Citroën C2 VTS: malá motorová pila (kompaktní test) Petr Broža 12. ledna 2005 • 0:00 Kapitoly článku: Jízdní vlastnosti, motor, dynamika, spotřeba Komentovaná fotogalerie FotogalerieExteriér Základní C2 byla vylepšena a rozšířené nárazníky a spojlery Kapota je krátká, místa pro motor není mnoho --- Ve standardu jsou 16" litá kola, nicméně naše zimní verze měla kola pouze plechová, i když s hezkými kryty Motor Pod kapotou najdete motor 1.6 16V s výkonem 90 kWInteriér Interiér je stejný jako u standardní C2, má ale sportovní sedačky Řazení je snadné a přesné --- Tachometr je digitální, otáčkoměr se nachází v půlkruhu nad ním --- Displej nad středovou konzolou ukazuje naladěné rádio a palubní počítač Sportovní sedadla mají dvoubarevné provedení a dobré boční vedeníMísto vzadu Vzadu jsou dvě na sobě nezásvislá a posuvná sedadla Vzadu je místa hodně málo, nastupování a i vystupování poměrně obtížnéZavazadlový prostor Zavazadlový prostor se otvírá nadvakrát --- Díky posuvným sedačkám lze objem zavazadlového prostoru zvětšit Pokud posunete sedačky vpřed, vzadu už není vůbec místo --- Sedadla lze zcela sklopit Předchozí Na začátek Citroën Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást skupiny Stellantis. Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA. Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 Aircross • Citroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën Berlingo • Citroën Jumper Vstoupit do diskuze (104) AutoRevue.cz TestyCitroën