Citroën C3 1,6 HDi: miláček žen (test)

23 komentářů

Luboš
18. prosince • 7:16

„Šestnáctiventilový dieselový agregát se systémem vstřikování Common-Rail je přeplňován turbodmychadlem s proměnnou geometrií lopatek.“

A já jsem si myslel, že varianta 66kW má fixní geometrii lopatek.


Kicko
15. prosince • 21:45

... a aj tak po meste vidam v tomto zagulatenom "aute" velmi casto hrdych majitelov. Fuuj!

puck
15. prosince • 14:31

tusim ste mali nejaky zamasteny objektiv vsetky fotky su rozostrene, na rozdiel od toho zeleneho citrona kde su pekne ostre.

inac citron nic moc... vela penazi za malo muziky

Roman Daněk
15. prosince • 15:39

Ano, sypu si popel na hlavu, fotky jsou spatne... Bylo to spise kvuli svetlu nebo lepe receno stmivani = fotak pouzival delsi expozice ci coz (muj bratr mi to vysvetloval, je to jeho fotak) a fotky jsou rozostrene. Chybami se clovek uci, priste to bude lepsi. Dekuji za pochopeni.

-LK-
15. prosince • 17:13

Tak se v redakci plácněte přes kapsu a kupte si například za 20 tisíc Minoltu A200. Jednak má stabilizátor a druhak ikonku chvějící se ruky, která zežloutne pokaždé, kdy se fotí na tak velký čas a zoom, že to nemáte šanci v ruce udržet. A dělá osmimegový snímky, takže se dají dělat dost slušný výřezy.

.matuS
15. prosince • 21:35

to uz radsej zainvestovat a kupit aspon Canon 20d s prislusenstvom

Radek Ondrášík
15. prosince • 21:53

Řekl bych, že ani Mark II bez dobrého fotografa nepomůže.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
-LK-
15. prosince • 22:08

No, pokud jde člověk fotit pro magazín a neví, jaký je vztah mezi časem, clonou a osvětlením, tak je to problém. Nicméně s více blbuvzdorným foťákem i takovýto člověk může udělat aspoň mírně podprůměrné fotky a ne úplnej rozpitej propadák. Takže u toho fotoaparátu bych začal. No a přečíst si knížku o focení taky nikoho ještě nezabilo

Radek Ondrášík
16. prosince • 9:15

Já s tím souhlasím. U exteriéru není důvod, aby byly fotky rozmazané, protože i při zatažené obloze je dost světla na krátké časy. Horší je to pak s interiérem. Pokud je černý a máte kompakt, tak je i při nejmenší cloně je často třeba dát delší čas. A ono udržet 1/20, nedejbože 1/10 v ruce je problém. Stativ do interiéru moc dát nejde. Jistě, dala by se zvětšit citlivost, jenže obyčejné kompakty mají problémy s citlivostí ISO200, natož ISO400. Pak jsou tam neskutečné šumy. Tudíž pokud se spojí ne zrovna kvalitní HW, s třesem ruky, delším - vynuceným časem tak vznikají problémy. A to nemulvím o tom, že fotit auto je velký oříšek i pro znalé. Ono odlesky, které karosérie vydává, odrazy atd. dělají také problémy. Pracovat s filtry atd. není jednoduché a pokud se tomu člověk nevěnuje více, výrazně více, nemůže dosáhnout požadované kvality.
Ještě bych zmínil jeden velký problém. Tím je focení interiéru, pokud je v hledáčku i okno. Pokud se fotí tmavý interiér a proti oknu, což je v autě na denním pořádku, hrozí pak neskutečné přepálení části obrazu. Pokud se pak fotí v zimě, kdy je venku sníh, tak výsledky nejsou dobré. Ale sníh vadí i u exteriéru.
V této době máme již amatérského profesionála v Brně a tak by měla kvalita fotek jít po novém roce nahoru. Vybavení i zkušenosti má a tak uvidíme. Osobně se mi také kvalita fotek, které zveřejňujeme moc nelíbí, ale v rámci možností které máme, je to asi maximum, které je jednou trochu výše a jednou trochu níže.

.matuS
16. prosince • 16:12

no, tak chlape treba menej pit po veceroch :) V ruke normalne udrzim 1/6 a ked sa da niekde opriet tak 1s sa da tiez.
Inak s odleskami karoserie mas pravdu, auto sa zle foti ked je postavene na slnku. treba ho dat niekde kde je mekke, alebo nepriame svetlo. tam zasa treba davat pozor na tiene.
co sa tyka interierov - ked ti okno vypaluje fotku, treba pouzivat blesk. samozrejme nie ten vstavany, ktory pali priamo, ale externy, ktory namieris do stropu.
co sa tyka fotenia so snehom - ak si dobre pamatam tak ste uz testovali cervenu Cklassu, ta bola fotena na snehu a tam nebolo nic rusive.

PájaTHC
17. prosince • 16:55

Udržet "normálně" 1/6 s a celou sekundu s opřením... to už chce hodně nadprůměrné umění... jinak stativ se do auta dá dát s klidem, jen to trvá dýl než tu sekundu...viz třeba toto foto: http://www.pajorek.net/sls/SLSn3.jpg

Roman Daněk
16. prosince • 8:21

Jak jsem psal, bylo to spise tim svetlem = tmou...

Petr Broža
15. prosince • 22:37

Foceno to bylo s minoltou, co má stabilizátor...

-LK-
16. prosince • 18:46

To by mě zajímalo, jakým modelem, protože u A2, který mám, ikona stabilizatoru zežloutne, pokud ten čas nejde v ruce udržet. Takže člověk hned má jistotu, že to bude rozmazané

doubt
15. prosince • 11:26

Ceníková cena tohoto vozu je 480900 (http://www.citroen.cz/vozy/c_3/c_3_cenik.pdf). Ceníková cena nového Punta 1.3JTD 66kW Dynamic je 419900, k tomu je potřeba přičíst 35000 za manuální klimatizaci, což dává 454900. Ano, je to dost, ale ten Citrón je ještě dražší, přitom je to menší, starší, horší a škaredší auto. Tak co mají všichni s Puntem za problém?

Ital
15. prosince • 18:46

Ano pouze FIAT zajišťuje kvalitu a elegenci!

vrank
7. července • 21:57

A co říkáte na to, že se Vám motor točí obráceně a jiné věci? A ta kvalita taky nic moc. Ani prodeje nejsou nějak oslnivé. Zato autobazary jsou plné, jak se jich majitelé narychlo zbavujou:-)) Snad to Grande Punto se to snaží trochu zachránit. Ale kdo ví co bude časem.

Mario
15. prosince • 18:41

Pouze tato cesta je ta správná! Kdo neměl ITALA neměl auto!

Jarous
15. prosince • 12:59

Koukám, že Citroen šetří barvou v motorovém prostoru, ale tu kapotu nalakovat mohli, vypadá to příšerně.

vrank
7. července • 21:52

Přesně tak, naši příbuzní taky mají C3 a přední kapota nad motorem zevnitř není nalakovaná. Vypadá to příšerně !!! Na čem už ten Citroën nešetří :-))

wuf
15. prosince • 0:06

Ale ty letni gumy, to se importer (dealer / majitel) predvedl

pjanda
15. prosince • 0:47

Velka cast novinarskych aut zustava celou zimu na letnich pneumatikach. V nasich klimatickych podminkach se nad tim ale nijak zvlast nepozastavuji, byt sam v zime radeji pouzivam zimni.

wuf
15. prosince • 13:09

Jasne nikdo z letnima se na snehu moc nepozastavuje (skoro vubec nezastavuje).

Doporučujeme

Články odjinud