Citroen C2 by Loeb: Francouzi slaví (díl I.)

Automobilka Citoren v rámci oslav vítězství v mistrovství světa v ralye připravila ediční modely. Prvním z nich je malá Cé-dvojka.

Proč nevyužít úspěchů v motosportu k vydání edičních modelů. Citroen si je vědom síly svého triumfu, a tak přináší série svých modelů s označením „by Loeb”. Ty jsou zároveň poděkováním Sébastienu Loebovi, že dokázal zvítězit v celkovém pořadí mistrovství světa v rallye. A to hned třikrát po sobě.

Malý model C2 z této edice je odvozen od sportovních modifikací VTR a VTS. Model určitě zaujme svou jasnou černou Onyx, nebo červenou Aden metalickou barvou a také zadním křídlem, které umocňuje sportovní vzhled. O ten se ostatně postarají i 16" kola z lehké slitiny Suzuka nebo Guépard. Samozřejmostí jsou i štítky s nápisem „by Loeb” a na straně řidiče lze najít i pořadové číslo vozu této edice.

Také interiér se ponořil do sportovního nádechu. Čalounění kombinují černé a červené látky, které doplňuje chróm a hliník. Sportovní sedačky ve stejných barvách mají navíc vyšité logo Citroenu a také kůži potažený volant dostal červené obšití. Samozřejmostí jsou pak hliníkové pedály a hlavice řadící páky ze stejného materiálu. Chromované prvky pak lze najít u výdechů ventilace.

Citroen C2 by Loeb bude vybaven buď benzínovým motorem 1,6 16V o výkonu 90 kW (122 k) nebo naftovým o objemu 1,6 l s výkonem 80 kW (110 k). Benzínový motor má navíc zcela vypínatelný systém ESP a naftový dostal pro přenos výkonu na přední kola robotizovanou převodovku SensoDrive.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen C2 by Loeb
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků