Citroën C3 Aircross má nový vrcholný motor. Doslova Motor roku!

Hloupej Honza  |  08. 07. 2018 14:27

Jo tak západ zakazuje dieselové motory, ale tady budeme označovat malej, slabej , těžkej a složitěj mozor superlativama.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  08. 07. 2018 23:02

Dieselové motory plánuje zakázat pouze Paříž a dodnes sami nevědí jak a které.. V případě ostatních měst to jsou pouze motory, neplnící normu Euro 6. V některých případech dokonce plánují povolit i E5. A navíc se to ve všech případech nevztahuje na obyvatele města. Do roku 2025 čekejme spíš problém s emisemi benzínových motorů, protože EK omámená neexistující elektromobilitou se teď pustí do nich. A infekce se samozřejmě na městské konšely přenese.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2018 08:51

Ani Paříž neplánuje kompletní zákaz, prozatím. Všude ale diesely dost razantně omezují a není jisté, že se zákaz brzy nerozšíří na stávající Euro 6. To, že spalování čehokoli ve městě je při dnešní hustotě osídlení a provozu zvrhlostí, je jiná věc.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 07. 2018 15:29

kedy sa uz konecne toto motorove experimentovanie na ucet zakaznika skonci?!

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  08. 07. 2018 23:07

Neskončí (tedy pokud nemáte v plánu nějakou větší defenestraci).
Elektroenergetika je napříč Evropou v rukou buď přímo států, nebo v rukou politikům platících mafií, takže vynucený trend k elektromobilitě má své jasné pozadí. Ekologii v tom nehledejte, to by museli zakázat plynové topení, zajistit bezprašné ulice a celé město navíc schovat do bubliny, z níž emise odcházejí, ale zvenku (například z energetických zdrojů pro elektromobily) nepřicházejí.

Odpovědět  |   | 
Kolemjdouci  |  08. 07. 2018 16:17

Dříve, když jste chtěli silnější motor, tak jste si za příplatek 90 tisíc z nabídky vybrali jiný vétší motor. Dneska si za stejný příplatek koupíte pár kw navíc ve stejném motoru. To musí ekonomové automobilek milovat

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 07. 2018 19:57

To "dříve" platilo tak před dvaceti lety. A jen tak na okraj, první s tím začaly prémiové značky.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  08. 07. 2018 23:08

Tam to ovšem nebyl pouze SW, ale dost zásadní hardwarové rozdíly.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2018 08:52

Bohužel ne. Už dlouhé roky jsou výkonové varianty jen záležitostí softwaru.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  09. 07. 2018 12:09

Mýlíte se. Liší se turbodmychadly, materiálem ventilů, dimenzováním kliky a ojnic, atd.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2018 15:11

Kéž by...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  08. 07. 2018 16:49

Ten motor najdu kde?

Odpovědět  |   | 
 |  08. 07. 2018 18:01

Tříválec nebyl není a nebude nikdy dobrý motor.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  08. 07. 2018 23:09

Pokud jsou na společné klikové hřídeli tříválcě dva, buď vedle sebe nebo za sebou, tak proti tříválci nelze nic namítat. Byť totéž se dvěma čtyřválci je nesrovnatelně lepší...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 64 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 19 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 78 N/A