Citroen C2 by Loeb: Francouzi slaví (díl I.)

Automobilka Citoren v rámci oslav vítězství v mistrovství světa v ralye připravila ediční modely. Prvním z nich je malá Cé-dvojka.

Proč nevyužít úspěchů v motosportu k vydání edičních modelů. Citroen si je vědom síly svého triumfu, a tak přináší série svých modelů s označením „by Loeb”. Ty jsou zároveň poděkováním Sébastienu Loebovi, že dokázal zvítězit v celkovém pořadí mistrovství světa v rallye. A to hned třikrát po sobě.

Malý model C2 z této edice je odvozen od sportovních modifikací VTR a VTS. Model určitě zaujme svou jasnou černou Onyx, nebo červenou Aden metalickou barvou a také zadním křídlem, které umocňuje sportovní vzhled. O ten se ostatně postarají i 16" kola z lehké slitiny Suzuka nebo Guépard. Samozřejmostí jsou i štítky s nápisem „by Loeb” a na straně řidiče lze najít i pořadové číslo vozu této edice.

Také interiér se ponořil do sportovního nádechu. Čalounění kombinují černé a červené látky, které doplňuje chróm a hliník. Sportovní sedačky ve stejných barvách mají navíc vyšité logo Citroenu a také kůži potažený volant dostal červené obšití. Samozřejmostí jsou pak hliníkové pedály a hlavice řadící páky ze stejného materiálu. Chromované prvky pak lze najít u výdechů ventilace.

Citroen C2 by Loeb bude vybaven buď benzínovým motorem 1,6 16V o výkonu 90 kW (122 k) nebo naftovým o objemu 1,6 l s výkonem 80 kW (110 k). Benzínový motor má navíc zcela vypínatelný systém ESP a naftový dostal pro přenos výkonu na přední kola robotizovanou převodovku SensoDrive.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen C2 by Loeb
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků