C2 jsem již viděl, na vagonu na nádraží! Stála jediná mezi samými C3, takže jsem si moch udělat obrázek o její velikosti. Myslim, že jestli Citroen u nás naběhne s cenou 260000,-, tak pohoří. Když si uvědomim, že je o "něco málo" menší, než C3, a hlavně, že je pouze třídveřové (příplatek za pětidveřovou verzi je u automobilek v průměru 15000, to znamená, že nejnižší verze C3 by se od sebe lišili o pouhých 25000), se mi zdá moc vysoká. Ostatně, vždy když novináři přijdou s předpokládanou cenou nového automobilu, hlavně s cenou z Německa, tak se nakonec výsledná česká cena liší tak o 5-7% dolů. Osobně to vidim tak na 249 900,-, to je taková zapamatovatelná cena.
Ale co, nakonec, je to jen teorizování.
A hlavně, v případě značky Citroen bych se spíš bavil o servisu v ČR.
Někde jsem snad četl, že pětidvéřová C 2 se nechystá, stejně jako třídvéřová C 3, že se prostě dvě varianty téhož modelu jmenují jinak. Když to citroënům vyhovuje... konečně škodovka taky svého času vyráběla favorita a formana.
A servis v ČR - souhlasím s Vámi, místy fakt hrůza. Auto Špindler (UL, TP) - děs. Naopak Auto Cité v Holešovicích - celkem spokojenost.
No, C2 je designově zcela odlišné auto, i když na podvozku C3. Vyrábět se bude pouze třídveřová verze.
C2 je roztomile vozitko, jsem ale zvedavy na C1 ( nebo jak se bude jmenovat) z Kolina, ktere ma byt jeste mensi nez tohle a tohle uz je dost mini ...
To by možná vysvětlovalo proč Toyota nabízí Yarise s ABS, klimoškou, posilovačem a CDčkem za 280... což mi přijde docela férová cena.
Osobně se mi více líbí C2, nicméně ta akční cena za Yaris je skutečně dobrá.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.