Citroën C3 Aircross má nový vrcholný motor. Doslova Motor roku!

Hloupej Honza  |  08. 07. 2018 14:27

Jo tak západ zakazuje dieselové motory, ale tady budeme označovat malej, slabej , těžkej a složitěj mozor superlativama.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  08. 07. 2018 23:02

Dieselové motory plánuje zakázat pouze Paříž a dodnes sami nevědí jak a které.. V případě ostatních měst to jsou pouze motory, neplnící normu Euro 6. V některých případech dokonce plánují povolit i E5. A navíc se to ve všech případech nevztahuje na obyvatele města. Do roku 2025 čekejme spíš problém s emisemi benzínových motorů, protože EK omámená neexistující elektromobilitou se teď pustí do nich. A infekce se samozřejmě na městské konšely přenese.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2018 08:51

Ani Paříž neplánuje kompletní zákaz, prozatím. Všude ale diesely dost razantně omezují a není jisté, že se zákaz brzy nerozšíří na stávající Euro 6. To, že spalování čehokoli ve městě je při dnešní hustotě osídlení a provozu zvrhlostí, je jiná věc.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 15:29

kedy sa uz konecne toto motorove experimentovanie na ucet zakaznika skonci?!

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  08. 07. 2018 23:07

Neskončí (tedy pokud nemáte v plánu nějakou větší defenestraci).
Elektroenergetika je napříč Evropou v rukou buď přímo států, nebo v rukou politikům platících mafií, takže vynucený trend k elektromobilitě má své jasné pozadí. Ekologii v tom nehledejte, to by museli zakázat plynové topení, zajistit bezprašné ulice a celé město navíc schovat do bubliny, z níž emise odcházejí, ale zvenku (například z energetických zdrojů pro elektromobily) nepřicházejí.

Odpovědět  |   | 
Kolemjdouci  |  08. 07. 2018 16:17

Dříve, když jste chtěli silnější motor, tak jste si za příplatek 90 tisíc z nabídky vybrali jiný vétší motor. Dneska si za stejný příplatek koupíte pár kw navíc ve stejném motoru. To musí ekonomové automobilek milovat

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 07. 2018 19:57

To "dříve" platilo tak před dvaceti lety. A jen tak na okraj, první s tím začaly prémiové značky.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  08. 07. 2018 23:08

Tam to ovšem nebyl pouze SW, ale dost zásadní hardwarové rozdíly.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2018 08:52

Bohužel ne. Už dlouhé roky jsou výkonové varianty jen záležitostí softwaru.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  09. 07. 2018 12:09

Mýlíte se. Liší se turbodmychadly, materiálem ventilů, dimenzováním kliky a ojnic, atd.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2018 15:11

Kéž by...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  08. 07. 2018 16:49

Ten motor najdu kde?

Odpovědět  |   | 
 |  08. 07. 2018 18:01

Tříválec nebyl není a nebude nikdy dobrý motor.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  08. 07. 2018 23:09

Pokud jsou na společné klikové hřídeli tříválcě dva, buď vedle sebe nebo za sebou, tak proti tříválci nelze nic namítat. Byť totéž se dvěma čtyřválci je nesrovnatelně lepší...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe cenu nejslabší verze

Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe ce…

Své nové vlajkové kupé začíná BMW pomalu nabízet také u nás. Pro nedočkavce je v oficiálním konfigurátoru k dispozici zatím jen slabší varianta s naftovým šestiválcem. Díky ní však víme, na kolik nová generace „osmičky“ vyjde v základu.

3.  7.  2018 | | 32 N/A