Citroen C2: francouzský prcek s novou tváři

Francouzská automobilka Citroen představila inovovanou verzi svého malého modelu C2, který se na silnicích prohání téměř pět let. Za tu dobu se jej prodalo téměř půl milionu kusů a zákazníci o vůz neztrácí zájem ani nyní. Každopádně téměř pět let je příliš dlouho na to, aby zůstalo vše při starém.

Facelift a inovace jsou více méně decentní. Po stránce designu je nejpatrnější nový přední nárazník a maska. Nová je také mřížka chladiče a žebrování a mírně jsou upraveny i světlomety.

O pohon vozu se bude starat plejáda benzínových a naftových agregátů, které jsou více méně totožně s modelem před upgradem. Základ benzínu je agregát 1,1 o výkonu 44 kW  (60 k), za kterým následuje 1,4 54 kW (74 k), 1,4 16V 65 kW (88 k) a 1,6 16V 90 kW (122 k). Naftu pak zastoupí motor 1,4 HDi 50 kW (68 k) a 1,4 HDI 80 kW (110 k).

Výbavy jako takové zůstanou téměř beze změny. Nové budou pouze vybrané dekorativní prvky a nové barevné podání čalounění.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen C2 po faceliftu

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 28 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků