlativama.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  08. 07. 2018 23:02

Dieselové motory plánuje zakázat pouze Paříž a dodnes sami nevědí jak a které.. V případě ostatních měst to jsou pouze motory, neplnící normu Euro 6. V některých případech dokonce plánují povolit i E5. A navíc se to ve všech případech nevztahuje na obyvatele města. Do roku 2025 čekejme spíš problém s emisemi benzínových motorů, protože EK omámená neexistující elektromobilitou se teď pustí do nich. A infekce se samozřejmě na městské konšely přenese.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2018 08:51

Ani Paříž neplánuje kompletní zákaz, prozatím. Všude ale diesely dost razantně omezují a není jisté, že se zákaz brzy nerozšíří na stávající Euro 6. To, že spalování čehokoli ve městě je při dnešní hustotě osídlení a provozu zvrhlostí, je jiná věc.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 15:29

kedy sa uz konecne toto motorove experimentovanie na ucet zakaznika skonci?!

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  08. 07. 2018 23:07

Neskončí (tedy pokud nemáte v plánu nějakou větší defenestraci).
Elektroenergetika je napříč Evropou v rukou buď přímo států, nebo v rukou politikům platících mafií, takže vynucený trend k elektromobilitě má své jasné pozadí. Ekologii v tom nehledejte, to by museli zakázat plynové topení, zajistit bezprašné ulice a celé město navíc schovat do bubliny, z níž emise odcházejí, ale zvenku (například z energetických zdrojů pro elektromobily) nepřicházejí.

Odpovědět  |   | 
Kolemjdouci  |  08. 07. 2018 16:17

Dříve, když jste chtěli silnější motor, tak jste si za příplatek 90 tisíc z nabídky vybrali jiný vétší motor. Dneska si za stejný příplatek koupíte pár kw navíc ve stejném motoru. To musí ekonomové automobilek milovat

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 07. 2018 19:57

To "dříve" platilo tak před dvaceti lety. A jen tak na okraj, první s tím začaly prémiové značky.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  08. 07. 2018 23:08

Tam to ovšem nebyl pouze SW, ale dost zásadní hardwarové rozdíly.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2018 08:52

Bohužel ne. Už dlouhé roky jsou výkonové varianty jen záležitostí softwaru.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  09. 07. 2018 12:09

Mýlíte se. Liší se turbodmychadly, materiálem ventilů, dimenzováním kliky a ojnic, atd.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2018 15:11

Kéž by...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  08. 07. 2018 16:49

Ten motor najdu kde?

Odpovědět  |   | 
 |  08. 07. 2018 18:01

Tříválec nebyl není a nebude nikdy dobrý motor.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  08. 07. 2018 23:09

Pokud jsou na společné klikové hřídeli tříválcě dva, buď vedle sebe nebo za sebou, tak proti tříválci nelze nic namítat. Byť totéž se dvěma čtyřválci je nesrovnatelně lepší...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A